ساتیشو

استایل هیپ هاپ

علی

۲۷ شهریور ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

استایل هیپ هاپ

استایل هیپ هاپ چیست؟ استایل هیپ هاپ سبکی آزاد و راحت در لباس پوشیدن است که از سبک پوشش خواننده های رپر هیپ هاپ، الگو گرفته است.

هیپ هاپ چیست

هیپ هاپ چیست

هیپ هاپ یک جنبش فرهنگی و هنری است که توسط آمریکایی‌های آفریقایی تبار در اواخر دهه ۱۹۷۰ در محلۀ برانکس شهر نیویورک ایجاد شد. این نهضت فرهنگی، محصول خودشناسی، خلاقیت و غرور بود و با محوریت موسیقی هیپ هاپ که در کنار مواردی همچون نقاشی‌های گرافیتی، رقص برک، DJ و … همراه بود به یک فرهنگ فراگیر خیابانی و صنعتی پول‌ساز تبدیل شد. با افزایش محبوبیت ژانر موسیقی هیپ هاپ، تأثیر استایل آن نیز در دنیای مد و فشن افزایش یافت. استفاده از لباس‌های گشاد ورزشی، زنجیر و کلاه‌های کپ توسط خوانندگان هیپ هاپ، باعث ایجاد یک فرهنگ جدید در مد خیابانی شد.

توجه به لباس و مو همیشه از تأثیرات مهم اجتماعی و فرهنگی هیپ هاپ بوده و با اینکه در طول دهه‌های گذشته سبک‌ها تغییر کرده، همچنان لباس و مدل مو طرح اولیه خود را حفظ نموده است. استفاده از لباس‌های گشاد و اورسایز مثل ژاکت بامبر، هودی، پیراهن بیسبالی، جین بگی، کفش بسکتبال، گرمکن و لباس ورزشی، اکسسوری‌های بزرگ و پرزرق و برق و … در استایل هیپ هاپی بسیار دیده می شود.

همچنین ببینید: استایل کژوال 

چگونه استایل هیپ هاپ داشته باشیم

چگونه استایل هیپ هاپ داشته باشیم

برندهایی مانند کلوین کلاین، رالف لورن و تامی هیلفیگر به دنیای مد هیپ هاپ وارد شدند و بخش عمده ای از تقاضای بازار را به دست گرفتند. هنرمندان هیپ هاپ از تاثیرگذار ترین و برجسته ترین نماد های دنیای مد هستند. برخی از هنرمندان موسیقی هیپ هاپ به طراحان موفقی در این سبک تبدیل شدند.

بیشتر ببینید
مدل مانتو عید 1402 جدید و فوق العاده شیک

آیتم های استایل هیپ هاپی:

پیراهن بیسبالی، ژاکت بامبر، هودی، شلوار جین بگی، شلوار فاق کوتاه، شلوار ورزشی، کفش بسکتبالی، کلاه کپ، دستمال سر، ساعت، زنجیر، عینک آفتابی بزرگ

همچنین ببینید: استایل مونوکروم 

اصول هیپ هاپ

اصول هیپ هاپ

مدل موی محبوب هیپ هاپ:

معمولا مدل موی سبک هیپ هاپ مانند مدل موهای آفریقایی است و بیشتر طرفداران این سبک از مدل موی بافته شده استقبال می کنند.

استایل هیپ هاپ دخترانه

استایل هیپ هاپ دخترانه

همچنین ببینید: استایل مشکی 

استایل هیپ هاپ مردانه

استایل هیپ هاپ مردانه

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (5 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها