ساتیشو

استایل با کت سبز تیره

محبوبه

16 اردیبهشت 1402

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

استایل ها جذاب با سبز تیره

رتگ سبز یک رنگ پرطرفدار در استایل های خانم هاست که می توانید از آن برای داشتن یک استایل جذاب استفاده کنید. سبز از جمله رنگ‌های خاص در مد و فشن است. رنگ سبز رنگ طبیعت هست و از ترکیب رنگ آبی و زرد به دست می‌آید. از نظر روانشناسی نیز سبز را ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی رنگ زرد می‌شناسند. برای ست کردن درست رنگها‌ در هر زمینه‌ای باید طبع رنگ رابشناسید. رنگ سبز طبعی سرد دارد، پس هنگام ست کردن حواستان باشد که در کنارش رنگ های گرم را استفاده کنید. اما نکاتی که باید در ست کردن رنگ لباس‌ دقت کنیم، رنگ پوستمان و موقعیت نسبی رنگ‌ها نسبت به هم هست. رنگ سبز با تمام جذابیت‌هایی که دارد رنگی است که برای ست کردن آن باید بسیار مراقب بود. از این رنگ می‌توان ست‌های بسیار جذاب و خاص خلق کرد اما اگر مراقب نباشیم نتیجه کار می‌تواند کاملا برعکس شود. در این مطلب به رنگ سبز تیره در کت های زنانه پرداخته ایم. همراه ما باشید.

استایل با کت سبز تیره

استایل با کت سبز تیره

استایل با کت های سبز تیره

کت سبز تیره با رنگ کرم

ست کردن رنگ سبز با رنگ کرم ، ترکیبی است که در خود طبیعت وجود دارد و جذابیت زیادی دارد. با ست کردن یک کت سبز تیره و رنگ کرم به سراغ یک انتخاب ساده اما در عین حال خنک و آرام بروید.

استایل با کت سبز تیره و رنگ کرم

استایل با کت سبز تیره و رنگ کرم

 

کت سبز تیره با شلوار جین آبی

یک کت سبز تیره و شلوار جین آبی یک مجموعه خوب برای حفظ استایل شماست. یک جفت کفش پمپ چرمی مشکی به عنوان چسبی است که این ظاهر را به هم پیوند می دهد.

بیشتر ببینید
مانتو مجلسی بلند برای افراد لاغر

استایل با کت سبز تیره و شلوار جین آبی

استایل با کت سبز تیره و شلوار جین آبی

 

کت سبز تیره با نارنجی

نارنجی رنگ دیگری است که با لباس های سبز ست می شوند و استایل شما عالی به نظر خواهد رسید. شما می‌توانید یک کیف و کفش نارنجی را با کت سبز بپوشید که ترکیب فوق العاده ای خواهد داشت و استایل شما را شیک‌تر می‌کند.

استایل با کت سبز تیره و رنگ نارنجی

استایل با کت سبز تیره و رنگ نارنجی

همچنین ببینید: استایل مشکی

کت سبز تیره با رنگ خاکستری

در رابطه با رنگ های خنثی ، یکی دیگر از ترکیب های بی عیب و نقص در ست کردن رنگ سبز ، ست لباس های سبز و خاکستری است.ست لباس‌های سبز و خاکستری برای فصل پاییز عالی است.

استایل با کت سبز تیره و رنگ خاکستری

استایل با کت سبز تیره و رنگ خاکستری

کت سبز تیره  با رنگ مشکی

ترکیب زیبای رنگ‎های مشکی و سبز را می‌توان تقریباً برای هر مناسبتی پوشید. درصورتی که به آنها  کمی اکسسوری و یا لباس سفید نیز اضافه کنید، یک استایل بسیار شیک و جالب به دست می‌آورید.

استایل با کت سبز تیره و رنگ مشکی

استایل با کت سبز تیره و رنگ مشکی

کت سبز تیره با رنگ سبز

 ست شدن رنگ سبز با خودش! یک استایل مونوکروم شیک! می توانید رنگ سبز را با انواع تنالیته خودش به کار ببرید و استایلی شیک بسازید. با کت و شلوار و شومیز می توانید این استایل زیبا را استفاده کنید.

استایل با کت سبز تیره و رنگ سبز

استایل با کت سبز تیره و رنگ سبز

کت سبز تیره با رنگ آبی

یکی از رنگ های تشکیل دهنده رنگ سبز، رنگ آبی است. بنابراین رنگ های سبز به آسانی می توان با لباس های آبی ست کرد.

بیشتر ببینید
شیک ترین مدل های مانتو جلو باز دخترانه و زنانه

استایل با کت سبز تیره و رنگ آبی

استایل با کت سبز تیره و رنگ آبی

کت سبز تیره با رنگ سفید

سبز همراه با سفید یکی دیگر از ترکیب رنگی می باشد که در استایل تان می توانید استفاده کنید و شیک و خوش استایل جلوه کنید. با یک کت سبز می توانید از شومیز و شلوار سفید استفاده کنید.

استایل با کت سبز تیره و رنگ سفید

استایل با کت سبز تیره و رنگ سفید

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

 

مطالب مرتبط

امتیازدهی

4.3/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها