ساتیشو

فرق کرست و سوتین

علی

۲ اسفند ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

فرق کرست و سوتین چیست؟

کرست و سوتین هر دو جز لباس های زیر و برای پوشش بدن استفاده می شوند اما برای دانستن تفاوت این دو اول باید با کرست و سوتین و ویژگی ها و کاربرد های آنها آشنا شویم.

تفاوت کرست و سوتین

تفاوت کرست و سوتین

کرست چیست؟

کرست به نوعی از پوشش گفته می شود، که انواع زنانه و مردانه دارد، معمولا بسیار سفت و محکم می باشد و برای خانم ها به عنوان لباس زیر یا سینه بند مورد استفاده قرار می گیرد و محکم بودن آن باعث فرم دهی زیبا و نگهداری خوب سینه ها می شود. کرست در واقع در زمان های قدیم به عنوان یک نگهدارنده برای بالاتنه افراد به شمار می رفت، اما به مرور زمان تبدیل به یک فرم دهنده برای سینه خانم ها شد. کرست ها جنبه زیبایی و درمانی نیز دارند و برای دردهای ستون فقرات و مفاصل بالاتنه مورد استفاده قرار می گیرند.

کرست برای چیست؟

کرست برای چیست؟

همچنین ببینید: ست لباس زیر عروس 

سوتین چیست؟

سوتین یا سینه بند نوعی پوشش بند دار برای سینه ها می باشند، که در تمامی خانم ها از سنین بلوغ تا سنین بالا برای خوش فرم نگهداشتن سینه ها مورد استفاده قرار می گیرند.سوتین ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و دارای طرح ها، مدل ها و جنس های مختلفی هستند، که با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از مدل ها را خریداری کنید.

سوتین چیست؟

سوتین چیست؟

همچنین ببینید: مدل سوتین توری 

نفاوت کرست و سوتین:

همانطور که در تعریف کرست و سوتین گفته شد کرست تمام قسمت بالاتنه را می پوشاند و بدون بند است، اما سوتین تنها برای پوشش سینه ها طراحی شده، دارای بند بوده و در قسمت پشت برای پوشیدن و در آوردن غزن هایی دارد، پس یک فرق کرست با سوتین در طراحی ظاهری آن ها می باشد. تفاوت دیگر کرست ها نداشتن بند است؛ شاید در نگاه اول به این مورد اهمیت ندهید اما بهتر است بدانید که کرست ها می توانند در مجالس و مهمانی ها تاثیر مثبتی روی بدن شما داشته باشند داشته باشند و در صورت پوشیدن لباس های یقه باز و لختی، بالاتنه و سینه هایتان را به خوبی پوشش دهند و حتی شکم و پهلوهایتان را جمع کرده و مانند گن عمل کنند؛ این قابلیت باعث می شود تا بالاتنه شما فرم جذاب تری به خود بگیرد، که این ویژگی باعث افزایش اعتماد به نفس در خانم ها می شود، اما سوتین ها به دلیل پوشش کم و وجود بندها مناسب مجالس و مهمانی ها نیستند، همچنین داشتن بند در سوتین ها ممکن است برای بسیاری از خانم ها آزاردهنده باشد و رد بندها بر روی پوست شان بماند. همچنین سوتین ها نیاز به تنظیمات منظم دارند و این می تواند برای بسیاری از خانم ها آزار دهنده باشد. هنگام پوشیدن کرست، لازم نیست نگران دقت در بستن آن باشید و فقط می توانید آن را صبح بپوشید و در تمام طول روز احساس راحتی کنید.

بیشتر ببینید
مدل لباس مجلسی حریر 2023 شیک دخترانه و زنانه

فرق سوتین و کرست

فرق سوتین و کرست

همچنین ببینید : معرفی انواع سوتین

در این طلب با توضیحات گفته شده، تفاوت هایی که میان کرست و سوتین هست را شناختید؛ شاید این تفاوت ها اهمیت بسیاری داشته باشند، اما بهتر است بدانید همه خانم ها شبیه به هم و هم سلیقه نیستند، و شما تنها باید چیزی را که بیشتر با آن احساس راحتی می کنید را انتخاب کنید.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

4.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها