چه رنگ هایی شما را لاغر تر نشان می دهد

هر اندام و قد و هیکلی که دارید باید لباس متناسب با آن اندام را بپوشید تا عیوب بدنتان را بپوشانید باید اصول لباس پوشیدن را بدانید افرادی که اندام چاقی دارند و قد کوتاهی دارند بهتر است از رنگ های لاغر کننده استفاده کنند. درصورتی که شما انواع مدل های لباس برای لاغری را بشناسید اما رنگ ها و الگوهای لباس رعایت نشود، با اندامی باریک‌تر، دیده نخواهید شد. اگر با چگونگی استفاده از رنگها، برای لاغرتر به نظر رسیدن، آشنایی ندارید تا آنها را به کار ببرید در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید. در اینجا قصد داریم، به چند مورد از ساده ترین ترکیب رنگهای لباس که در لاغرتر دیده شدن شما موثرند، اشاره کنیم.

لاغری با رنگ

لاغری با رنگ

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

 

بهترین ترکیب رنگ ها برای لاغرتر شدن چیست؟

تیره‌ها همیشه اولین‌ و راحت‌ترین انتخاب هستند تا ناموزونی‌ اندام‌ را پشت تیرگی‌شان پنهان کنید و خیال‌تان راحت باشد که با انتخاب‌شان دست‌کم یک سایز کوچک‌تر به نظر‌ می‌آیید. یکی از ساده ترین روشها برای لاغرتر شدن، استفاده از رنگهای تیره به خصوص رنگ مشکی است. رنگ‌های تیره دیگری مانند آبی، سورمه ای و بنفش نیز، به پنهان کردن نقص ها و چاقی قسمت های مختلف بدن، کمک میکنند. برخی از رنگها از جمله سفید، زرد، نارنجی، قرمز، یاسی، صورتی از نظر بصری چشم ها را به خود جلب کرده و اندام را چاق‌تر نشان می دهند. بنابراین، بهتر است در استفاده از این رنگ های روشن مراقب باشید.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

بهترین رنگ ها برای لاغری

بهترین رنگ ها برای لاغری

همچنین ببینید: استایل مینیمال 

بهترین رنگ برای لاغری

بهترین رنگ برای لاغری

ترکیب رنگ سفید و سیاه، شما را لاغر تر نشان میدهد!

فرقی نمی کند فرم بدن شما چیست! ترکیب رنگ سفید و سیاه در کنار یکدیگر نیز باعث لاغرتر به نظر رسیدن شما می شوند. همچنین استفاده از این دو رنگ شیک در کنار هم، احساس ملکه بودن به شما می دهد. برای مثال یک مدل مانتو یا کت سفید رنگ با دامن و یا شلوار سیاه عالی به نظر می رسد.

ست رنگ سفید و مشکی لاغری

ست رنگ سفید و مشکی لاغری

رنگ سفید و سیاه برای لاغری

رنگ سفید و سیاه برای لاغری

طرح لباس تک رنگ، شما را لاغر تر نشان میدهد

یکی از فوت‌های کوزه‌گری لاغرتر به نظر آمدن یک‌دست‌پوشی است. اگر علاوه بر چاقی و اضافه وزن، قد نسبتا کوتاهی دارید، لباسهای تک رنگ از بالا به پایین شما را کشیده تر و بلندتر نشان خواهد داد. برای مثال یک بلوز و شلوار یکدست به رنگ سیاه و یا سورمه ای تاثیر زیادی در لاغرتر و قدبلندتر به نظر رسیدن شما دارد.

بیشتر ببینید
استایل با هودی

طرح لباس تک رنگ برای لاغری

طرح لباس تک رنگ برای لاغری

همچنین ببینید: استایل آوانگارد 

لباس تک رنگ برای لاغری

لباس تک رنگ برای لاغری

ماکسیمال بپوشید

گاهی شما چاق نیستید اما اختلاف سایز دارید. مثلا بالاتنه بزرگ با پاهای ظریف یا برعکس. حتی در این صورت هم اصلا جای نگرانی نیست جادوی رنگ‌ها دقیقا همینجا به کارتان می‌آید. فرمولش هم بسیار ساده‌است: رنگ‌های تیره‌‌ یا طیف‌های تیره‌تر از رنگ انتخابی‌تان را بگذارید برای اندام‌های درشت‌تر با چربی‌ بیشتر و روشن‌ترها را بگذارید برای اندام ظریف‌تر.اگر بخواهیم به زبان امروزی بگویم ماکسیمال پوشیدن برای شما بهترین انتخاب است آن هم به این دلیل که استفاده از رنگ‌های روشن در هر قسمت از اندام  می‌تواند تاکید بر آن نقطه را بیشترکند و توجه از دیگر قسمت‌های اندام را کمترکند.

استایل برای لاغر دیده شدن

استایل برای لاغر دیده شدن 

دور این طرح‌ها خط بکشید

از این طرح ها استفاده نکنید!

