ساتیشو

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

علی

10 خرداد 1402

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

 ست نیم بوت با شلوار جین

نیم بوت یکی از ساده‌ترین کفش‌های موجود در بازار است و  آن‌ها از پاییز تا بهار می‌توانند ظاهر شما را زیبا کنند. نیم بوت را می توانید با هر نوع شلوار جینی بپوشید. کوچک ترین عضو خانواده بوت ها تنها بوتی است که آوردن شلوار به روی آن، از ظاهر زیبایش کم نمی ‌کند. شلوار جین و نیم بوت را می توان یک ترکیب جدایی ناپذیر دانست، اما هر مدل نیم بوت در رنگ ها و پاشنه های مختلف نیاز دارد که با یک رنگ شلوار جین خاص ست شود.

ست نیم بوت با شلوار جین زنانه

ست نیم بوت با شلوار جین زنانه

چطور شلوار جین را با بوت ست کنیم؟

قبل از این که بخواهید مدل های متنوع پوشیدن بوت و نیم بوت را با شلوار جین را بررسی کنید، بهتر است چند قانون کلی را در نظر بگیرید:

هرگز شلوار جین را روی بوت نیاورید مگر اینکه شلوارتان دمپا گشاد (بوت کات) باشد. قد شلوار بوت کات شما باید ۲ – ۳ سانت از زمین فاصله داشته باشد تا هنگامی که آن را روی بوت می پوشید، آن را بپوشاند. هرگز شلوار بوت کات خود را داخل بوت نکنید. همچنین رنگ های تیره تر این مدل شلوار مناسب تر هستند، و شلوارهای بوت کات رنگ روشن پاها را بزرگ نشان می دهند.

نیم بوت زنانه

نیم بوت زنانه 

همچنین ببینید: راهنمای استایل با شومیز جین

شلوار جین سیاه و نیم بوت سیاه

پوشیدن شلوار سیاه و بوت سیاه بسیار شیک است و برای هر موقعیت و مراسمی مناسب است. همچنین این ترکیب شما را لاغرتر و بلند قدتر نشان می دهد.

بیشتر ببینید
مدل شلوار زنانه مجلسی شیک 99

نیم بوت مشکی و شلوار جین

نیم بوت مشکی و شلوار جین

پوشیدن شلوار مام استایل یا قد 90

یکی دیگر از مدل های پوشیدن جین و نیم بوت با شلوار مام استایل یا قد 90 است. هنگامی که شلوار جینتان چسبان بود بهتر است از نیم بوت تخت و بدون پاشنه استفاده کنید.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها