آموزش لاک زدن در خانه

لاک زدن از کار های جذاب و مورد علاقه خانم ها و دختر خانم ها است اما این کار هم باید طبق اصول و روش درست انجام شود. در ادامه این مطلب برای شما روش صحیح لاک زدن را نشان خواهیم داد.

آموزش لاک زدن در خانه 

اگر شما هم به طراحی و کاشت ناخن علاقه مند هستید می توانید با ثبت نام در دوره آنلاین آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن ساتیشو این حرفه پولساز آرایشگری را آموزش ببینید.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

مراحل لاک زدن

1- ابتدا ناخن های خود را با استفاده از پد الکلی یا دستمال مرطوب از هرگونه آلودگی و یا لاک به جا مانده تمیز کنید

2- اگه مانیکور را آموزش دیده اید می توانید ناخن ها را تا حدی با سوهان های در دسترس فرم دهید

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

3- با استفاده از برق ناخن برای استحکام بخشیدن به ناخن ها یک لایه برق ناخن روی ناخن ها بزنید. این مرحله دل بخواهی است و می توانید آن را انجام ندهید

4- لاک مد نظر را بردارید و با فرچه مخصوص مقداری از لاک را روی مرکز ناخن قرار دهید سپس با فرچه ابتدا به سمت بالا و بعد دو طرف ناخن را لاک بزنید ( طبق تصویر )

5- می توانید پس از خشک شدن کامل لاک برای بهتر شدن رنگ لاک یک بار دیگر نیز روی ناخن ها را طبق روش بالا لاک بزنید. البته دقت کنید در صورت تکرار نباید فرچه را بیش از دوبار روی لایه اول لاک بکشید چون لاک لایه اول بار دیگر زنده شده و حالت چسبندگی ایجاد می کند.

بیشتر ببینید
43 طرح تاتو بدن دخترانه مینیمال و ساده

6- در پایان برای ماندگاری بهتر لاک می توانید یک لایه برق ناخن روی لاک خود بزنید

ترفند برای تمیز لاک زدن

گاهی برای همه خانم اتفاق افتاده است که دور انگشت ها زمان لاک زدن پر از لاک می شوند و پاک کردن آن نیز ممکن است باعث پاک شدن لاک شود. برای حل این مشکل می توانید یک لایه لاک کاغذی ( لاک نمازی) دور انگشت ها بزنید و چون این لاک ها به سادگی از روی پوست و ناخن حذف می شوند می توانید پس از اتمام کار لاک آن ها را پاک کنید.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید |