ساتیشو

مدل موی لیر جدید 2024 + انواع مدی موی لیر

علی

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

جدیدترین مدل موهای لیر

مدل موی لیر بلند و کوتاه

مدل موی لیر، خرد و یا مدل موی پر که در فارسی به آن لایه ای هم گفته می شود یکی از جذابترین و خاص ترین مدل موها است و در بین انواع کوپ مو طرفداران خود را دارد. این سبک مو به مدل موی فارا هم معروف است. در این مقاله از ساتیشو با انواع مدل مو لیر آشنا خواهید شد.

در این مدل مو قد موها به صورت یکدست کوتاه نمیشوند بلکه به صورت لایه ای و طبقه طبقه از بلند به کوتاه رفته، در بیشتر مواقع لایه های بالایی موهایتان کوتاه تر از لایه های زیرین کوتاه می شوند و حالتی نامنظم را ایجاد می کنند که به ظاهر شما زیبایی می بخشد . مدل موی خرد یا لیر برای انواع موهای بلند، متوسط ، کوتاه، پر پشت، کم پشت، فر، صاف و… مناسب است و جلوه خاصی به موهایتان می دهد. اصولا مدل موهای مدرن شامل سبک های منحصر به فردی هستند مانند مدل موی کره ای، مدل موی پیکسی، مدل موی خامه ای و… که هر کدام استایل فانتزی و متفاوتی به شما میدهند. در مدل موی لیر می توانید با رنگ موهای متفاوت زیبایی موهایتان را چند برابر کنید.

مل مو لیر کوتاه

مدل کوتاهی مو لیر

مدل مو لیر بلند شیک

مدل مو لیر کوتاه

همچنین ببینید: مدل شینیون مو مجلسی

مدل موی لیر تا سرشانه

مدل موی لیر جدید

مدل موی لیر جدید

مدل موی لیر بلند

 

مدل موی لیر بلند

با انتحاب مدل موی لیر بلند، بلندی موهای شما حفظ می شود. در این روش موها به صورت لایه به لایه به تدریج کوتاه میشوند تا موها حالت لایه ای نرم و ظریف پیدا کنند و در آخر موهای بلند شما، بافت و حجم بیشتری خواهند داشت. کوتاهترین اندازه مو در مدل موی لیر معمولا تا نزدیکی خط فک است و بلند ترین قسمت مو نیز همان بلندی اولیه موها خواهد بود.

همچنین ببینید: مدل موی باب

مدل موی لیر متوسط

مدل مو لیر متوسط برای خانم هایی با موهای ضخیم یا خانم هایی با موهای طبیعی موج دار مناسب است. در این مدل مو اغلب لایه های مو در اطراف صورت، گاهی از نزدیکی استخوان گونه شروع میشوند تا حالت موج دار مو بسیار ظریف تر و زیبا تر دیده شود. با انتخاب مدل مو لیر، موهای شما حجم بیشتری خواهند داشت و دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف حالت دهی موها کنید. اگر موهای شما تا روی شانه باشد حالت دادن به این اندازه از موها سخت و زمان گیر است اما شما میتوانید با ایجاد مدل موی لیر برای موهای متوسط خود زیبایی موهارا چند برابر کنید.

بیشتر ببینید
آمبره ناخن چیست

مدل موی لیر بلند و لخت

مدل موی لیر موتاه زیبا

 

 

مدل مو لیر بلند زنانه

 

مدل مو لیر بلند دخترانه

 

مدل موی لیر بلند با چتری

مدل موی لیر کوتاه دخترانه

اگر علاقه مند به موهای کوتاه هستید پیشنهاد ما به شما این است که مدل موی لیرکوتاه دخترانه را امتحان کنید. بعد از انتخاب این مدل مو موهای شما ظاهری شیک، مد روز و جذاب خواهند داشت. در واقع مدل موی لیر کوتاه با ایجاد لایه ای کوتاه روی موها، صورت شما را برجسته تر کرده و حرکت و حالت خیلی خوبی را به موها میبخشد.

مدل موی لیر با چتری  

موی چتری از جمله مدل موهایی است که همیشه ترند و پر طرفدار بوده و زیبایی فوق العاده ای را هم برای چهره خانم ها ایجاد میکند. اگر میخواهید ظاهر و استایل برجسته تر و خاص تری نسبت به دیگران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از مدل موی لیر با چتری استفاده کنید. استفاده از لایه های بلند روی موها در کنار چتری جذابیت چهره و استایل شما را چند برابر می کند. در نتیجه این کار، باعث ایجاد یک ساختار قابل توجه در اطراف موهای شما خواهد بود.

مدل موی لیربلند برای موهای صاف

 

مدل موی لیر کلوش

 

مدل مو لیر بلند دخترانه

 

مدل موی لیر بلند حالت دار

مدل موی فارا بلند

مدل موی لیر کلوش  

اگر موهای شما کم پشت و نازک اند با انتخاب مدل موی لیر کلوش میتوانید حجم موهای خود را بیشتر از حالت طبیعی نشان دهید. این مدل مو باعث ایجاد یک حالت V شکل در پشت موها میشود و حالت کلوش بسیار جذابی را برای مو ایجاد میکند. بلند ترین قسمت مو درست در مرکز مو قرار دارد و موها از دو طرف به سمت بالای مو به تدریج کوتاه شده و حالت لایه ای و کلوش پیدا میکنند. اگر میخواهید ظاهر مدل موی لیر کلوش فوق العاده جذاب و خاص دیده شود پیشنهاد ما این است که از اتوی مو برای ایجاد فرهای نرم و برجسته کردن استایل موی خود استفاده کنید و از این طریق ظاهری مدرن و خیره کننده برای موهای خود به وجود آورید.

بیشتر ببینید
رنگ مو برای موهای فر + نکات رنگ کردن موهای فر

مدل موی لیر برای موهای فر

انتخاب مدل موی لیر برای موهای فر، انتخابی ایده آل است، زیرا حالت فر موها را دست نخورده و تحت کنترل نگه می دارد. مهم نیست موهای شما دارای چه اندازه ای باشند در هر صورت با این مدل مو می توانید حالت جذابتری برای موهای خود ایجاد کنید. البته بهتر است کوتاه ترین لایه مو برای موهای بلند، تا روی شانه از نزدیکی خط فک باشد تا ظاهری شیک تری برای موها ایجاد شود. میتوانید برای حالت دادن به موها موس مو روی موهای مرطوب خود بزنید و با نصب کردن دیفیوزر روس سشوار، موهای خود را حالت دهید تا از وز شدن موها جلوگیری کنید.

مئل موی لیر بلند جدید

 

مدل موی لیر کوتاه متوسط

 

مدل موی لیر بلند چتری

مدل موی لیر با لایه های ناهموار

مدل موی باب درهم یکی از مدل موهای کوتاه همیشه شیک و مد روز برای موهای نازک است. در این مدل موی لیر، قسمت پشتی کوتاه تر است و در جایی دور گردن به پایین می رسد در حینی که قسمت جلویی و کناره ها برجسته شده اند. ریشه های سایه دار این مدل، ظاهری عالی و مد روز را برای موهای نازک و ظریف ایجاد میکنند.

مدل موی لیر فر متوسط

 

مدل موی لیر متوسط کلوش

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت بره باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها