ساتیشو

استایل با دامن پلیسه

محبوبه

۲ اسفند ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

استایل با دامن پلیسه

دامن یکی از بخش‌های مهم یک استایل زنانه است و انتخاب مناسب مدل و طرح آن باعث زیبایی و جلوه‌ی بیشتر شما می‌شود. یکی از محبوب ترین مدل‌های دامن، مدل دامن پلیسه‌ بوده که اخیرا ترند روز شده است. در این مطلب نمونه‌های بی نظیری از استایل بهاره با دامن‌ها را با هم مشاهده می‌کنیم.

دامن پلیسه به همراه کت چرمی

 کت های چرمی لباس‌های کلاسیکی هستند که همیشه کاربرد دارند. سالیان سال است که همچنان پرطرفدار و جذاب‌اند و می‌توانند استایل‌های متنوعی برایتان رقم بزنند. دامن پلیسه هم در کنار کت چرم جذاب می‌شود که میتوان هم بهار و هم پاییز از آن استفاده کرد.

استایل بهاره با دامن پلیسه و کت چرمی

همراهی پلیسه با پولیور

با دامن پلیسه میتوان به‌جای بارانی یا کت، از پلیوری مناسب استفاده کرد و برای فصل‌های بهار و پاییز می‌توانید روی این ست حساب کنید.

استایل بهاره با دامن پلیسه و پلیور

ست کردن دامن پلیسه با کت جین

یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و مناسب برای ست کردن دامن پلیسه کت جین است. کت‌های جین هم از آن لباس‌های کاربردی هستند که داشتنشان دستتان را در طراحی استایل باز می‌گذارد دامن بلند با پلیسه‌های ریز و کت جین کوتاه، شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهند.

استایل بهاره با دامن پلیسه و کت جین

شومیز سفید و دامن پلیسه

پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن پلیسه و این شومیز هم بسیار جالب از کار درمی‌آید.اگر یک‌جفت کتانی با شومیز و دامن تان بپوشید، استایلی اسپرت و راحت پیدا خواهید کرد.

استایل بهاره با دامن پلیسه و شومیز سفید

پوشیدن پلیسه با تی‌شرت

طرفداران استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپرت از این پیشنهاد خوششان می‌آید،شاید عادت کرده‌اید که تی‌شرت‌ها را با شلوار و شلوارک جین یا دست‌کم دامن‌های مینی و کوتاه ست کنید. باید قبول کنید که پوشیدن پلیسه با تی‌شرت هم جذاب از کار درمی‌آید.

بیشتر ببینید
مدل مانتو کرم

استایل بهاره با دامن پلیسه و تیشرت

کت و دامن پلیسه

کت و دامن پلیسه هم انتخاب متنوعی است؛ دستتان در پوشیدن انواع کت با دامن باز است. تقریبا تمام مدل‌های کت با دامن پلیسه همخوانی و جذابیت دارند.

استایل بهاره با دامن پلیسه و کت

بارانی‌ها و دامن‌های پلیسه

یکی دیگر از استایل‌های مناسب برای استفاده از پلیسه‌ها در خیابان، همراه‌کردن آنها با بارانی است.اگربوتی بلند هم در این استایل استفاده کنید که دیگر تیپ تان حرف نخواهد داشت. دامن‌های پلیسه گرم یا نیمه‌گرم با بارانی‌های نازک و بافت‌های نه‌چندان گرم برای فصل بهار هم ترکیب خوبی به تیپ تان می‌دهند.

استایل بهاره با دامن پلیسه و بارانی

بلوز مجلسی و دامن پلیسه

تا اینجا از استایل‌هایی با دامن پلیسه گفتیم که قابل‌پوشیدن در موقعیت‌های غیررسمی هم بودند. اما می‌خواهیم یکی از زیباترین استایل‌های رسمی را با این دامن به شما پیشنهاد بدهیم. دامن پلیسه بلند یا کوتاه تان را با بلوزی رسمی بپوشید.بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگش هم باید هماهنگ با پوست و رنگ دامن تان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است.

استایل بهاره با دامن پلیسه و بلوز مجلسی

یقه کراواتی با دامن پلیسه

پیراهن دکمه‌دار حالا چه یقه مردانه باشد چه یقه کراواتی با دامن پلیسه جور درخواهد آمد و ظاهری کاملا زنانه و ظریف ایجاد می‌کند این ویژگی مخصوصا وقتی با کفش پاشنه بلند پوشیده می‌‌شود، کامل خواهد شد.

استایل بهاره با دامن پلیسه

| امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها