ساتیشو

استایل با دامن جین ماکسی

elarah

الهه

۹ خرداد ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

آموزش استایل با دامن جین بلند

 

دامن از ترند های قدیمی و همیشگی است. اما مثل هر چیز دیگری این لباس هم در هر سال مدلی از آن ترند می شود که این روزها دامن های بلند و ماکسی به خصوص دامن های بلند جین بسیار پر طرفدار شده اند. در ادامه برای شما نحوه استفاده دامن جین ماکسی را آموزش داده ایم.

دامن جین با تاپ و کراپ

طراحان و استایلیست ها برای امسال به شما پیشنهاد می دهند که دامن جین ماکسی را تاپ های بند ماکارون و کراپ بپوشید. اما اگر از برهنه بودن زیاد خوشتان نمی آید می توانید از استایل های دیگر استفاده کنید.

دامن جین با یقه اسکی

یکی از استایل های بسیار پر طرفدار با دامن جین ترکیب دامن جین ماکسی با یک بلوز یقه اسکی است که بهتر است برای جذابیت این استایل رنگ بلوز مشکی یا سفید باشد.

دامن جین با هودی

هودی از لباس هایی است که با بیشتر استایل ها می توان آن را ست کرد و البته بسیار هم پر طرفدار است ترکیب یک هودی مشکی طرح دار با دامن جین راسته بسیار خاص خواهد بود.

دامن جین با کت

اگر شما استایل های کژوال و کمی رسمی تر را می پسندید و میخواهید از دامن جین هم در استایل خود استفاده کنید می توانید دامن جین خود را با یک کت چرم یا بلیزر کت بپوشید. چرم از جمله پارچه هایی است که استایل را گران قیمت نشان می دهد بر خلاف جین که یک پارچه عامیانه است پس از این ترکیب برای مکان های خاص غافل نشوید.

بیشتر ببینید
50 طرح از جدیدترین مدل لباس مجلسی مشکی 98 برای محرم و مراسم ختم

دامن جین با بوت

بوت از تکمیل کننده های دامن جین است و استفاده از آن در کنار دامن جین یکی از نقاط قوت استایل شما خواهد بود. می توانید از بوت های مناسب فصل یا کفش های ساق دار برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

استایل با دامن لی

استایل با دامن لی 

استایل با دامن جین

استایل با دامن جین

دامن جین ماکسی

دامن جین ماکسی

| امیواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها