استایل با هودی

هودی نوعی سوییشرت کلاه‌دار است که جلوبسته بوده و دکمه و زیپ ندارد.هودی ها معمولا از پارچه های دورس و یا مشابه آن تهیه می شوند که بسیار گرم و سبک هستند.گرچه هودی اسپرت است اما شما با هودی می توانید استایل های مختلفی را داشته باشید.

استایل با هودی

استایل با هودی

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

شما می توانید هودی را به تنهایی و با یک شلوار جین یا کتان ست کنید. این استایل بسیار ساده و راحت بوده و معمولا از آن به عنوان استایلی در روزمره استفاده می‌کنند. کتانی‌ سفید می تواند گزینه مناسبی در کنار هودی باشد. همچنین می توانید از یک کیف کوچک و شیک استفاده کنید تا سادگی استایلتان را حفظ کنید.

همچنین ببینید: مدل هودی دخترانه 

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

استایل با هودی و کلاه

استایل با هودی و کلاه

هودی با کت:

هودی و کت های تک را با شلوار های مام استایل و نیم بوت های ساده یا کتونی ست کنید به این صورت یک استایل نسبتا رسمی دارید. سعی کنید از هودی های حجیم برای پوشیدن با کت استفاده نکنید.

استایل هودی با کت

استایل هودی با کت

همچنین ببینید: مدل هودی شلوار دخترانه

هودی با کت چرم :

اگر می خواهید استایلی شیک و خاص داشته باشید هودی را با کت چرم و شلوار راسته بپوشید.استفاده از کتونی و نیم بوت را به شما پیشنهاد می کنیم. به این صورت شما استایلی نستا رسمی دارید.

استایل هودی با کت چرم

استایل هودی با کت چرم

هودی با کت جین:

پوشیدن کت های جین بر روی هودی جلو خاصی به شما می دهد. استفاده از جین و لگ های مشکی یا شلوار های اسلیم و نیم بوت و کتانی های سفید و ساده گزینه های مناسبی برای این استایل هستند.

بیشتر ببینید
مدل لباس مجلسی مخمل

استایل هودی با کت جین

استایل هودی با کت جین

همچنین ببینید: بامبر جکت چیست

هودی با پافر:

پافر ها ایده مناسبی برای ست کردن با هودی هستند. در این استایل می توانید از شلوار های راسته و شلوار های اسلیم چرم و کفش های کتونی و بوت و نیم یوت استفاده کنید.

استایل با پافر و هودی

استایل با پافر و هودی

هودی با پالتو:

ترکیب پالتو و هودی یکی از استایل های ترند زمستانی است و یک نوع استایل اسمارت کژوال است. در این استایل بهتر است از بوت های بلند و شلوارهای راسته و  آزاد استفاده کنید.

استایل هودی با پالتو

استایل هودی با پالتو

 همچنین ببینید: مدل هودی قورباغه ای 

هودی با شکت:

شکت مناسب فصل پاییز است و باعث شیک تر شدن استایتان می شود. شما می توانید شکت را با هودی و شلوار جین و کفش های کتونی و یا نیم بوت های ساده ست کنید.

استایل هودی با شکت

استایل هودی با شکت

همچنین ببینید: مدل شکت دخترانه 

هودی با کاپشن:

در این استایل شما می توانید از شلوار جین،مام استایل،راسته و یا آزاد استفاده کنید.پوشیدن کفش های کتونی و یا نیم بوت ها و کفش هال آل ستار گزینه خوبی برای این استایل هستند.

استایل هودی با کاپشن

استایل هودی با کاپشن

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |