ساتیشو

استایل تولدت رو به سبک هانده آرچل انتخاب کن – تولد هانده یک ایده برای همه

elarah

الهه

۵ آذر ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

استایل تولدت رو به سبک هانده آرچل انتخاب کن

استایل تولد به سبک هانده آرچل: اگه تولدتون نزدیکه و به فکر برگزاری یک جشن خاص هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله رو از دست ندید. انتخاب تم تولد یکی از مهم ترین بخش های برگزاری مراسم هست. معمولا انتخاب تم برای افراد بزرگسال بسیار سخت تر از بچه ها است.

استایل تولد دخترانه بزرگسال

تم تولد سی سالگی هانده آرچل یک ایده برای همه

بگذارید یک نگاه به تولد سی سالگی هانده آرچل بازیگر معروف ترک داشته باشیم. این بازیگر برای تولد 30 سالگی خود از یک فیلم معروف به نام گتسبی بزرگ ایده گرفته است.  فیلم بر اساس یک رمان با همین نام با بازی لئوناردو دی کاپریو، توبی مگوایر و .. در سال 2013 ساخته شده است. چیزی که این فیلم را بسیار خاص کرده بود در کنار بازیگران و کارگردانی خوب، طراحی لباس عالی دهه های 90 میلادی است. وقتی یک فیلم در بخش طراحی لباس عملکرد عالی داشته باشد می تواند به راحتی ترند های مد را تا مدت ها تغییر دهد و یا حتی تا سال ها به عنوان یه آیکون فشن از آن یاد شود.

همچنین ببینید: مدل لباس برای تولد خودم

تولد هانده آرچل

مدل لباس تولد هانده آرچل

ایده تم تولد دخترانه نوجوان

ایده تم تولد دخترانه به سبک تولد هانده آرچل

مدل لباس تولد دخترانه نوجوان

مدل لباس تولد هانده آرچل 

ایده لباس تولد دخترانه نوجوان

چگونه ایده تم تولد بگیریم؟

وقتی از ایده گرفتن صحبت می کنیم به معنی کپی کردن کامل استایل یک شخصیت نیست شما می توانید از آیتم های پر تکرار استفاده کنید و یک استایل جدید بسازید.

به عنوان مثال در فیلم گتسبی بزرگ لباس های پر دار، گردنبند مروارید، مدل مو فر رترو کلاسیک، سربند و سیگار همراه با نگه دارند بسیار پر تکرار بودند. برای هانده با استفاده از این جزئیات دو استایل طراحی شده است که می توانید ببینید.

بیشتر ببینید
مدل شومیز توپ توپی

شما می توانید به راحتی با ایده گرفتن از فیلم و کتاب های مختلف برای خود تم طراحی کنید.

همچنین ببینید: مدل آرایش برای تولد 

ایده تم تولد دخترانه بزرگسال

همانطور که در تصاویر دیدید ایده گتسبی نه تنها در استایل هانده بلکه در تمام مراسم به اجرا در آمده است. مجموع تولد در حال و هوای دهه 90 فیلم گتسبی بزرگ در حال برگزاری بود.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها