ساتیشو

آرایش زمستانی 2023 چگونه است؟

مصطفی

13 آذر 1401

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

هر ساله برای فصل‌های مختلف از جمله فصل زمستان شاهد ترندهای گوناگون آرایشی هستیم که هدف اصلی آن‌ها زیبایی بیشتر چهره و هماهنگی آن با استایل مخصوص فصل است. هر کدام از این سبک‌ها برای فرم‌های مختلف صورت‌ به کار گرفته می‌شود. در مدل‌های آرایش زمستانی 2023 نکات کاربردی وجود دارد که با به کارگیری هر کدام از آن‌ها می‌توانید آرایشی مطابق با فصل داشته باشید.

برای انجام آرایش زمستانی، بهتر است به سراغ رژ لب با تناژ رنگی گرم بروید و بسته به سلیقه خود مدل‌های مات یا براق را انتخاب کنید. فصل‌های سرد بهترین زمان برای استفاده از رژ لب‌های قرمز، شرابی، بادمجانی و جگری است. همچنین استفاده از بالم لب می‌تواند دوام و ماندگاری رژ لب را بیشتر کرده و از خشکی لب جلوگیری کند.

یکی از مهم‌ترین کارها در انجام آرایش زمستانه این است که سایه چشم روشن‌تر را زیر خط مژه پایین استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که چشم‌ها خسته به نظر نرسیده و زیبایی بیشتری داشته باشند. همچنین بهتر است مطمئن شوید که از تمام محصولات آرایشی به درستی و در جای مناسب استفاده می‌نمایید.

تصور بعضی از خانم‌ها از آرایش زمستانی این است که فقط از رنگ‌های تیره استفاده کنند، اما این تصور درستی نیست. سبک‌های متفاوتی برای انجام آرایش در این فصل وجود دارد که می‌توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که با توجه به رنگ پوستتان از این مدل‌ها استفاده کنید.

مدل آرایش زمستانی

بهتر است هنگام خريد اينترنتي ريمل ابرو و لوازم آرایشی دیگر، از بین بهترین برندها انتخاب کنید تا از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند. همچنین در تهیه محصولاتی مانند ریمل چشم بهتر است به سراغ مدل‌های ضد آب باشید، زیرا دوام و ماندگاری بیشتری دارند. علاوه بر آن، استفاده از ترند‌های آرایش زمستانی می‌تواند ظاهری متفاوت به چهره بدهد.

مدل آرایش زمستانی

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آرایشی استفاده از خط چشم است. برای این کار بهتر است مدل گربه‌ای را انتخاب نمایید تا جلوه بهتری به چشمان شما بدهد. همچنین به سراغ خط چشم‌های مایع ضد آب بروید تا زمان طولانی‌تری روی پلک بماند. علاوه بر این، می‌توانید یک سایه چشم شاین دار را به آرایش چشم خود اضافه کنید.

بیشتر ببینید
مرتب کردن کمد لباس برای عید نوروز

برای کشیدن فرم کامل خط چشم گربه‌ای در مدل آرایش زمستانی ، از انتهای چشم شروع کرده و آن را به سمت دم ابرو‌ها ببرید. سپس خطی نازک روی پلک خود کشیده و داخل آن را پر کنید. برای تسلط بیشتر می‌توانید از خط چشم ماژیکی استفاده نمایید. همچنین هر چقدر که آن را بیشتر فشار دهید خط چشمتان پهن‌تر کشیده می‌شود.

برای استفاده از کرم پودر بهتر است بافت‌های سبک‌تر را انتخاب کنید و به سراغ تناژ رنگی بروید که مطابق با رنگ پوستتان باشد. اگر پوستتان کدر است می‌توانید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست را تهیه کرده تا جلوه‌ای بهتر به چهره بدهد. برای زیرساز آرایش حتما از پرایمر صورت استفاده کرده و اجازه دهید تا بر روی پوستتان بنشیند.

در مدل‌های آرایش زمستانی 2023 ، تنوع زیادی وجود دارد که با توجه به فرم صورت و رنگ پوستتان، می‌توانید هر کدام را امتحان کنید. همچنین با استفاده از محصولات آرایشی کاربردی مناسب‌ترین سبک را می‌توان به راحتی انتخاب کرد. علاوه بر آن، برای انجام آرایش کامل و زیبا کمی از برنز‌کننده‌های تیره بر روی گونه‌ها، بینی و زیر ابرو استفاده نمایید.

علاوه بر آن برای انتخاب رنگ رژگونه تناژ رنگی نارنجی بهترین انتخاب است، زیرا تم گرمی داشته و چهره را زیباتر می‌کند. همچنین اگر پوست روشن‌تری دارید، رنگ‌هایی از تناژ رنگی نارنجی را انتخاب نمایید. در بیشتر موارد، محصولاتی مانند رژگونه و هایلایتر پودری برای انجام آرایش صورت زمستانی مناسب نیستند. بنابراین محصول پودری خود را با مدل‌های کرمی و مایع جایگزین کنید.

این محصولات به نرمی، لطافت و مرطوب نگه داشتن پوست صورت شما کمک کرده و آرایشتان را طبیعی‌تر نشان می دهند. محصولاتی که می‌توانید امتحان کنید شامل؛ هایلایتر کرمی، رژگونه مایع، مداد چشم ژلی و رژ لب مایع هستند. هر چقدر که نکات آرایش ساده زمستانی را در روال میک‌آپ و زیبایی خود بگنجانید، آرایش شما طبیعی تر و بی‌نقص تر به نظر می‌رسد.

 

مدل آرایش ساده زمستانی

مدل آرایش ساده زمستانی

مدل میکاپ زمستانی 2023

مدل میکاپ زمستانی 2023

مدل میکاپ زمستانی با رژ قرمز

مدل میکاپ زمستانی با رژ قرمز

همچنین ببینید : مدل آرایش با رژ لب قرمز 

مدل آرایس زمستانی جذاب

 

آرایش ساده زمستانی

پوست شاداب همیشه جلوه خوبی دارد و زیبایی آرایش را دوچندان می‌کند. برای داشتن مدل آرایش زمستانی که طبیعی به نظر برسد و مناسب روزانه باشد، می‌توانید از کرم پودر‌های مات استفاده نمایید. البته بهتر است که قبل از آن، پوست خود را با نرم کننده مناسب مرطوب کنید، سپس فونداسیون را به پوست بزنید. همچنین بافت مات این کرم جلوه بهتری برای این فصل دارد.

بیشتر ببینید
راهنمای خرید تشک طبی رویا

یک مدل آرایش زمستانی که طرفدار زیادی پیدا کرده، استفاده از سایه چشم سفید یا آبی روشن در گوشه‌های داخلی چشم است. این سبک سایه با یک خط چشم مشکی بسیار ساده و شیک به نظر می‌رسد. همچنین در آرایش چشم‌ها برای کمک به جذب چربی اضافی که می‌تواند باعث ریزش آرایش شود، پلک‌ها را با کانسیلر مناسب زیرسازی کنید.

آرایش ساده زمستانی

همچنین به سراغ ریمل‌های ضدآب بروید و برای جلوگیری از ریزش لوازم آرایشی، از سایه چشم و خط چشم فقط روی پلک بالا استفاده کنید. برای داشتن آرایش ساده زمستانی استفاده از سایه چشم بسیار کاربردی است. تناژ رنگی قهوه‌ای، دودی، قرمز، نارنجی و بنفش گزینه‌های فوق‌العاده‌ای باشند. همچنین می‌توانید برای جلوه‌ای خاص، کمی از سایه‌های شاین هم استفاده نمایید.

برای میک‌آپ ساده و درشت نشان دادن چشم‌ها، می‌توانید از سایه چشم مشکی یا خاکستری به جای خط چشم استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید این رنگ‌ها را بر روی پلک زده و با یک براش آن را محو نمایید. می‌توانید یک سایه تیره در رنگ دیگر را روی گوشه بیرونی پلک خود و در امتداد خط مژه بالایی قرار داده و سپس با یک براش ترکیبی آن را روی بقیه پلک خود بکشید.

بهتر است از سایه هایی که مات هستند به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید و رنگ های براق را برای گوشه داخلی چشم به کار ببرید. برای میک‌آپ لب نیز، می توانید رنگ ملایم‌تری را انتخاب کرده و به سراغ رژ لب‌های براق بروید. همچنین بهتر است از مدل‌های ۲۴ ساعته استفاده کنید تا آرایش لب‌ها دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

برای آرایش چشم و ابرو به لوازم آرایشی مانند سایه ابرو الانزا با تناژ رنگی تیره نیاز دارید تا تم آرایش را گرم‌تر نشان دهد. برخی از پالت‌های سایه چشم، مخصوص این فصل طراحی شده‌اند که دارای طیف رنگی گرم و هماهنگ هستند. در نهایت با کمک یک پودر یا اسپری فیکساتور، به راحتی می‌توانید ماندگاری آرایشتان را بالا ببرید.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

4/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

  1. اتاق وحشت
    12 بهمن 1400 ساعت 15:00

    آرایش ملایم و نود همیشه بهترینههه مرسی از پیشنهاداتون

  2. سحر
    21 آذر 1402 ساعت 14:09

    اینکه بدونی آرایش برای زمستان چجوری هست کمک میکنه به شیک بودن در این فصل و اینکه تازه آرایش آدم هم مرتب میمونه