ساتیشو

لباس مناسب خواستگاری – برای خواستگاری چی بپوشم؟

elarah

الهه

۶ آبان ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

 مدل لباس برای مراسم خواستگاری

لباس مناسب خواستگاری: خواستگاری از مراسم های اولیه و مهم در ازواج است. معمولا این مراسم اولین دیدار رسمی خانواده ها است پس بهتر است استایلی که انتخاب می کنید بسیار خاص و در عین حال مناسب باشد.

استایل مناسب خواستگاری

برای خواستگاری چی بپوشم؟

در این مطلب برای شما بهترین لباس ها را که برای مراسم خواستگاری مناسب هستند معرفی خواهیم کرد. همانطور که می دانید خواستگاری یک مراسم رسمی است و پوشیدن لباس های فانتزی یا بسیار مجلسی در آن پیشنهاد نمی شود.

همچنین ببینید: مدل لباس برای مهمانی 

کت شلوار بهترین انتخاب برای مراسم خواستگاری

کت و شلوار از بهترین لباس ها برای مراسمات رسمی است. شما می توانید با انتخاب یک مدل کت شلوار مجلسی در مجلس خواستگاری خود بدرخشید.

تیپ خواستگاری

تیپ خواستگاری شیک و ساده 

لباس خواستگاری شیک جدید

لباس خواستگاری شیک جدید 

لباس خواستگاری شیک

شومیز و شلوار انتخابی راحت برای خواستگاری

اگر می خواهید استایلتان زیاد رسمی نباشد می توانید برای مجلس خواستگاری از ترکیب شومیز و شلوار استفاده کنید. این سبک پوشش به خاطر تنوع بالایی که دارد بسیار پر طرفدار است. شما می توانید با توجه به سلیقتان از شلوارهای کلاسیک یا واید با شومیز های مختلف استفاده کنید.

مدل لباس خواستگاری

مدل ست شومیز و شلوار خواستگاری 

تیپ خواستگاری دختر

ست شومیز و دامن برای استایل خواستگاری

ست شومیز با دامن هم می تواند یکی از گزینه های پیش رو یک عروس خانم باشد. البته دقت کنید که حتما از یک دامن مجلسی استفاده کنید. اگر انتخاب شما برای مجلس خواستگاری پوشیدن دامن با شومیز است حتما از دامن های پلیسه استفاده کنید.

بیشتر ببینید
مدل لباس مجلسی کوتاه لاکچری

لباس مناسب خواستگاری برای خانم

اورال انتخابی جسورانه برای یک عروس خانم

اورال یا سرهمی از لباس هایی است که معمولا افرادی که تناسب اندام مناسب دارند به سراغ آن می روند. این لباس بسیار شیک است و اندام را کشیده و متناسب نشان می دهد. اگر قد بسیار بلندی دارید بهتر است این لباس را انتخاب نکنید.

خواستگاری چی بپوشم

همچنین ببینید: مدل اورال مجلسی 

پیراهن بلند انتخابی ساده برای خواستگاری

یکی از ساده ترین انتخاب ها برای هر دختر خانمی در مجلس خواستگاری پیراهن بلند است. فقط دقت کنید که پیراهن بلندی که انتخاب می کنید ساده باشد و تزیینات زیاد نداشته باشد.

بهترین رنگ برای شب خواستگاری

خواستگاری چون یک مراسم رسمی است شما در انتخاب رنگ محدودیتی ندارید. اما معمولا در یک جمع بهتر است که عروس با سایرین متفاوت باشد. رنگ های کرم، آبی، صورتی، یاسی، لیمویی و یا ترکیب این رنگ ها با سفید بسیار برای این مراسم پیشنهاد می شود.

یکی از ایده های پیشنهادی برای این مراسم ست کردن رنگ لباس خودتان با رنگ لباس داماد است. می توانید این کار به صورت سوپرایزی انجام دهید.

مدل لباس خواستگاری دخترانه

اکسسوری و آرایش

حتما از اکسسوری در استایل خودتان استفاده کنید. از یک نیم ست ظریف حتما به عنوان اکسسوری استفاده کنید. برای کفش می توانید از صندل های مجلسی که پاشنه 3 سانتی متری یا تخت دارند استفاده کنید.

برای آرایش مراسم خواستگاری بهترین گزینه آرایش لایت در کنار یک مدل موی ساده است. می توانید این کار را حتی خودتان انجام دهید. از انجام آرایش زیاد در این مراسم خود داری کنید.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید |

بیشتر ببینید
مدل چادر + انواع چادر

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها