معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب همراه همیشگی بانوان و آقایانی است که به زیبایی، سلامت و جوانی پوست خود اهمیت می‌دهند. پس هوا آفتابی و گرم باشد یا این که در آسمان ابری و در اوج باران و برف قدم در خیابان می‌گذارید ضد آفتاب را فراموش نکنید. همه ما در طول روز به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در معرض تابش خورشید قرار داریم. در بین تابش غنی از ویتامین D خورشید، امواج و اشعه‌های مضری نیز وجود دارند که تابش مداوم آن‌ها سلامت و شادابی پوست را در معرض خطر قرار می‌دهد. چروک و لکه‌هایی که همیشه از آن‌ها بیزار هستیم نتیجه استفاده نکردن از ضدآفتاب هستند.

برای انتخاب یک ضد آفتاب مناسب باید در قدم اول SPF ضد آفتاب بررسی شود. منظور از SPF همان Sun Protection Factor است که به معنای فاکتورهای محافظت در مقابل نور خورشید است. هر چقدر مقدار این فاکتور بیشتر باشد، در مدت زمانی بیشتری می‌توانید در مقابل نور شدید خورشید قرار بگیرید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 لافارر مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه

ضد آفتاب لافارر حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا و گواوا است. این محصول با کاهش تولید ملاتونین در پوست، موجب پیشگیری و رفع لک‌های پوستی می‌شود. همچنین این محصول به صورت تخصصی به مهار ترشح سبوم و مات کنندگی پوست، ضد حساسیت، کند کردن روند پیری پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه و حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB می پردازد. این کرم با بافت سبکی که دارد، روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند. با استفاده از این محصول ترشح چربی پوست کنترل شده و ظاهر پوست شما مات می شود.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

ضد آفتاب لافارر

ضد آفتاب لافارر

بیشتر ببینید
جدیدترین مدل کاشت ناخن بلند 1402

همچنین ببینید: بهترین کرم دور چشم

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی SPF50 هیدرودرم مناسب پوست چرب و مختلط

کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی SPF50 هیدرودرم با پوشش‌دهی کرم پودری و ساختار فاقد چربی آن علاوه بر اینکه محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب خواهد کرد، یک کرم کامل آرایشی ایده آل برای آرایش روزانه نیز به حساب می آید. کرم ضد آفتاب کرم پودری هیدرودرم با SPF50 و فرمولاسیون ضدآب و مقاوم در برابر تعریق و شستشو، پوست را در برابر اشعه‌های مضر و ماورا بنفش خورشید محافظت می‌کند. کرم ضد آفتاب SPF50 کرم پودری انتخابی مناسب برای پوشش دهی ایرادات پوستی و یکدست صورت پوست‌های چرب،مختلط و مستعد به آکنه است.

ضد آفتاب هیدرودرم

ضد آفتاب هیدرودرم

ضد آفتاب فاقد چربی الارو سری Foundation Effect

کرم ضد آفتاب SPF30 الارو مناسب برای انواع پوست‌ها، به خصوص پوست چرب است. این کرم به خاطر ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضدآب و تعریق، مناسب ورزشکاران و کسانی است که صورت آنها زیاد عرق می‌کند. حتی به خاطر داشتن خاصیت پوشانندگی، تمامی لک ها و ایرادات پوست را نیز پوشش می‌دهد.کرم ضدافتاب الارو، دارای فیلتر شیمیایی اتیل هگزیل متوکسی سینامات است که باعث محافظت پوست در برابر اشعه UVB می‌شود. همینطور با داشتن سیلیکون، باعث نرمی و ابریشمی شدن پوست نیز می‌گردد. این کرم با رنگبندی مختلف در بازار موجود است.

ضد آفتاب الارو

ضد آفتاب الارو

همچنین ببینید: کانسیلر چیست؟

کرم ضد آفتاب لایسل مدل Sunsel SPF50

کرم ضد آفتاب لایسل مدل Sunsel SPF50 مناسب پوست خشک و نرمال،است و از پوست صورت در برابر اشعه های UVA ،UVB مادون قرمز و نور مرئی محافظت می‌کند. آلاینده‌های هوا چه در فضای باز، چه فضای بسته سبب مسدود کردن سلول‌های پوستی شده و باعث تیرگی، پیری و خشن شدن سطح پوست می شود. در ترکیبات این محصول ترکیبات مفیدی وجود دارد که از پوست محافظت نموده و با خاصیت آنتی اکسیدانی مانع از پیری زودرس و تیرگی پوست می‌گردد. فرمولاسیون ضد آفتاب لایسل بسیار سبک و ملایم بوده و در برابر شستشو و تعریق مقاوم است. ضد آفتاب‌های لایسل در دو نوع رنگی و بی رنگ وجود دارند که هر دو ضد حساسیت و مرطوب کننده هستند.

بیشتر ببینید
انواع لاک های ناخن ژله ای مات خوش رنگ

ضد آفتاب لایسل

ضد آفتاب لایسل

کرم ضد آفتاب SPF 100 بایودرما مدل Photoderm MAX

کرم ضد آفتاب SPF 100 بایودرما مدل Photoderm MAX مناسب پوستهای معمولی تا خشک است. این کرم ضدآفتاب توانایی بالایی در محافظت از پوست در مقابل نور خورشید دارد. اگر نگران آفتاب سوختگی و یا پیری زودرس پوست خود هستید، با استفاده از این کرم دیگر جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

ضد آفتاب بایودرما

ضد آفتاب بایودرما

کرم ضد آفتاب رنگی جوان کننده SPF50 پریم مناسب انواع پوست

این ضد آفتاب مناسب انواع پوست است. این ضد آفتاب لایه فوقانی و عمیق پوست را از زیان‌های خورشید محافظت می‌کند و با بهبود در بافت ارتجاعی پوست باعث کاهش چروک‌ها و افزایش استحکام پوست می‌گردد. این محصول حاوی عصاره تاک است که عملکرد دو مرحله‌ای ضد چروک آن از نظر کلینیکی به اثبات رسیده است. همچنین وجود ترکیبات مرطوب کنندگی در ترکیبات این محصول، پوست را مرطوب نگه می‌دارد. این محصول مناسب برای هر نوع پوست است ولی به افراد با پوست‌های آکنه دار پیشنهاد نمی‌شود.

ضد آفتاب پریم

ضد آفتاب پریم

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |