ایده کادو ولنتاین

هدیه دادن در روز تولد، یکی از رسوم قدیمی و جذابی است که می‌تواند خاطره‌های مشترک زیادی را برای افراد بسازد. اگر به دنبال ایده کادو تولد دخترانه هستید و می‌خواهید بهترین هدیه تولد برای خانم ها را تهیه کنید، این مطلب برای شماست؛ ما در اینجا لیستی از بهترین کادوهای زنانه متناسب با هر بودجه‌ای را تهیه کرده‌ایم که قطعا از خرید آنها پشیمان نخواهید شد.

نکاتی که پیش از خرید هدیه تولید برای خانم ها باید بدانید

پیش از آنکه بخواهیم در مورد بهترین کادو تولد برای دختر صحبت کنیم، بهتر است چند نکته مهم در مورد خرید هدیه تولد زنانه را بدانید.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

نسبت او با شما

موقع خرید هدیه تولد، حتما به نسبتی که با فرد مورد نظر دارید، توجه کنید. هر هدیه‌ای می‌تواند پیامی ویژه برای مخاطب داشته باشد. هدایایی مانند مانند گوشی موبایل، جواهرآلات و … بیشتر مناسب افراد بسیار نزدیک هستند. اگر می‌خواهید برای همکار یا یکی از دوستان خود هدیه بخرید، بهتر است سراغ وسایل کاربردی‌تری بروید که در زندگی روزمره در خدمت شما خواهند بود.

سلیقه ای عمل نکنید

یکی از بدترین تصمیم‌ها موقع خرید هدیه تولد زنانه، عدم توجه به سلیقه فرد مورد نظر و خرید وسایل متناسب با سلیقه شخصی است! به عنوان مثال، شاید مخاطب شما از طرفداران رنگی خاص مانند گلبهی باشد، ولی شما با سلیقه خودتان سراغ رنگی مانند آبی می‌روید. در صورتی که از سلیقه فرد مورد نظر خبر ندارید، بهتر است رنگ‌ها یا ویژگی‌های عامه‌پسند را در نظر بگیرید.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

بدترین تصمیم، خرید وسایل آشپزخانه است!

حتما شما هم شنیده‌اید که بسیاری از خانم‌ها، از اینکه همسرشان در روز تولد سراغ وسایل آشپزخانه رفته‌اند، تا چه اندازه شکایت دارند! برای انتخاب هدیه تولد زن نیازی به خرید یک وسیله گران‌قیمت نیست و خانم‌ها با چیزهای بسیار ساده هم خوشحال می‌شوند. برای خرید وسایل آشپزخانه می‌توانید زمان و مناسبت دیگری را در نظر داشته باشید.

نیازی به تهیه چند کادو نیست

برای روز تولد، نیازی به خرید چند کادو نیست و شما تنها با یک کادو هم می‌توانید ارزش و جایگاهی که فرد برای شما دارد را به او نشان دهید. برای خانم‌ها، بیش از هر چیز این مسئله اهمیت دارد که بدانند به آنها توجه دارید و زمانی مانند روز تولدشان را به یاد دارید.

بهترین کادو تولد برای دختر چیست؟

ایده‌های زیادی برای خرید هدیه تولد دخترانه وجود دارد که در ادامه، تلاش کرده‌ایم تا برخی از آنها را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که این ایده‌ها مخصوص همه افراد است و هر کسی متناسب با بودجه‌ای که دارد، می‌تواند هدیه دلخواهش را انتخاب کند.

1. زیورآلات

یکی از بهترین موارد به عنوان هدیه تولد برای خانم ها، خرید طلا و جواهرات است. این مورد البته قیمت بسیار بالایی دارد و اگر بودجه کافی برای تهیه آنها ندارید، می‌توانید سراغ بدلیجات بروید. ست‌های نقره هم معمولا قیمتی پایین‌تر داشته و علاوه بر ارزش خرید بالا، بسیار زیبا نیز هستند. در کنار چیزهایی مانند گردنبند و انگشتر، می‌توان دستبندهایی از جنس سنگ‌های مختلف را نیز به عنوان هدیه تولد زن در نظر گرفت.

2. عطر و ادکلن

خرید ادکلن و عطر، همیشه یکی از نخستین ایده‌هایی است که موقع انتخاب هدیه تولد زنانه به ذهن می‌رسد و باید بگوییم که این انتخاب می‌تواند به‌یادماندنی و ارزشمند نیز باشد. بهتر است موقع خرید عطر، حتما به طبع فرد مورد نظر توجه داشته و چیزی را تهیه کنید که متناسب با علاقه او باشد.

3. عینک آفتابی

ایده کادو برای دوست

افرادی که برای استایل و ظاهر خود اهمیت قائل باشند، قطعا از چیزهایی مانند عینک آفتابی استقبال خواهند کرد. هنگام خرید بهتر است مطمئن شوید که عینک، کیفیت لازم در برابر دفع اشعه‌های UV را دارد. اگر مشکلی با پرداخت هزینه بالاتر را هم ندارید، می‌توانید سراغ نمونه‌هایی با شیشه ضد خش بروید.

4. ساعت مچی

ساعت مچی، یک کادو تولد زنانه شیک و به‌یادماندنی است و حسابی می‌تواند زنی که دوست دارید را خوشحال کند. خوشبختانه، این محصولات تنوع بسیار بالایی داشته و در انواع مختلفی با طرح‌ها و شکل‌های متفاوت تولید می‌شوند تا خرید آنها متناسب با هر سن و سلیقه‌ای امکان‌پذیر باشد.

5. کیف

خرید کیف، گزینه‌ای ایده‌آل به عنوان کادو تولد برای دخترها و خانم‌های شیک‌پوشی است که دوست دارند لباس‌ها و وسایل خود را با همدیگر ست کنند. خوشبختانه، کیف‌ها قیمتی مناسب دارند و می‌توان آنها را متناسب با هر سلیقه‌ای پیدا کرد.

6. کفش

در کنار کیف، کفش هم می‌تواند مناسب‌ترین کادو تولد برای دختر باشد. توجه داشته باشید که نیازی به تهیه همزمان کیف و کفش نیست و شما می‌توانید فقط یکی از آنها را تهیه کنید.

7. لباس

تقریبا تمام دخترها، همیشه از داشتن لباس‌های جدید خوشحال می‌شوند؛ از لباس‌های خانگی تا انواع مانتوها، همه گزینه‌های خوبی برای خرید هستند و می‌توانند فرد مورد نظر را خوشحال کنند.

8. شال و روسری

یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای تمام افراد، انواع شال و روسری است. اگر سلیقه فرد مورد نظر را می‌دانید، باید گفت کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت؛ ولی اگر در این مورد مطمئن نیستید یا شال را برای کسی مثل همکار خود تهیه می‌کنید، بهتر است سراغ اندازه‌های مناسب‌تر و رنگ‌های سنگین‌تر بروید.

9. جوراب فانتزی

یکی از بهترین ایده‌هایی که می‌توانید در قالب کادو تولد برای دختر بچه 10 ساله گوشه ذهن‌تان داشته باشید، جوراب‌های فانتزی و عروسکی با طرح‌های بسیار شاد است. این جوراب‌ها که عموما قیمتی مناسب هم دارند، برای دختران نوجوان‌تر، جذابیت زیادی داشته و می‌توانند حسابی روح آنها را صیقل دهند.

10. دمپایی روفرشی عروسکی

یک ایده جذاب کادو تولد برای دختر 15 ساله، خرید دمپایی‌های روفروشی با طرح‌های مختلف مانند عروسکی یا گل‌دار است. این دمپایی‌ها مانع از ترک خوردن پوست پا شده و گزینه‌ای عالی برای استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه به حساب می‌آیند.

11. شمع

شمع‌ها به واسطه ماهیت گرم خود، حس دوستی و صمیمیت می‌دهند و احتمالا گزینه‌ای خوب به عنوان هدیه تولد برای خانم ها خواهد بود. شمع‌ها در طرح‌ها و شکل‌های مختلف مانند یک مجسمه تولید شده‌اند؛ شما حتی می‌توانید سراغ جاشمعی و جاعودی هم بروید تا هدیه‌ای که به فرد مورد علاقه خود می‌دهید، بسیار خاص باشد.

12. گل

ایده کادو تولد دخترانه

خانم‌ها عاشق گل‌ هستند و هیچ چیزی به اندازه یک سبد یا چند شاخه گل نمی‌تواند آنها را خوشحال کند. با این تفاسیر، احتمالا ساده‌ترین و بهترین کادو تولد زنانه، خرید چند شاخه گل، باکس گل، دسته گل و گلدان‌های طبیعی خواهد بود!

13. ست لوازم آرایشی

آراستگی، بخشی جدانشدنی از سبک زندگی امروزی است و ست‌های لوازم آرایشی برای بانوانی که به این مسئله اهمیت زیادی می‌دهند، هدیه‌ای باارزش به حساب می‌آید. این ست‌ها که می‌توان نمونه‌های مختلفی از آنها را در بازار پیدا کرد، معمولا مواردی مانند رژ لب، کرم پودر، پنکک، ریمل، خط چشم، لاک ناخن و … را شامل می‌شوند.

14. لاک ناخن

اگر در حال برنامه‌ریزی خرید کادو تولد برای دختر 23 ساله هستید، بهتر است گوشه‌چشمی هم به ست‌های لاک ناخن داشته و دنیایی رنگارنگ از لاک‌ها را به آنها هدیه کنید!

بیشتر ببینید
برون سپاری نظافت راه پله؛ بررسی مزایا، معایب و بهترین شرکت فعال در این زمینه

15. جاکلیدی حکاکی شده

افرادی که دنبال یک کادو تولد زنانه خاص هستند، می‌توانند یک جاکلیدی طرح‌دار با عبارت یا اسمی دلخواه که روی آن حکاکی شده است را تهیه کنند؛ چنین هدیه‌ای می‌تواند یادگاری خوبی از سمت شما باشد.

16. لوازم شخصی برقی

محصولات این دسته از موارد گران‌ترین لیست هدیه تولد زنانه محسوب می‌شوند، ولی به همان اندازه می‌توانند باارزش باشند. وسایل شخصی برقی شامل مواردی مانند بابلیس، بیگودی، اتو مو و … می‌شود و احتمالا کاربرد بیشتری برای خانم‌های جوان‌تر و نوجوانان خواهند داشت.

17. کوله پشتی

اگر دختری که دوست دارید اهل تفریح و گشت‌وگذار است، می‌توانید یک کوله پشتی برای او تهیه کنید تا موقع سفر، وسایل خود را در آن قرار دهد. چنین ایده‌ای به عنوان کادو تولد برای دختر 23 ساله بسیار مناسب است و قطعا ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

18. لوازم ورزشی

در ادامه معرفی بهترین ایده کادو تولد دخترانه، به لوازم ورزشی می‌رسیم؛ وسایلی که قطعا ورزش‌دوستان از داشتن آنها استقبال خواهند کرد. موقع خرید، حتما توجه کنید که وسیله نظر مورد مطابق با ورزشی باشد که او انجام می‌دهد.

19. جعبه موزیکال

اگر به دنبال بهترین کادو تولد برای دختر و یک یادگاری بسیار ارزشمند هستید، احتمالا چیزی بهتر از جعبه موزیکال را پیدا نخواهید کرد. این جعبه‌ها که در طرح‌های مختلف با شکل‌های متفاوت مانند گرامافون، گوی، جعبه ساده و … تولید شده‌اند، معمولا یک کوک روی بدنه اصلی دارند که با چرخاندن آن، یک موسیقی ملایم پخش می‌شود.

20. اسپیکر قابل حمل

اسپیکر بلوتوثی، یک ایده عالی برای کادو تولد دختر به حساب می‌آید تا بتواند از آن در دورهمی‌ها یا گشت‌وگذارهای خود استفاده کند. اگر قصد خرید اسپیکرهای بلوتوثی را دارید، توصیه می‌کنیم یکی از انواع کوچکتر آن را بخرید تا حمل آن در مکان‌های مختلف، امکان‌پذیر باشد.

20. آبنما

یک ایده کادو تولد دخترانه دیگر که می‌تواند یک یادگاری بسیار خوب از سمت شما باشد، انواع آبنماهای سنگی است. این آبنماهای دکوری که می‌توان آنها را در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف پیدا کرد، به یک پمپ در بخش داخلی مجهز شده‌اند که با اتصال به برق کار کرده و آب را در بخش‌های مختلف به جریان در می‌آورند. با کمی جستجو حتی می‌توانید آبنماهای موزیکال و رنگی را هم در بازار پیدا کنید که جذابیتی به‌مراتب بیشتر داشته و به همان اندازه، گران‌تر نیز هستند.

21. کتاب

ایده کادو ولنتاین

کتاب‌ها با موضوعات متنوع و بسیار جذاب خود هم می‌توانند مناسب‌ترین كادو تولد براي دختر باشد. هرچند، پیش از هر چیز باید مطمئن شوید که فرد مورد نظر به خواندن و مطالعه کردن علاقه دارد.

22. قاب عکس

وقتی پای یادگاری دادن در میان باشد، یک قاب عکس کوچک با تصویری از او که بتواند آن را روی دیوار نصب کرده یا روی میز خود قرار دهد، بهترین هدیه خواهد بود. اگر می‌خواهید این قاب را برای مادرتان تهیه کنید، احتمالا عکس دوتایی او و پدرتان گزینه مناسبی باشد؛ برای دخترتان هم می‌توانید سراغ یکی از لحظات شاد و خاطره‌انگیز او بروید.

23. قاب موبایل فانتزی

اگر سراغ لوازم جانبی می‌روید، بهتر است بدانید قاب گوشی فانتزی با طرح‌های بسیار جذابی که دارند هم انتخابی عالی به حساب می‌آیند. بسته به سنی که فرد مورد نظر دارد، می‌توانید یکی از نمونه‌های عروسکی، رنگی، سیلیکونی یا حتی چرمی را انتخاب کنید.

24. ماگ

این روزها ماگ‌ها به واسطه کیفیت بالایی که دارند، محبوبیت زیادی پیدا کرده و به انتخاب اول بسیاری از افراد برای نوشیدن چای و قهوه تبدیل شده‌اند. اگر در فکر کادو تولد برای خانمها هستید، می‌توانید ماگی با عکس یا نوشته دلخواه خود را به او هدیه کنید.

در این میان، ماگ جادویی هم می‌تواند یک ایده ناب به عنوان کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله باشد؛ این ماگ‌ها معمولا به صورت طرح‌دار تولید شده‌اند و با ریختن آب داغ داخل آنها، کم‌کم رنگ ماگ نیز تغییر کرده و طرح روی آن نمایش داده خواهد شد.

25. قمقمه رنگی

صحبت در مورد ایده کادو تولد برای دخترها بدون اشاره به قمقمه‌های رنگی هیچ لطفی ندارد. این لوازم فانتزی که عمدتا قیمت پایینی هم دارند، هدیه‌ای عالی برای دخترهای کوچک‌تری است که دوست دارند در خانه یا محیط‌های دیگر از وسایل شخصی استفاده کنند. البته، قمقمه‌ها برای خانم‌های ورزشکار هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

26. لوازم التحریر

اگر به دنبال کادو تولد برای دختر بچه 10 ساله هستید، پیشنهاد ما، خرید لوازم التحریر است. نکته جالب در مورد این وسایل، وجود انواع لوازم التحریر فانتزی است که می‌توان آنها را تقریبا در هر فروشگاهی پیدا کرد. خودکارهای رنگی، ماژیک‌های اکلیلی، پاک‌کن‌های عروسکی و … تنها برخی از این موارد هستند.

27. مجسمه های چینی

بسیاری از خانم‌ها، لوازم دکوری را دوست دارند و با گرفتن چیزهایی مانند وسایل فانتزی یا مجسمه‌ها به وجد می‌آیند؛ مجسمه‌های چینی یکی از همین یادگاری‌های جالب است که جلوه‌ای زیبا به خانه یا اتاق خواب می‌بخشد.

28. باغ شیشه ای

ایده کادو تولد

در میان بهترین کادو تولد برای دختر، باغ شیشه‌ای یا تراریوم را می‌توان خاص‌ترین وسیله دانست. تراریوم در واقع یک ظرف شیشه‌ای است که در آن از خاک و گیاه طبیعی و زنده استفاده می‌شود و برای نگهداری دوره‌ای می‌توان آن را باز کرد. چنین ایده‌ای می‌تواند یک کادو فوق‌العاده برای عاشقان گل و گیاه باشد.

29. باکس شکلات

اگر قصد هیجان‌زده کردن کسی را دارید و می‌خواهید چند ساعتی را در کنار هم مشغول تفریح و خوردن خوراکی‌های خوشمزه شوید، یک باکس شکلات برای او بگیرید. این باکس‌ها که معمولا بسته‌بندی‌های بسیار زیبایی هم دارند، در انواع مختلف با شکلات‌های متفاوت آماده می‌شوند و داخل آنها می‌توان یک کارت هدیه، یادداشتی محبت‌آمیز یا یک یادگاری کوچک را نیز پیدا کرد.

30. پازل

اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید کادو تولد برای دختر 15 ساله هستید، می‌توانید سراغ پازل‌ها بروید. پازل‌ها در عین جذابیت بالا، خلاقیت را نیز هدیه داده و حسابی می‌توانند افراد مختلف را سرگرم کنند. با کمی گشت و گذار در پیج‌های اینستاگرامی و سایت‌های فروش پازل حتی می‌توان عکس فرد مورد نظر را به صورت پازل سفارش داد تا هدیه شما، ماندگارتر و باارزش‌تر از همیشه شود.

31. بازی فکری

از کودکان تا بزرگسالان، همه از طرفداران بازی‌های فکری هستند و این بازی‌ها می‌توانند یک ایده خوب به عنوان کادو تولد برای دختر بچه 10 ساله هم باشند. با کمی جستجو می‌توانید بازی‌های فکری زیادی را برای رده‌های سنی مختلف در بازار پیدا کنید؛ راز جنگل، یکی از جالب‌ترین نمونه‌هاست.

32. بالش نورانی

یکی از جدیدترین وسایل فانتزی که برای کادو تولد دختر می‌توانید سراغ آن بروید، بالش‌های نورانی هستند. داخل این بالش‌ها که البته اندازه کوچکی هم دارند، چراغ‌های LED رنگی مختلفی قرار داده شده که در تاریکی شب، روشن و جلوه خاصی را به اتاق خواب شما می‌بخشند. از این بالش‌ها به‌نوعی می‌توان به عنوان یک چراغ خواب نیز استفاده کرد.

بیشتر ببینید
دلایل ارزشمند بودن طلا

33. دفتر خاطرات

کادو برای دوست پسر

اغلب دخترها به نوشتن علاقه دارند و می‌خواهند لحظات خاص و شاد زندگی خود را ثبت کنند. برای این دسته از افراد، دفتر خاطرات، یک کادو تولد دخترانه بسیار ارزشمند به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید هدیه شما خاص‌تر باشد، می‌توانید سراغ دفترهایی با جلد چرمی یا طرح‌های مخصوص بروید تا در کنار خاطره، این دفتر یک یادگاری از سوی شما نیز باشد.

34. باکس هدیه

اگر سخت‌پسند هستید یا می‌خواهید هدیه‌ای خاص برای فردی سخت‌پسند تهیه کنید، توصیه ما، باکس هدیه است. باکس‌های هدیه که تنوع قیمتی بسیار بالایی هم دارند، شامل انواع خوراکی‌ها، لوازم شخصی، یادداشت‌های عاشقانه، وسایل فانتزی و … هستند که در قالب پک‌های مختلف به دست علاقه‌مندان می‌رسند. این پک‌ها همچنین ظاهری زیبا در بخش بیرونی داشته و با روبان‌ها و وسایل دیگر تزئین شده‌اند.

35. لوازم مرتبط با کار

همیشه قرار نیست که ایده کادو تولد برای دختر از لوازم شخصی یا مصرفی او باشد، بلکه با کمی خلاقیت می‌توانید سراغ وسایلی بروید که مربوط به کسب‌وکار او است؛ مثلا خرید لوازم مهندسی برای یک معمار یا وسایل نقاشی برای کسی که در این حوزه فعالیت دارد، نشان می‌دهد که کار و شغل او تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد.

36. گوشی هوشمند

گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزارها برای هر انسانی است؛ اگر دختر یا خانمی که دوستش دارید از یک موبایل قدیمی استفاده می‌کند، بهتر است خرید تلفن هوشمند جدید را به عنوان یک کادو تولد زنانه بسیار ارزشمند، مد نظر داشته باشید.

37. لپ تاپ

شاید قیمت لپ‌تاپ در مقایسه با سایر مواردی که در لیست بهترین کادو تولد برای دختر معرفی می‌کنیم، بالاتر باشد، اما هدیه‌ای لاکچری و بسیار ارزشمند است که قطعا هر کسی از دریافت آن شگفت‌زده خواهد شد. لپ‌تاپ‌ها در انواع بسیار مختلفی تولید می‌شوند و نیازی نیست که برای خرید آنها سراغ مدل‌های گیمینگ یا بسیار حرفه‌ای بروید.

38. دوربین عکاسی

ایده کادو برای شوهر

برای افرادی که عاشق عکاسی و ثبت لحظه‌های ناب هستند، چه چیزی می‌تواند بهتر از دوربین عکاسی باشد؟ دوربین‌ها یکی دیگر از وسایل گران‌قیمت و در عین حال، بسیار ارزشمندی هستند که با خرید آن می‌توانید جایگاه فرد مورد نظر در زندگی‌تان را به او نشان دهید. برخی از دوربین‌های جدیدتر، قابلیت چاپ درلحظه عکس را نیز دارند که برای بسیاری از افراد، هیجان‌انگیز خواهد بود.

39. دستبند و ساعت هوشمند

خرید دستبند یا ساعت های هوشمند، ایده‌ای خوب به عنوان کادو تولد برای دختر 18 ساله است چرا که نسل جوان، ارتباطی نزدیکی با دنیای فناوری دارند و همیشه از داشتن گجت‌های روز، استقبال می‌کنند. از دستبندهای ورزشی تا مچ‌بندهای هوشمند و ساعت‌های پیشرفته، این محصولات با تنوع قیمتی عالی به فروش می‌رسند تا هر کسی امکان خرید آنها را داشته باشد.

40. هندزفری و هدفون بلوتوثی

گوش کردن به موسیقی یا تماشای فیلم و سریال، یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای همه افراد است. این روزها هم هندزفری بیسیم، محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و با خلاص کردن شما از شر سیم‌های اضافی، کمک می‌کنند تا در هر شرایطی بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

41. مونوپاد

تقریبا تمام دخترها، عکس‌های سلفی را دوست دارند و ترجیح می‌دهند به جای تصاویر ساده، عکس‌هایی جذاب را ثبت کنند. پس، در این میان می‌توانید مونوپاد را هم برای کادو تولد دختر در نظر بگیرید. در کنار مونوپادهای بلوتوثی، نمونه‌های باکیفیت‌تری را هم در بازار می‌توان پیدا کرد که با قابلیت تبدیل شدن به سه‌پایه، کمک می‌کنند تا لحظات به‌یادماندنی خود را به بهترین شکل ثبت کنید.

42. پاوربانک

بهترین هدیه تولد برای خانم ها و افرادی که دائما در حال گشت‌وگذار هستند یا در بیرون از منزل استفاده زیادی از موبایل خود دارند، پاور بانک است. پاوربانک‌ها در انواع مختلف و با ظرفیت‌های بسیار متفاوت تولید می‌شود و در سفر یا مسیرهای طولانی، بهترین همراه برای دختر یا همسر شما خواهد بود.

43. تبلت

اگر به دنبال یک کادو تولد برای دختر 13 ساله ارزشمند و باکیفیت هستید، بد نیست تبلت را هم مد نظر داشته باشید. تبلت‌ها با نمایشگرهای بزرگی که دارند، وسیله‌ای عالی برای تماشای فیلم و کارتون یا انجام تکالیف درسی هستند.

44. جعبه خاطرات

جعبه خاطرات از جالب‌ترین ایده‌های مربوط به کادو تولد برای دختر 23 ساله است؛ جعبه‌ای که در آن می‌توان چیزهای مختلفی مانند عکس‌های کودکی، نامه‌ها، یادداشت‌ها و وسایل بچگی را قرار داد. این جعبه‌ها برای افرادی که فرزند کوچک دارند هم بسیار کاربردی است چرا که به آنها کمک می‌کند تا لحظه به لحظه اتفاقات مربوط به فرزند خود را در جایی زیبا نگه دارند.

45. عروسک

واقعیت این است که بسیاری از خانم‌ها، در هر سنی که باشند، عاشق عروسک هستند! با این حال، عروسک را می‌توان بیشتر به عنوان کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله در نظر گرفت چرا که در این سن، بچه‌ها حسی بسیار قوی داشته و می‌توانند ساعت‌ها خود را با عروسک‌شان مشغول کنند.

46. کتاب رنگ آمیزی

اگر قصد خرید کادو تولد برای یک دختر بچه را دارید، کتاب‌های رنگ‌آمیزی یکی از ساده‌ترین و البته بهترین گزینه‌های پیش رو هستند. این کتاب‌ها که با موضوعات مختلفی مانند طبیعت، شهر، حیوانات و … عرضه می‌شوند، برچسب قیمتی پایینی دارند و حسابی می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند.

47. کتاب داستان

در صورتی که به دنبال کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله هستید، می‌توانید سراغ کتاب‌های داستان بروید؛ در این بازه سنی، معمولا کودکان علاقه زیادی به کتاب خواندن داشته و به خاطر کنجکاوی زیادی، تمایل زیادی به شنیدن قصه‌های جدید دارند.

48. اسلایم

پیشنهاد بعدی ما در مورد کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله، خرید اسلایم است. اسلایم‌ها جنسی خاص و خنک داشته و به حدی بامزه هستند که می‌توانند هر کودکی را هیجان‌زده کنند.

49. بلیط کنسرت یا تئاتر

همیشه قرار نیست که هدیه تولد، یک وسیله گران‌قیمت یا چیزی قابل استفاده باشد؛ اگر با روحیه همسر یا دختر خود آشنا هستید، می‌توانید بلیط کنسرت یا تئاتری که می‌دانید دوست دارد را برایش تهیه کنید تا در کنار شما یا دوستانش، چند ساعتی را سرگرم شود.

50. کارت هدیه

خیلی وقت‌ها ‌ما با سلیقه افراد آشنا نیستیم و نمی‌دانیم که بهترین هدیه تولد زن چه چیزی می‌تواند باشد؛ در چنین شرایطی، احتمالا خرید یک کارت هدیه بهترین تصمیم خواهد بود. خوشبختانه، این امکان وجود دارد که از طریق باجه‌های فعال در سطح شهر، در هر ساعتی از شبانه‌روز برای دریافت کارت هدیه اقدام کرده و از طریق دستگاه، نام شخص مورد نظر را نیز روی آن چاپ کنید.

سخن پایانی

خرید کادو برای همسر

خرید کادو تولد برای دختر اگرچه یک چالش بزرگ برای بسیاری از مردها به حساب می‌آید، ولی آنقدرها هم سخت نیست چرا که گزینه‌های پیش رو برای انتخاب به عنوان هدیه تولد زن، بسیار زیاد است. به علاوه، خانم‌ها عاشق وسایل فانتزی هستند و همین مسئله می‌تواند کار شما را بسیار ساده کند.