ساتیشو

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

مصطفی

۱۳ مهر ۱۳۹۹

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

پرایمر نوعی زیر ساز آرایشی است و از آن دسته از لوازم آرایش صورت که برای افزایش پوشانندگی و ماندگاری آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. پرایمرها جزء قویترین پوشاننده ها و زیرسازی های آرایشی محسوب می شوند و عملکرد آنها به زیرسازی و آماده سازی قبل از آرایش مربوط می شود.

پرایمرها پوست را برای قبول میکاپ آماده کرده و باعث صاف و یکدست شدن پوست شده و منافذ باز پوست را کاور می کنند. همچنین چروک های سطحی و عمیق پوست را پوشش داده و به بالا بردن دوام و ماندگاری آرایش کمک می کنند. حال که با کارکرد و مزایای استفاده از پرایمرها آشنا شدیم به سراغ معرفی بهترین پرایمر مخصوص پوست های خشک می رویم. اگر که شما نیز پوستی خشک و پوسته پوسته دارید و دنبال پرایمر مناسب برای پوست خود هستید، مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

پوست خشک و پرایمر مناسب آن

برای پوست های خشک و پوسته پوسته استفاده از پرایمر مخصوص قبل از آرایش یک امر ضروری محسوب می شود. خرید پرایمر مرطوب کننده و آبرسان برای استفاده در پوستهای خشک مناسب بوده و علاوه بر ایجاد درخشش طبیعی در پوست و روشن شدن آن، باعث حفظ و ماندگاری حالت هیدراته، نرم و لطیف پوست برای چندین ساعت می گردند.

ویژگی های بهترین پرایمر برای پوست خشک

پرایمر خوب برای پوست خشک بایستی حاوی مرطوب کننده و آبرسان باشد. برای پوشاندن نواقص، لکه ها و چروک های ریز پوست، استفاده از بهترین کرم پودر و کانسیلر به تنهایی کفایت نمی کند و بایستی در اولین مرحله آرایش از یک زیر ساز مناسب استفاده شود.

مواد مغذی موجود در پرایمرهای آبرسان مخصوص پوست خشک، باعث ایجاد پایه ای مناسب و یکدست برای پوست شما می شود. عملکرد پرایمرها را می توان تشبیه به رنگ روی دیوار کرد، به این معنی که سبب پوشش کلیه نواقص از جمله جای جوش، لکه های قهوه ای و قرمز موجود روی پوست شده و منجر به اصلاح تغییر رنگی روی پوست می شوند.

بیشتر ببینید
راهنمای خرید حوله یزدی

انتخاب پرایمر مناسب برای پوست

پرایمرهای آبرسان مخصوص پوست های خشک از انواع مختلفی برخوردارند که هر کدام کارکرد خاصی دارند و برای رفع عیوب خاصی از پوست صورت بکار برده می شوند. در ادامه با انواع این محصول و ویژگی های آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • پرایمر رنگی بنفش: برای افرادی که پوست صورت آنها سبزه مایل به زرد است، استفاده از این نوع به منظور یکدست کردن و از بین بردن رنگ زرد آن می تواند گزینه ای مناسب باشد.
  • پرایمر رنگی زرد: پرایمر رنگی زرد به منظور یکدست کردن پوست، محو کردن جای جوش و روشن کردن پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سبز: برای پوست هایی که دارای جوش های قرمز رنگ هستند، این محصول می تواند پوشش دهی خوبی داشته باشد.
  • برنزه: استفاده از پرایمر برنزه باعث صاف و یکدست شدن پوست بی حال و رنگ پریده شما می شود. این نوع می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای روشن کردن پوست های خاکستری و تیره باشد.
  • صورتی: پرایمر صورتی علاوه بر تاثیری که در پوشاندن لکه های پوستی دارد می تواند پوست شما را روشن کرده و درخشش طبیعی در آن ایجاد نماید.

بهترین مارک های پرایمر مخصوص پوست های خشک

پرایمرها مارک های متنوعی دارند و توسط شرکت های مختلفی فرموله و عرضه می شوند. انتخاب نوع مناسب در میان این همه مارک می تواند سردرگم کننده باشد. به همین منظور و در جهت رفع دغدغه شما عزیزان ما در ادامه به بهترین مارک های این محصول برای پوست های خشک اشاره خواهیم کرد.

بیشتر ببینید
آموزش خرید آنلاین لباس رسمی و اداری زنانه از ماهپار

پرایمر آبرسان مارک لورا (Laura Mercier Hydrating Primer):

پرایمر آبرسان مارک لورا مخصوص استفاده در پوست های خشک فرموله شده و یک آبرسان و تغذیه کننده فوق العاده برای پوست های خشک است که مانع از پوسته پوسته شدن پوست صورت می شود و در ترکیبات خود حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین های E ,A و C می باشد. همچنین این پرایمر به دلیل دارا بودن گلیسیرین و اسید هیالورونیک از خواص آبرسانی برخوردار است.

پرایمر مارک Hourglass Veil Mineral Primer

این برند مناسب برای استفاده در پوست های خشک و پوسته پوسته می باشد.

پرایمر Mac Prep + Prime Face Protect SPF 50

برند مک پوست شما را صاف و یکدست می کند و ماندگاری آرایش را روی پوست بالا می برد و به دلیل دارا بودن عیار حفاظتی (SPF 50) با استفاده از آن نیازی به ضد آفتاب نخواهید داشت.

پرایمر Make-up Forever HD-Micro Perfecting Primer

این مارک را می توان یکی از بهترین پرایمرها برای پوست خشک دانست. این محصول با اینکه دارای پایه ای فاقد چربی است ولی با داشتن خاصیت آبرسانی باعث صاف نشان داده شدن پوست و کنترل خشکی بیش از حد آن می شود.

پرایمر Clarins Instant Smooth Perfecting Touch

برند کلارینس انتخاب خوبی برای پوست های خشک و چروک می باشد و باعث محو شدن چروک ها و خطوط روی صورت و پیشانی می گردد.

شما عزیزان در فروشگاه اینترنتی کالاوما میتوانید انواع محصولات آرایشی اصل با بهترین قیمت را مشاهده و خریداری کنید.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها