ساتیشو

استایل با تیشرت سفید

محبوبه

۸ خرداد ۱۴۰۲

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

آموزش استایل با تیشرت سفید

تیشرت سفید ساده یکی از عناصر کاربردی کمد لباس خانم ها و آقایان است.تیشرت سفید ساده بدون توجه به فصل یا استایل شخصی می‌تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد و با توجه به استایل امکان ترکیب کردن این لباس برای استفاده در هر مراسمی وجود دارد.بنابراین با کمی تلاش و خلاقیت در استایل کردن تیشرت سفید می توانید به ظاهری شیک برسید.در این مطلب شیک‌ترین روش‌های ست کردن تیشرت سفید با هر کدام از لباس‌ها را توضیح داده‌ایم با ما همراه باشید.

تیشرت سفید و جلیقه

در این استایل می توانید از انواع جلیقه مثل جین پر رنگ و کم رنگ و یا همچنین رنگ ها و مدل های مختلف برای روی تیشرت خود استفاده کنید. یک استایل عالی برای زمانی است که نمی خواهید لباس زیادی بپوشید.

استایل با تیشرت سفید وجلیقه

تیشرت سفید و شلوار جین

ترکیب تیشرت سفید به همراه شلوار جین در هر مدل و سبکی یک استایل راحت و پر طرفدار است اما ممکن است غالبا استایل به روزی نباشد اما همیشه یک ظاهر شیک و کلاسیک به استایل فرد می دهد. این استایل را می توانید با شلوار های مختلف بوت کات، بگ، راسته و یا اسکینی و شش جیب بنا به سلیقه و راحتی خود انتخاب و ست کنید.

استایل با تیشرت سفید و شلوار جین

استایل با تیشرت سفید و شلوار جین

استایل با تیشرت سفید و شلوار جین

تیشرت سفید و شلوار مشکی

برای مراسم‌هایی که نمی‌توان از شلوار جین استفاده کرد، تیشرت سفید ساده‌ی خود را با شلوار مشکی ست کنید. از این استایل می‌توانید در یک دورهمی با دوستان استفاده کنید.

استایل با تیشرت سفید و شلوار مشکی

 تیشرت سفید و شلوار جین سفید

با ترکیب کردن یک شلوار جین سفید و تیشرت سفید یک استایل مونوکروم جذاب ایجاد کنید. این ترکیب به سادگی با هرچیزی ست شده و ظاهر جذابی در هر سنی به وجود می‌آورد. برای ارتقای تیپ خود در هوای گرم یک کت و اکسسوری‌های مخصوص یا در هوای سرد یک اورکت گرم و بوت به استایل خود اضافه کنید.

بیشتر ببینید
مدل لباس مجلسی ترک از جدیدترین ژورنال های ترکیه

استایل با تیشرت سفید و شلوار جین سفید

تیشرت سفید و کت

ترکیب مدل رسمی با مدل راحت شامل تیشرت سفید و کت است. تضاد بین این دو استایل مدل شیکی را ایجاد می‌کند که می‌توان آن را در موقعیت های بسیاری مانند اسمارت کژوال و غیر رسمی به کار گرفت.

استایل با تیشرت سفید و کت

تیشرت سفید و لایه بندی

لایه‌های مختلفی را به استایل خود اضافه کنید. یک تیشرت را با شلوار جین و کت چرم ترکیب کنید تا استایل کلاسیکی ایجاد شود. خلاقیت خود را در این قسمت به کار گرفته و ظاهر زیبایی را ایجاد کنید.

استایل با تیشرت سفید لایه لایه

تیشرت سفید ساده و اورکت

با ترکیب تیشرت و اورکت یک استایل عالی برای آب و هوای میان فصلی ایجاد کنید.این استایل را می توانید در محیط های کاری داشته باشید و یا زمان هایی که می خواهید چند لباس را با هم ست کنید و بهتر است برای اورکت خود از رنگ های تیره مثل مشکی، طوسی، سرمه ای و یا سبز بهره ببرید.

استایل با تیشرت سفید و اورکت

تیشرت سفید و کت و شلوار

این استایل با هر ترکیبی زیبا به نظر می‌رسد، اما توجه داشته باشید که تیشرت حتما باید ساده باشد. دکمه‌های کت خود را باز گذاشته و برای داشتن استایل اسمارت کژوال جذاب عینک آفتابی را هم به آن اضافه کنید.

استایل با تیشرت سفید و کت و شلوار

تیشرت سفید و گرمکن ورزشی

از خوبی های تیشرت سفید این است که با هر سبک لباسی ترکیب می شود. یکی دیگر از این استایل ها، ترکیب تیشرت سفید ساده به همراه گرمکن ورزشی است این استایل از بخش های ساده ای ایجاد شده اما ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد می کند.

بیشتر ببینید
50 طرح از جدیدترین مدل لباس مجلسی مشکی 98 برای محرم و مراسم ختم

استایل با تیشرت سفید و گرمکن ورزشی

تیشرت سفید و کت جین

این ترکیب هیچ‌گاه دمده نمی‌شود و برای همه مناسب است و می‌تواند رسمی یا غیررسمی شود.

استایل با تیشرت سفید و کت جین

 تیشرت سفید با سوییشرت

استایل تیشرت سفید با سوییشرت یک انتخاب شیک و هوشمندانه برای فصل پاییز و بهار است.

استایل با تیشرت سفید و سویشرت

تیشرت سفید به همراه شلوارک

یکی از استایل های شیک و جذاب با تیشرت سفید ست کردن آن با شلوارک است. یکی از استایل های پر طرفدار مخصوصا برای دختران جوان برای دور همی ها دوستانه و استایل خانگی به حساب می آید.

استایل با تیشرت سفید و شلوارک

تیشرت سفید دخترانه به همراه دامن

دامن رسمی به همراه تیشرت سفید، استایل حرفه ای و خانمانه ای را برای شما ایجاد می کند.با استفاده از دامن و تیشرت سفید می توانید یک استایل دخترانه و بامزه و در حین حال شیکی ایجاد کنید.

استایل با تیشرت سفید و دامن

| امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید|

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها