ساتیشو

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار

elarah

الهه

۱۳ دی ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

 بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار

 بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار

بهترین عطر برای از بین بردن بوی سیگار را می‌توانید در میان روایح مختلف از برند‌های معتبر بیابید، این محصولات دارای نت‌های خاص و متفاوت هستند که به راحتی می‌توانند بر روی بوی سیگار تاثیر بگذارند. با توجه به غلظت بوی سیگار، باید به سراغ نت‌های خنثی کننده بروید. معمولا این روایح دارای نت‌های خنک و تلخ هستند که در ترکیب با بوی سیگار، مطبوع به نظر برسند.

برخی افراد به سراغ عطر‌های تند می‌روند، این کار اشتباه است چرا که روایح تند تشدید کننده بوی سیگار هستند و به هیچ عنوان پوشش مناسبی به شمار نمی‌آیند. اگر آشنایی چندانی با انواع عطر مناسب افراد سیگاری ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه تایموشاپ مراجعه کنید. فروشگاه تایموشاپ مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع عطر‌های زنانه و مردانه با روایح دلنشین و خاص در اختیار شما قرار می‌دهد.

عطر مناسب افراد سیگاری

بوی سیگار یکی از آزاردهنده‌ترین روایح است که به دلیل داشتن ذرات تند و غلیظ، بسیار حساسیت‌زا هستند. معمولا افراد سیگاری برای کاهش غلظت بوی سیگار روش‌های مختلفی را انجام می‌دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از عطر و ادکلن اشاره کرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای از بین بردن کامل بوی سیگار، استحمام و مسواک زدن بهترین راه است؛ اما برخی عطاران و تولید کنندگان عطر و ادکلن با استفاده از روایح شاداب و خنک سعی در خنثی نمودن بوی تند سیگار دارند.

برخی افراد در حین خرید عطر مردانه و زنانه خیلی به روی موضوع خنثی‌کنندگی بوی سیگار تاکید می‌کنند، در پاسخ به سوال این افراد که «چه عطر بوی سیگار را از بین می‌برد؟» می‌توان گفت که مجموعه زیادی از روایح و نت‌ها به همین منظور تولید شده‌اند که از بهترین آن می‌توان به روایح دودی اشاره کرد. معمولا در روایح دودی از اسانس توتون و تنباکو استفاده شده که به نوعی یک پوشش دهنده خوب برای بوی تند سیگار به شمار می‌آیند.

بررسی ویژگی‌های بهترین عطر برای افراد سیگاری

بدون شک عطر‌هایی که مخصوص افراد سیگاری طراحی و تولید می‌شوند باید پخش بوی عالی داشته باشند تا علاوه بر پوشش دهی بوی سیگار بتوانند رایحه خود را نیز حفظ کنند. ماندگاری این عطر‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه به شمار می‌آید، برای اینکه بوی سیگار به طور کامل مخفی شود نیاز است که اسانس‌های استفاده شده برای مدت طولانی‌تر بر روی بدن و لباس باقی بمانند.

این نکته را در نظر داشته باشید که عطر انتخاب شده شما باید رایحه مناسب داشته باشد تا موجب آزار اطرافیان نشود. از دیگر ویژگی‌های مهم و قابل توجه عطر مناسب افراد سیگاری می‌توان به رایحه ملایم و خنک اشاره کرد. برخی افراد تصور می‌کنند که استفاده از عطر‌های گرم و قوی می‌تواند بوی ناخوشایند سیگار را خنثی کند. این تصور اشتباه را کنار بگذارید، عطرهایی که رایحه قوی و گرم دارند تشدید کننده بوی سیگار و بسیار حساسیت‌زا هستند.

بیشتر ببینید
معرفی 3 پلتفرم برتر پخش آنلاین فیلم

معرفی بهترین رایحه برای عطر مناسب افراد سیگاری

معرفی بهترین رایحه برای عطر مناسب افراد سیگاری

اهمیت وجود عطر و ادکلن در استایل خانم‌ها و آقایان سبب شده تا عطاران حرفه‌ای به منظور جلب توجه و نظر همه، انواع عطر و ادکلن را با روایح مختلف طراحی و تولید نمایند. با یک نگاه کوتاه به دنیای مد و استایل متوجه تنوع محصولی از انواع رایحه و نت‌ها هستید، روایحی که به خوبی می‌توانند پوشش دهنده و خنثی کننده‌ای عالی برای بو‌های مختلف باشند.

بوی غذا، الکل، سیگار و… از بوهایی هستند که تاثیرات منفی بر روی استایل شما دارند و به همین دلیل باید از خوشبو کننده‌ها برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید. بر این اساس برند‌های معتبر تولید کننده عطر و ادکلن؛ نمونه‌های مختلف از انواع عطر زنانه و مردانه را مناسب برای افراد سیگاری تولید کرده‌اند تا این افراد بتوانند بدون محدودیت، بهترین محصول را خریداری کنند. از مهم‌ترین عطرهای زنانه و مردانه مناسب افراد سیگاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عطر مناسب افراد سیگاری با رایحه خنک

در تولید این عطر‌ها از اسانس و عصاره‌های سرد و خنک استفاده شده، روایحی که همه افراد می‌توانند از آن در تمام طول سال استفاده کنند. معمولا در نمونه‌های زنانه این عطر‌ها از روایح گلی معطر استفاده می‌شود که در عین پوشش دهی بالا برای بوی سیگار، پخش بوی فوق العاده‌ای نیز دارد. البته عطاران حرفه‌ای با بکار گیری عصاره گیاهان معطر، چوب و روایح دودی در تولید عطر مردانه مناسب افراد سیگاری سبب محبوبیت این دسته از عطرها شده اند. عطرهای خنک مناسب افراد سیگاری علاوه بر از بین بردن بوی نامطبوع سیگار؛ حس شادابی و نشاط خاصی را به اطرافیان القا می‌کنند.

عطر مناسب افراد سیگاری با رایحه شیرین

از دیگر روایح مناسب برای تولید این نوع عطر ها، روایح شیرین هستند که در ترکیب آن‌ها از نت‌ها و آکورد‌های خاص استفاده می‌شود. اسانس‌های میوه ای، مرکباتی، گلی که به خوبی می‌توانند بوی سیگار را پوشش دهند. معمولا در تولید مدل‌های مردانه این عطر از عصاره دانه‌های گیاهی، قهوه، چای و… استفاده می‌شود این در حالی است عصاره نت‌های ادویه و میوه‌ای انتخاب ایده آل برای عطرهای زنانه به شمار می‌آیند.

بیشتر ببینید
ویکتوریا سکرت چیست؟

عطر مناسب افراد سیگاری با رایحه ملایم

همانطور که عنوان شد عطر‌هایی که نت قوی دارند انتخاب مناسب برای از بین بردن بوی سیگار نیستند. روایح ملایم پوشش دهنده عالی برای بوی سیگار به شمار می‌آیند، در واقع این عطرها بخوبی می‌توانند تیزی و تندی بوی سیگار را از بین ببرند. در ترکیب این مدل عطرهای مردانه و زنانه از روایح سبک استفاده شده که در ترکیب با بوی سیگار به هیچ عنوان آزار دهنده نیستند.

تاثیر عطر مناسب افراد سیگاری بر استایل افراد

بوی سیگار در دسته بو‌های آزار دهنده است و معمولا جز روایح ناخوشایند و نامطبوع به شمار می‌آید، به همین دلیل افرادی که سیگار می‌کشند برای از بین بردن بوی آن به استحمام؛ مسواک زدن، جویدن آدامس و استفاده از خوشبو کننده‌ها مانند عطر و ادکلن روی می‌آوردند.

استفاده از عطر‌ها ها تاثیر بسیاری در استایل افراد سیگاری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش اعتماد بنفس

عطر‌ها تکمیل کننده استایل افراد هستند، بدون شک زمانی که با یک رایحه خوشبو و معطر در مهمانی یا دورهمی حضور پیدا می‌کنید، نگاه مثبت دیگران را به خود جلب خواهید کرد.

کاهش تنش و اضطراب

عطر مناسب افراد سیگاری رایحه ملایم و دلچسب دارد، به نوعی نمونه‌های مختلف آن همچون یک آرامبخش قوی عمل می‌کنند. استفاده از نت‌های معطر و روایح ملیح و ملایم علاوه بر جلب توجه دیگران، لبخند رضایت را به لب‌های شما می‌نشاند.

جمع‌بندی

عطر مناسب افراد سیگاری رایحه و نت‌های مختلفی را شامل می‌شوند، این عطر‌ها مجموعه‌ای از نت‌های آرامبخش و ملایم هستند که به خوبی بوی سیگار را پوشش می‌دهند. معمولا در تولید این عطر‌ها از روایح دودی استفاده می‌شود، البته نه به تندی و تلخی بوی دود؛ بلکه روایح دلنشین گیاهی معطر مانند تنباکو و توتون که بسیار خاص و جذاب هستند.

مرکبات، میوه، گیاهان، دانه‌های معطر و… از مهم‌ترین نت‌هایی است که در تولید عطر برای از بین بردن بوی سیگار استفاده می‌شود. این روایح حس دل‌انگیزی به فرد و اطرافیان او القا می‌کند و تاثیر بسزایی در از بین بردن بوی آزار دهنده عطرها دارند. برند‌های معتبر به منظور جلب توجه مشتریان نمونه‌های مختلف از عطر مناسب افراد سیگاری را تولید کرده‌اند که می‌توانید با مراجعه به سایت تایموشاپ نمونه‌های مختلف از آن را مشاهده کنید.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

از امتیاز شما متشکریم!

اشتراک گذاری

دیدگاه ها