پارچه‌های گل‌درشت را فراموش کنید! وقتی شما چاق هستیدنباید به پارچه‌های طرح‌دار به خصوص با گل‌های درشت فکر کنید. یادتان باشد که پارچه‌های چهارخانه آن هم از نوع خانه‌درشت، بدترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. مگر اینکه سراغ چهارخانه‌ ریز بروید با خطوط عمودی‌ای که تونالیته تیره‌تری دارند. اگر روی گل‌دار پوشیدن اصرار دارید فقط یک راه حل دارید و آن هم اینکه سراغ پارچه‌هایی با گل‌هایی ظریف و ریز بروید. اما به هیچ قیمتی نباید سراغ پارچه‌هایی با طرح‌ و خطوط دایره حتی نقطه نقطه بروید، این پارچه‌ها در هر حالتی شما را چند سایز درشت‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهند.

چه رنگی قد را بلندتر نشان می دهد

چه رنگی قد را بلندتر نشان می دهد

همچنین ببینید: استایل هیپ هاپ

چی بپوشم لاغر دیده بشم

چی بپوشم لاغر دیده بشم

چه طرح هایی شما را لاغرتر نشان میدهد؟!

علاوه بر رنگها و تاثیر آن بر لاغری ظاهری شما، طرحها و الگوهای لباس شما میتوانند نقش مهمی داشته باشند. با توجه به چگونگی استفاده از طرحها در لباس و اینکه چگونه آنها را میپوشید، میتوانید لاغرتر و یا چاق تر دیده شوید. برای مثال لباسهایی با راه راه افقی، توهم چاقی را در استایل و اندام شما ایجاد میکند. در مقابل، لباسهایی با راه راه عمودی شما را لاغرتر و کشیده تر نشان میدهد.  پارچه‌هایی با خطوط راه‌راه بهترین انتخاب‌هایی هستند که شما می‌توانید برای لاغر‌تر به نظر آمدن سراغ‌شان بروید. اما صرف راه‌راه بودن کافی نیست! خطوط عمودی هم برای خودشان حساب و کتابی دارند، این خطوط همان‌قدر که می‌توانند لاغرتر نشان‌تان بدهند می‌توانند اندام شما را پهن‌تر هم به تصویر بکشند. خطوط عمودی برای اینکه کاربردشان بشود لاغرتر به تصویر کشیدن شما، باید خطوطی با عرض کم باشند نه خطوطی پهن و با فاصله‌های زیاد. بنابراین، بهتر است از لباس زنانه و یا لباس مردانه ای با راه راه افقی دوری کنید و در صورت استفاده از لباسهای طرحدار، لباسی با راه راه های عمودی را امتحان نمایید. به عنوان مثال یک پیراهن و یا بلوز با راه راه عمودی میتواند بالاتنه چاق را کمی لاغرتر و باریک تر کند.

بیشتر ببینید
تصاویری بینظیر از انواع مانتو تابستانی 1400 زنانه و دخترانه

 

لباس هایی که لاغر نشان میدهند مردانه

لباس هایی که لاغر نشان میدهند مردانه

چی بپوشم لاغر دیده بشم

چی بپوشم لاغر دیده بشم

اصول کلی لباس پوشیدن و نحوه انتخاب آن:

اغلب افراد در انتخاب لباسی متناسب با جثه و اندام خود، و همچنین چگونگی جور کردن آنها دچار سردرگمی می شوند. در اینجا به اصول کلی انتخاب و هماهنگ کردن لباس ها با یکدیگر می پردازیم.

۱. همواره لباسی را بپوشید که کاملاً اندازه شما باشد.

۲. اگر اضافه وزن دارید ، پوشیدن لباس های بزرگ، اندام شما را پنهان نمی کند و تنها هیکل شما را اغراق آمیزتر جلوه می دهد.

۳. درمیهمانی ها ، صرفاً اگر کمر باریکی دارید از کمربند استفاده کنید در غیر این صورت از آن چشم بپوشید.

۴. پارچه های سنگین (مانند پشمی، بافتنی و چرمی) شما را سنگین وزن تر جلوه می دهند.

۵. پارچه های سبک وزن (مانند کتان و نخی) شما را لاغرتر نشان می دهند.

۶. رنگ های تیره شما را لاغرتر و کوچک تر می کنند.

۷. رنگ های روشن شما را بزرگ تر و حجیم تر نشان می دهند.

۸. لباس هایی که بالاتنه و پایین تنه یک رنگ دارند، شما را لاغرتر جلوه می دهند.

۹. لباس هایی که رنگ بالاتنه و پایین تنه آنها متفاوت است، شما را بلند قدتر نشان می دهند.

۱۰. لباس های یقه بلند گردن را کوتاه تر می کند.

۱۱. گردن بند کوتاه نیز گردن را کوتاه تر می کند.

۱۲. لباس با خطوط افقی شما را چاق تر، و با خطوط عمودی شما را لاغرتر جلوه می دهد.

| امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. |