ساتیشو

آشنایی با جدیدترین گردنبندهای کارتیه

مصطفی

7 بهمن 1401

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

سادگی و زیبایی توصیفاتی هستند که بعد از دیدن گردن‌بندهای کارتیه به ذهن شما می‌آیند. آیا شما تا به‌حال برای خرید گردن‌بند سراغ مدل‌های کارتیه رفته‌اید؟

گردنبند کارتیر چیست ؟

برای انتخاب مطمئن و رضایت‌بخشِ این مدل بهتر است درباره جدیدترین گردنبندهای کارتیه، ساختار و ویژگی‌های آن‌ها اطلاعاتی را به‌دست آورید. اگر دوست دارید این اطلاعات را به‌زبانی ساده و کاربردی بدانید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کارتیه نام یک مدل است یا برند؟

کارتیه را که برخی از افراد به نام کارتیر هم صدا می‌زنند، جالب است بدانید که نام یک مدل از زیورآلات نیست. کارتیه در‌واقع نام یک شرکت تولید‌کننده طلا‌و‌جواهر معروف و معتبر است که در سال‌های دور در پاریس تاسیس شده و آن‌قدر در طراحی و تولیدات خود ماهر بوده که توانسته نام مدلی از طلاوجواهرات را از آنِ‌خود کند.

جدیدترین گردنبندهای کارتیه را بشناسید

حال که با ویژگی‌های خاص گردن‌‌بندهای کارتیه آشنا شدید، حتما کنجکاو و مشتاق شده‌اید که بدانید جدیدترین گردنبندهای کارتیه شامل چه مدل‌هایی می‌شوند. ما در قسمت زیر این مدل‌های جدید را به شما معرفی کرده‌ایم.

1. گردن‌بند کارتیه با حلقه

2. گردن‌بند کارتیه با تک‌نگین‌هایی به رنگ مختلف

3. گردن‌بند کارتیه با مروارید

4. گردن‌بند کارتیه با سکه

5. گردن‌بند کارتیه با سنگ‌های قیمتی مثل یاقوت

انتخاب هر یک از مدل‌های گردن‌بند کارتیه به سلیقه شما بستگی دارد اما این ایده را در ذهن خود داشته باشید که برای لباس‌های مجلسی مدل کارتیه با الماس، نگین، مروارید و سنگ‌های قیمتی و برای لباس‌های اسپرت مدل ترکیب‌شده با پلاک، سکه و حلقه مناسب‌تر هستند.

بیشتر ببینید
دکوراسیون منزل عروس با وسایل ساده و شیک + چیدمان جهیزیه

ویژگی‌های دوست‌داشتنی در گردن‌بندهای کارتیه

اگر با‌دقت به گردن‌بندهای کارتیه نگاه کنید، زنجیرهایی را می‌بینید که با نظم و زیبایی در هم بافته‌شده‌اند. ویژگی‌هایی که در این مدل باعث شده تا دوست‌داشتنی و جذاب به‌نظر برسد، ویژگی‌های زیر است:

کارتیه مدلی که هیچ‌وقت از آن خسته نمی‌شوید

گردن‌بندهای کارتیه همان مدلی هستند که با سادگی، زیبایی و شیک‌بودنش حس می‌کنید هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد.

با هر لباسی که دوست دارید، ست می‌شود

طراحی زنجیرهای بافته‌شده کارتیه آن‌قدر ساده و جذاب است که با هر لباسی چه مجلسی و چه اسپرت می‌توان آن را ست کرد.

در طراحی مدل کارتیه شاهد تنوع بالایی هستید

گردن‌بندهای کارتیه محدود به یک مدل نیستند و در ساختار و مدل‌های متنوعی طراحی می‌شوند. به‌طور مثال در گالری طلا‌و‌جواهر پرسته، گردن‌بندهای کارتیه ترکیبی از زنجیر طلا و مروارید یا با سنگ‌های قیمتی دیگری مثل یاقوت طراحی و تولید شده‌اند.

گردن‌بندهای کارتیه ؛ قابل سفارش با قیمت مناسب و سلیقه دلخواه

ضخامت گردن‌بندهای کارتیه متغیر و قابل سفارش هستند که این ویژگی در این مدل باعث شده تا افرادی که بودجه محدودی دارند، بتوانند مدل کارتیه را با ضخامتی کم و قیمتی مناسب برای خود سفارش دهند.

سادگی گردن‌بندهای کارتیه را می‌توان با ترکیب سایر گردن‌بندها زیباتر کرد

سادگی گردن‌بندهای کارتیه این فرصت را به شما می‌دهد تا گردن‌بندهای دیگری را هم همراه این مدل به گردن خود بیاویزید و زیبایی زیورآلات خود را بیشتر نمایان کنید.

امکان سفارش مدل کارتیه در طراحی اجزای یک ست جذاب

اگر گردن‌بند کارتیه داشته باشید، می‌توانید انگشتر، دست‌بند و گوشواره همین مدل را هم سفارش دهید و صاحب یک ست جذاب با زیبایی همیشگی شوید.

بیشتر ببینید
آیا تزریق فیلر بینی به اندازه عمل جراحی بینی تأثیرگذار است؟

کارتیه یک مدل جذاب و همه‌پسند برای خانم‌ها و آقایان

از آنجا که کارتیه مدلی ساده و همه‌پسند است، گردن‌بندهای این مدل برای آقایان هم جذاب و کاربردی خواهد بود.

عوامل تعیین‌کننده قیمت گردن‌بندهای کارتیه

عوامل مختلفی برای تعیین قیمت گردن‌بندهای کارتیه نقش دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ضخامت گردن‌بند و تعداد رشته‌های زنجیر آن
  • وزن گردن‌بند
  • مدل طراحی
  • جنس ترکیب‌به‌کار رفته در گردن‌بند کارتیه: به‌طور مثال قیمت گردن‌‌بند کارتیه با یاقوت با قیمت گردن‌بند کارتیه با مروارید قطعا تفاوت دارد.

 

گردن‌‌بند کارتیه یا کارتیه همان مدل جذاب، ساده و زیبایی است که تا سال‌ها می‌تواند زینت‌بخش گردنتان باشد، بی‌آنکه از آن‌دل‌زده و خسته شوید. برخی از افراد دوست دارند مدلی از آن را داشته باشند که تنها زنجیرهای طلا در هم بافته شده‌اند و برخی از افراد دیگر گردن‌‌بند کارتیه را با ترکیبی از مروارید یا سکه دوست دارند. هر یک از این مدل‌ها که برای شما جذاب باشد، در گالری طلا‌و‌جواهر پرسته با وزن و ضخامت دلخواهتان قابل سفارش است.

اگر مدل‌های مختلف گردن‌بند کارتیه را پیش رویتان بگذارند، انتخاب شما چیست؟ ترکیب کارتیه با نگین، سنگ قیمتی، یا با یک سکه و حلقه؟

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها