ساتیشو

سفریار؛ بهترین مرجع رزرو تورهای گرجستان 

مهدی

۵ بهمن ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

گرجستان یکی از جذاب ‌ترین کشورها برای مسافران ایرانی است و به لحاظ موقعیتی نسبی بین اروپا و آسیا قرار گرفته است و جاذبه های جذاب و دیدنی را در خود جای داده است. مردم این کشور خود را به عنوان بالکن اروپا به جهانیان معرفی می‌ کنند و تمام تلاش شان این است که عضو اتحادیه اروپا شوند. شهرهای توریستی گرجستان هر کدام زیبایی ‌های منحصر به فرد و مکان های دیدنی خود را دارند و مهمتر اینکه وجود شهرهای کوچک و تاریخی، صومعه‌‌ ها و کلیساهای دیدنی، کوه‌ های سر به فلک ‌کشیده، غذاهای خاص و لذیذ، مردم مهربان و میهمان ‌‌نواز گرجستان از عوامل مهمی هستند که دست به دست هم داده ‌‌اند تا سفر به این کشور به مقصدی ایده ‌آل برای گردشگران تبدیل شود. برای سفر به این کشور شما می توانید با استفاده از تورهای هوایی و تورهای زمینی گرجستان از مجموعه مسافرتی سفریار سفر راحتی را تجربه کنید.

سفریار

  

خوب اگر به ماجراجویی در سفر علاقه ‌مندید و ترجیح می دهید در طول مسیر از مناظر مختلف شهرهای دیگر گرجستان و ایران دیدن کنید، می‌ توانید تور گرجستان زمینی را انتخاب کنید. تورهای زمینی گرجستان مقرون به صرفه هستند و برای مسافران صبور مناسب خواهند بود. البته توجه داشته باشید که این سفر معمولا بین 10 تا 14 ساعت به طول خواهد انجامید و در طول مسیر از شما پذیرایی مناسبی می‌ شود. معمولا در این سفر از اتوبوس ‌های 25 نفره VIP استفاده می‌ کنند و اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید می ‌توانید تور ارزان گرجستان را از آژانس مسافرتی سفریار رزرو کنید. در روش هوایی هم باید بگوییم که تور هوایی گرجستان شاید کمی نسبت به سفر زمینی آن گران ‌تر باشد، اما در زمان شما صرفه‌ جویی می‌ کند و می ‌توانید در مدتی کمتر از 2 ساعت، به کشور گرجستان برسید و سفر خود را استارت بزنید.

مرجع رزرو تورهای گرجستان

معمولا تورهای گرجستان، به مقاصد شهرهای تفلیس، باتومی یا ترکیبی از این دو برگزار می شود. بی شک تور تفلیس باتومی گرجستان ، ارزان ترین تور مسافرتی خارجی برای شما مسافران ایرانی محسوب می شود و در سال های گذشته همیشه از تورهای پرطرفدار در بین مسافران ایرانی بوده است و معمولا بسیاری از علاقه مندان به سفرهای خارجی، حداقل یکبار به کشور گرجستان سفر کرده اند. علاوه بر طبیعت بکر و جاذبه های هیجان انگیزش، عواملی همچون نزدیکی جغرافیایی به ایران، کوتاهی مسافت و طول پرواز، آب و هوای مطلوب، ارزان بودن گرجستان نسبت به اکثر مقاصد خارجی و عدم نیاز به ویزا از دلایل محبوب بودن تور گرجستان در ایران می باشد. لازم به ذکر است که تور گرجستان فقط به شهرهای تفلیس و باتومی یا ترکیب این دو شهر برگزار می ‌شود و ایرلاین ‌هایی که این پروازها را انجام می دهند شامل قشم ایر، زاگرس، وارش، آسمان و… می باشند؛ البته شهر باتومی فقط با پروازهای ایرلاین قشم ایر انجام خواهد شد و باقی ایرلاین‌ ها در تفلیس می نشینند.

خرید تور گرجستان

خرید تور گرجستان

شهر تفلیس پایتخت (کشور گرجستان) در میان کوه‌ های سر به ‌فلک‌ کشیده قرار گرفته و آب ‌و هوایی این شهر تمیز و پاک است و شما مسافران عزیز می ‌توانید زندگی اروپایی را در این شهر شاهد باشید. حدود ۳۰ چشمه آبگرم در بخش‌ های مختلف این تفلیس قرار گرفته اند و نیز معماری ساختمان ‌های آن ترکیبی از هنر ساختمان ‌سازی روسیه قدیم و اروپای مدرن است. خوب شهر باتومی شهر دیگر کشور گرجستان است و گردشگران زیادی دوست دارند به این شهر سفر کنند. در این شهر اقامتگاه‌ های لوکس ساحلی بسیار جذابی وجود دارد و بیشتر مردم گرجستان نیز برای تعطیلات سالیانه خود این شهر را برای سفر انتخاب می کنند و مجموعه مسافرتی سفریار در برنامه سفر تورهای گرجستان خود معمولا سفر به شهر تفلیس یا باتومی قرار داده است.

سفریار مرجع خرید تور

سفریار مرجع خرید تور

مطلب نهایی

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاوران این آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، تورهای متنوع گرجستان به مقاصد شهرهای تفلیس یا باتومی را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند و فرقی هم نمی کند که در کدامیک از این تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف این مجموعه ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی و زمینی گرجستان در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است. جهت مشاهده قیمت تور گرجستان نوروز میتوانید به سایت سفریار مراجعه نمایید.

بیشتر ببینید
ویکتوریا سکرت چیست؟

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها