ساتیشو

آموزش زاویه دار کردن صورت با آرایش

elarah

الهه

۲۱ خرداد ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

زاویه دار کردن صورت با آرایش

صورت زاویه دار از ویژگی های زیبایی است که برای خیلی از خانم ها و آقایان مهم است و در آن استخوان های صورت نمایان هستند که از همه بیشتر استخوان فک در آن تاثیر دارد. بسیاری این ویژگی را به صورت طبیعی دارند و یا با عمل های زیبایی این ویژگی را برای خود می سازند اما یکی از ساده ترین روش ها استفاده از آرایش است که می توانید با آن به صورت موقت صورت خود را زاویه دار کنید.

زاویه دار کردن صورت با آرایش

آموزش زاویه سازی صورت

کانتور صورت از ساده ترین روش ها برای زاویه دار کردن صورت و نشان دادن خط فک می باشد. معمولا صورت های استخوانی که استخوان فک آنها بهتر دیده می شود را، راحت تر می توان کانتور کرد. اگر صورت شما پر است و پیدا کردن خط فک برای شما سخت است می توانید این امتداد را حدودی در نظر بگیرید. برای کانتور کردن ابتدا باید کانتور کرمی یا کانتور پودری مناسب پوست خود را انتخاب کنید.

برای اینکه استخوان فک بهتر دیده شود شما باید با یک رنگ تیره از پلت کانتور خود خطوط کانتور را کمی پایین تر از گوش و دور صورت تا نزدیک دو طرف چانه بکشید سپس با همان رنگ زیر استخوان گونه را نیز کانتور کنید و فضای بین این دو را با کانتور روشن یا کرم پودر بپوشانید و پس از اتمام کانتور قسمت های دیگر با براش مخصوص شروع به فید کردن کنید. دقت کنید که مقدار کانتور زیاد نباشد یا زمان فید کردن بیش از حد آن را روی گردن و قسمت های دیگر پخش نکنید.

بیشتر ببینید
برای تقویت ناخن چه کنیم?

 فید کردن را جوری انجام دهید که فقط مرز خطوط کانتور با هم ترکیب شوند و رنگ ها باهم تداخل زیادی ایجاد نکنند فقط سعی کنید آرایش را یکنواخت کنید. می توانید برای نتیجه بهتر از یک هایلایتر مات کمی روی قسمت بالایی خطوط کانتور فک پس از فید کردن بزنید تا ساختار استخوانی را بیشتر نمایان کند.

حتما بعد از انجام کانتور آرایش خود را در شدت و نوع های مختلف نور بررسی کنید چون گاهی ما در یک نور آرایش را یکنواخت میبینیم اما در نوع دیگری از نور خطوط کانتور به راحتی قابل تشخیص هستند بهترین نور برای تست یکنواختی کانتورینگ نور خورشید و یا نور طبیعی است.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها