ساتیشو

استایل با کتانی مردانه

محبوبه

۵ دی ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

استایل با کتانی مردانه

استایل با کفش های کتانی برای مردان: آقایان مدتهاست که بر کفش های کتانی مسلط شده اند. مردان به کفش های کتانی بسیار اهمیت می دهند.کفش کتانی،شاید تنها کفشی است که تقریبا در هر جایی می توان به راحتی از آن استفاده کرد،به همین دلیل محبوبیت مداوم خود را در مد و استایل مردان افزایش داده است.ما در این مطلب استایل با کفش های کتانی برای مردان را برای شما جمع آوری کرده ایم.

شلوار جین

پوشیدن تی‌شرت با شلوار جین در کنار یک کتونی سفید، ایده‌آل‌ترین استایل پسران در تابستان است.

استایل با کتونی مردانه با شلوار جین

کت چرمی

اسنیکرز سفید، انتخاب بسیار جسورانه برای ست شدن با کت چرمی است. این سبک پوشش فوق‌العاده مردانه و جذاب است. بهتر است برای این سبک پوشش، کت چرمی، شلوار جین مشکی و کتونی سفید را با هم ترکیب کنید.

همچنین ببینید: هودی شلوار مردانه 

استایل با کتونی مردانه با کت چرمی

کت و شلوار

زیباشناسی نهفته در ترکیب کت و شلوار با کفش ورزشی سفید، امروزه به نحوی در سراسر جهان محبوب شده است، کمتر مردی را می‌توان یافت که از این استایل منحصربه‌‎فرد خبری نداشته باشد. در محیط‌های کاری، مراسم و مجالس رسمی و حتی رفتن به یک قرار عاشقانه، پوشیدن کت و شلوار سرمه‌ای با اسنیکرز سفید در ذهن دیگران ماندگار خواهد شد.

استایل با کتونی مردانه با کت شلوار

لباس ورزشی

این مورد بدون هیچ‌گونه تردیدی در هماهنگی کامل با کفش ورزشی مردانه سفید قرار دارد. هم برای مردان و هم زنان، این استایل در ایجاد ظاهری شاد و جوان، ماهیتی مشترک دارد. زمانی که ست ورزشی به تن دارید، هر مدل کتونی سفید را می‌توانید انتخاب کنید.

بیشتر ببینید
مدل مینی اسکارف

استایل با کتونی مردانه با لباس ورزشی

شلوارک

پوشیدن شلوارک در ایران برای مردان متداول نیست. در کشورهای دیگر پوشیدن شلوارک برای پیاده‌روی داخل شهر، استایلی مرسوم و پذیرفته است، ولی مردان ایرانی معمولا در سواحل کشور اقدام به پوشیدن شلوارک می‌کنند. ترکیب کتانی سفید با شلوارک استایلی تابستانی است و نشان از جوانی و سرزندگی دارد.

همچنین ببنید: استایل با یقه اسکی مردانه

استایل با کتونی مردانه با شلوارک

شلوار پارچه ای و کتان

اگرچه شاید در نگاه اول پوشیدن کتونی با شلوار پارچه ای جالب به نظر نرسد اما باید بدانید که به خصوص در استایل های کژوال و نیمه رسمی بسیار این ترکیب استایل شما را جذاب می کند.

استایل مردانه با کتونی

استایل مردانه با کتونی 

استایل مردانه با کتونی و شلوار کتان

استایل مردانه با کتونی و شلوار کتان 

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشد |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها