ساتیشو

مدل ناخن کارمندی – دیگه عمرا کسی سر کار بهت گیر بده!

علی

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

مدل ناخن کارمندی

 طرح ناخن برای خانم های کارمند

دیزاین ناخن ها به کمک طراحی ناخن مناسب باعث می شود تا تغییرات مثبت و خاصی در استایل خانم ها ایجاد شود. از این رو بهتر است ناخن های شما همواره دیزاینی خاص و جذاب داشته باشند. اغلب خانم ها تصور می کنند نباید برای حضور در محیط های رسمی یا محیط کار خود با ناخن های دیزاین شده حضور پیدا کنند اما این تصور نادرست می باشد و هر خانمی می تواند از مدل های طراحی ناخن اداری که طرح های ساده تری هستند الگوبرداری نماید و دیزاینی متفاوت را برای ناخن هایش داشته باشد.

در دیزاین ناخن اداری می توانید از یک لاک تک رنگ روی سطح ناخن هایتان بزنید سپس روی یک یا دو تا از ناخن هایتان طرحی ساده را طراحی کنید. بهتر است ناخن هایتان را زیاد بلند نکنید زیرا با ناخن بلند نمی توانید فعالیت های روز مره و کارها یاداری را به راحتی انجام دهید. برای تزیین مدل های ناخن اداری بهتر است طرح های ساده تر و رنگ هایی ساده و ملیح انتخاب کنید و از نگین برای تزیین ناخن هایتان استفاده نکنید زیرا استایل اداری یک استایل ساده و شیک است.

مدل ناخن برای خانم های کارمند

طرح ناخن کارمندی ساده

محبوب ترین طرح های ناخن برای خانم های کارمند

نتخاب مدل ناخن مناسب به سلیقه و ترجیح شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک مدل ناخن شیک و آراسته هستید که بتوانید با آن به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهید، مدل های ناخن کوتاه و ساده گزینه های مناسبی هستند. اگر به دنبال یک مدل ناخن کمی متفاوت هستید، می توانید از مدل های ناخن ساده با طرح های ظریف یا اکلیل استفاده کنید. در این مقاله از ساتیشو بهترین ایده ها را برای شما قرار داده ایم.

بیشتر ببینید
49 مدل نقش حنا روی دست جدید و ترند 2024

مدل کاشت ناخن کارمندی شیری

طرح ناخن کارمندی کوتاه و ساده

این مدل ناخن ها شیک و آراسته هستند و به راحتی می توان با آنها کارهای روزمره را انجام داد. رنگ های مناسب برای این مدل ناخن ها عبارتند از رنگ های نود، پاستیلی، و یا رنگ های خنثی مانند طوسی و مشکی.

مدل ناخن کارمندی بلند و ساده

این مدل ناخن ها نیز شیک و جذاب هستند، اما باید توجه داشته باشید که ممکن است انجام برخی کارها با آنها دشوار باشد. رنگ های مناسب برای این مدل ناخن ها نیز همانند مدل ناخن های کوتاه و ساده هستند.

مدل ناخن کارمندی کوتاه

مدل ناخن اداری

ناخن کارمندی ساده با طرح های ظریف

این مدل ناخن ها یک راه عالی برای افزودن کمی تنوع به ظاهر شما هستند. طرح های ظریف مانند گل های کوچک، طرح های هندسی، یا طرح های خطی گزینه های مناسبی برای این مدل ناخن ها هستند.

طرح ناخن ساده اکلیلی

اکلیل می تواند یک جلوه درخشان و جذاب به ناخن های شما اضافه کند. این مدل ناخن ها برای مناسبت های خاص مانند مهمانی ها یا جلسات رسمی مناسب هستند.

مدل ناخن اداری ساده

مدل فرنچ ناخن کارمندی

طرح ناخن کارمندی اکلیلی ساده  

مدل ناخن کارمندی بلند با لاک ساده

مدل فرنچ ناخن برای خانم های کارمند

مدل ناخن کارمندی کروم

مدل کاشت ناخن اداری

مدل ناخن اداری فرنچ رنگی

طرح ناخن ساده و شیک

طرح ناخن ساده و شیک

یکی از پردرآمد ترین لاین های آرایشی طراحی و کاشت ناخن هست که این روزها خواهان بسیاری دارد و اکثر خانم ها علاقه مند به انجام آن هستند. اگر شماهم علاقه مند به یادگیری طراحی و کاشت ناخن هستید ما در ساتیشو دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی رابرای شما تهیه کرده ایم که تمام مباحث از صفر تا صد به شما آموزش داده خواهد شد.

با دیدن مطلب مدل ناخن عید  ساتیشو همواره جدیدترین طرح های ناخن را با تنوع بی نظیر رنگ ببینید.

بیشتر ببینید
معرفی رنگ مو برای پوست سبزه - با این رنگ موها پوستت رو روشن تر کن

طرح ناخن کارمندی ساده با رنگ کرم

طراحی ناخن کارمندیمدل طراحی ناخن رسمی

طراحی ناخن کوتاه

مدل طراحی ناخن رسمی

مدل ناخن اکلیلی از طرح هایی است که همیشه مد و ترند است و هرموقع که برای انتخاب طرح ناخن های خود ایده ای ندارید مدل ناخن اکلیلی بهتین گزینه خواهد بود.

مدل ناخن اداری ساده 

مدل فرنچ ناخن اداری

همچنین ببینید: مدل ناخن ماربل

مدل ناخن اداری

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

4/5 - (47 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها