استایل هیپ هاپ

استایل هیپ هاپ چیست؟ استایل هیپ هاپ سبکی آزاد و راحت در لباس پوشیدن است که از سبک پوشش خواننده های رپر هیپ هاپ، الگو گرفته است.

هیپ هاپ چیست

هیپ هاپ چیست

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

هیپ هاپ یک جنبش فرهنگی و هنری است که توسط آمریکایی‌های آفریقایی تبار در اواخر دهه ۱۹۷۰ در محلۀ برانکس شهر نیویورک ایجاد شد. این نهضت فرهنگی، محصول خودشناسی، خلاقیت و غرور بود و با محوریت موسیقی هیپ هاپ که در کنار مواردی همچون نقاشی‌های گرافیتی، رقص برک، DJ و … همراه بود به یک فرهنگ فراگیر خیابانی و صنعتی پول‌ساز تبدیل شد. با افزایش محبوبیت ژانر موسیقی هیپ هاپ، تأثیر استایل آن نیز در دنیای مد و فشن افزایش یافت. استفاده از لباس‌های گشاد ورزشی، زنجیر و کلاه‌های کپ توسط خوانندگان هیپ هاپ، باعث ایجاد یک فرهنگ جدید در مد خیابانی شد.

توجه به لباس و مو همیشه از تأثیرات مهم اجتماعی و فرهنگی هیپ هاپ بوده و با اینکه در طول دهه‌های گذشته سبک‌ها تغییر کرده، همچنان لباس و مدل مو طرح اولیه خود را حفظ نموده است. استفاده از لباس‌های گشاد و اورسایز مثل ژاکت بامبر، هودی، پیراهن بیسبالی، جین بگی، کفش بسکتبال، گرمکن و لباس ورزشی، اکسسوری‌های بزرگ و پرزرق و برق و … در استایل هیپ هاپی بسیار دیده می شود.

همچنین ببینید: استایل کژوال 

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

چگونه استایل هیپ هاپ داشته باشیم

چگونه استایل هیپ هاپ داشته باشیم

برندهایی مانند کلوین کلاین، رالف لورن و تامی هیلفیگر به دنیای مد هیپ هاپ وارد شدند و بخش عمده ای از تقاضای بازار را به دست گرفتند. هنرمندان هیپ هاپ از تاثیرگذار ترین و برجسته ترین نماد های دنیای مد هستند. برخی از هنرمندان موسیقی هیپ هاپ به طراحان موفقی در این سبک تبدیل شدند.

بیشتر ببینید
مدل شومیز یقه ملوانی جدید و جذاب 1402

آیتم های استایل هیپ هاپی:

پیراهن بیسبالی، ژاکت بامبر، هودی، شلوار جین بگی، شلوار فاق کوتاه، شلوار ورزشی، کفش بسکتبالی، کلاه کپ، دستمال سر، ساعت، زنجیر، عینک آفتابی بزرگ

همچنین ببینید: استایل مونوکروم 

اصول هیپ هاپ

اصول هیپ هاپ

مدل موی محبوب هیپ هاپ:

معمولا مدل موی سبک هیپ هاپ مانند مدل موهای آفریقایی است و بیشتر طرفداران این سبک از مدل موی بافته شده استقبال می کنند.

استایل هیپ هاپ دخترانه

استایل هیپ هاپ دخترانه

همچنین ببینید: استایل مشکی 

استایل هیپ هاپ مردانه

استایل هیپ هاپ مردانه

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |