معرفی بهترین کرم پودر های معروف دنیا (ایرانی و خارجی)

کرم پودر یکی از مهم ترین مواد آرایشی محسوب می شود و از آنجایی که مستقیما با پوست صورت در ارتباط است کیفیت و ماندگاری آن و همچنین مواد تشکیل دهنده آن بسیار مهم می باشد. به همین دلیل انتخاب یک کرم پودر با کیفیت و مناسب که با پوست صورت سازگار بوده و به ان آسیبی وارد نمی کند بسیار حائز اهمیت می باشد. ما در این مطلب به بررسی معروف ترین و با کیفیت ترین کرم پودر های موجود در بازار ایرانی و خارجی پرداخته ایم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اگه علاقه مند به خواندن در مورد برند ویکتوریا سیکرت هستید کلیک کنید

معرفی کرم پودر مک

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

کرم پودر MAC مدل استدیو فیکس

کرم پودر مک استودیو فیکس یکی از مشهورترین محصولات این برند است که دارای جلوه ای مات و کاملاً طبیعی روی پوست می باشد، این کرم پودر دارای دوام 24 ساعته بوده و کمک می کند که منافذ باز کوچکتر شده و لک و عیوب پوست را پوشش می دهد.

از دیگر ویژگی های این کرم پودر می توان به : SPF15، محافظ پوست در مقابل اشعه UVA/UVB، فرمولی جدید با پایان یک آرایش مات و طبیعی، ایجاد پوستی صاف و بی عیب و نقص، پوشانندگی متوسط تا کامل، تنوع رنگبندی بسیار بالا، دوام طولانی مدت و…. اشاره کرد.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

کرم پودر های هدی بیوتی

کرم پودر Huda Beauty

این کرم پودر با کاور کامل و تناژ رنگی متنوع به طور محسوسی عیوب و لکه های صورت را میپوشاند و یک پوست صاف و بی عیب را به شما هدیه می‌دهد و بعد از استفاده ظاهر پوست شما را مات می‌کند. این کرم پودر حاوی روغن آرگان است که باعث آبرسانی و مرطوب ماندن پوست می‌شود. این محصول تست حیوانی نداشته و دوستدار محیط زیست است. و در بسته بندی های قابل بازیافت عرضه می‌گردد که باعث شده بسیاری از طبیعت دوستان، بلاگر ها و سلبریتی ها از این برند حمایت کنند.
‏‎‏‎از دیگر ویژگی های کرم پودر HUDA BEAUTY : ضد آب،ضد رطوبت،ضد محوشدن، بافت نچرال و طبیعی، ماندگاری بالا پیگمنت دهی بالا‏ ،بافت نرم و سبک، دارای قابلیت پوشانندگی یکنواخت، محافظ از پوست در برابر آلودگی هوا، حاوی روغن آرگان، بدون احساس سنگینی روی پوست، ماسیده نمی شود، ‎قابلیت کنترل چربی، مناسب هر نوع پوستی و… است.

کرم پودر فول کاور نارس

کرم پودر Nars مدل  LONG WEAR

این کرم پودر آمریکایی برای تمام انواع پوست، علی الخصوص پوست های حساس مناسب است و باعث ایجاد آلرژی نمیشود. کاور بالا در عین سبک بودن بافت آن از ویژگی های دوست داشتنی این کرمپودر میباشد. ماندگاری بالایی دارد و بیشتر مناسب مراسم های خاص است و کرم پودر مورد علاقه ی میکاپ کار های حرفه ای میباشد. ویژگی ها : دارای فرمولاسیون مایع، با دوام و ماندگاری طولانی مدت در ۱۶ ساعت، پوشانندگی کامل فوق العاده عالی، فاقد چربی و روغن، فاقد پارابن، فاقد بو و الکل، مقاوم در برابر رطوبت و تعریق، با قابلیت جذب سریع پوست، ایجاد آرایشی کامل و یکنواخت و طبیعی، تست و تایید شده متخصصان پوست، ایده آل برای مصرف روزانه افراد، قابل استفاده برای پوست های دارای قرمزی و تیرگی، مناسب انواع پوست ها، کرم پودر با دوام نارس نمای نهایی مات، ضد تعریق، ضد آب، شامل ترکیبی از پلیمرهای انعطاف پذیر و رنگدانه های درمان شده، پوشاننده تمام لک ها، قرمزی و عیب های چهره، عدم ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست چهره، از بین برنده حالت خستگی پوست.

کرم پودر با کاور بالا دیور

کرم پودر Dior مدل BACKSTAGE Face & Body Foundation

این کرمپودر جزو یکی از محبوبترین کرم پودرهای دنیاست چون فینیش کاملاً طبيعی داره،نه مات و نه براق هست، سبکه و میشه با زدن لایه‌های بیشتر کاورش رو بیشتر کرد،بدون اینکه روی پوست بماسه یا احساس سنگینی کنید.

بیشتر ببینید
مدل بافت مو بچه گانه ساده 2022

این کرمپودر ضدآب و همینطور برای عکاسی با نورپردازی مناسب است به همین جهت کرم پودر محبوب و مورد استفاده میکاپ آرتیست‌ها نیز می باشد.

حجم بالای این کرم پودر نسبت به بقیه کرم پودر ها و همچنین مناسب بودن برای انواع پوست های خشک و چرب و مختلط این کرم را برای بدن هم قابل استفاده کرده است

بافت رقیق و سبکی دارد به طوری که هنگام کاور کردن و استفاده از لایه های بیشتر این کرم احساس سنگینی به پوست شما نمی دهد و همچنین اجازه تنفس را از پوست نمی گیرد و به عنوان یک کرم فول کاور می توان از از کرم پودر یاد کرد.

کرم پودر فول کاور فنتی بیوتی ریانا

کرم پودر Fenty Beauty’s مدل  New Pro Filt’r Hydrating Longwear Foundation

این کرم پودر که از لاین برند آرایشی ریانا می باشد در بین وبلاگ نویسان زیبایی و هنرمندان مورد ستایش قرارگرفته است. این محصول به شکل مایع است، دارای جلوه‌ای مات و مخملی است و برای پوشش دهی متوسط تا کامل مناسب است. این کرم دارای تنوع زیادی است و در ۵۰ رنگ مختلف ارائه ‌شده است.
کرم پودر هیدراته فنتی بیوتی بهترین گزینه برای پوستهای دهیدراته است این فوندیشن همزمان علاوه بر کاور کردن ، پوست شما را آبرسانی کرده و مانع از لایه لایه و خشک شدن پوست میشود.
این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد و بسیار سبک بوده بطوریکه در اثر استفاده طولانی هرگز پوست کدر یا اصطلاحا ماسیده نمیشود همچنین در فرمولاسیون این کرم پودر از مواد مغذی و آبرسان استفاده شده وبهترین گزینه برای پوستهای خشک و مختلط می باشد.

معرفی کرم پودر های برند لورآل

کرم پودر Loreal مدل Infallible 24H Matte Cover Foundation

کرم پودر ۲۴ ساعته تیوپی اینفالیبل لورآل از ماندگاری بالایی برخوردار است که پوشانندگی فوق‌العاده‌ای روی پوستتان ایجاد می کند. بافت سبک و عالی این محصول بعد از گذشت ۲۴ ساعت باعث خشکی و سنگینی پوست شما نمی شود و بدون ایجاد خطوط و چروک روی پوستان باقی می ماند. این کرم پودر دارای خواص غیر کومدوژنیک می باشد، این خاصیت از ایجاد جوش های زیر پوستی بر روی پوست جلوگیری می کند.

همچنین دارای ماده جاذب و کنترل کننده چربی پوست می باشد که این کرم پودر را مناسب مصرف روزانه کرده است و همچنین نیاز شما در استفاده از یک کرم آرایشی با کاور بالا را رفع می کند. ویژگی های کرم پودر لورآل : ایجاد جلوه ای کاملاً طبیعی و مات، ضد آب، تعریق و حرارت، بافت سبک و نرم، ۲۴ ساعته، پوشانندگی بالا، دارای رنگدان های غنی، محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید، دوام و ماندگاری بالا، مناسب برای پوست چرب تا مختلط.

کرمپودر با ماندگاری بالا میبیلین

کرم پودر Maybelline مدل Super Stay

کرم پودر 30 ساعته میبلین مدل (Super Stay) حاوی رنگدانه‌های قوی است که تاثیر زیادی روی ماندگاری محصول دارند. انتخاب کرم پودر با کیفیت یکی از مهم‌ترین مراحل یک آرایش بی نقص است.

این محصول به دلیل ماندگاری و پوشانندگی بالایی که دارد، برای خانم‌هایی که فعالیت زیادی دارند بسیار مناسب است و برای مدت طولانی ساعت پوست را تازه و شاداب نگه خواهد داشت. اگر به دنبال یک کرم پودر سبک با پوشانندگی کامل عیوب پوستی هستید کرم پودر میبلین بهترین گزینه برای شما است. کرم پودر میبلین بهترین پوشانندگی را با توجه به نوع پوست شما داشته و بافت بسیار سبک و فاقد چربی کرم پودر میبلین، مناسب برای انواع پوست‌ها بوده و باعث بسته شدن منافذ پوست نمی‌شود.

همچنین ببینید : مدل های آرایش مخصوص عزاداری و محرم

کرم پودر بورژوآ با قیمت مناسب

کرم پودر Bourjois مدل healthy mix

این کرم پودر با قدرت پوشانندگی و کاور بالای خود، پوستی صاف و یکدست ایجاد کرده، آرایش را حرفه‌ای و تمیز نشان می‌دهد. این کرم پودر فاقد چربی، با قابلیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست در افزایش شفافیت و رفع نشانه‌های خستگی موثر است. در ترکیبات کرم پودر هلثی بورژوا، از ویتامین E و C جهت طروات بخشی و جلوگیری از بروز چین و چروک بهره گرفته شده است. این کرم پودر ضمن داشتن رایحه‌ای دلپذیر، بافت نرم و سبکی داشته و روی پوست ایجاد ماسیدگی نمی‌کند. با خرید کرم پودر هلثی میکس بورژوا پوست را به طور طبیعی پوشش داده و جلوه‌ای شاداب و سرزنده به آن می‌بخشید. ویژگی ها : پوشش دهی مناسب و یکدست، بافت نرم و سبک، آبرسان به علت وجود طالبی، افزایش شفافیت پوست به علت وجود زردآلو، حاوی سیب مؤثر در حفظ طراوت و جوانی پوست، حفظ رطوبت و درخشندگی پوست تا 8 ساعت، ماندگاری بالا تا 16 ساعت، بدون بستن منافذ پوست، بدون ماسیده شدن، مناسب برای پوست های نرمال و خشک.

بیشتر ببینید
مدل ناخن نارنجی: نهایت جسارت در انتخاب طرح ناخن

کرم پودر خارجی پوپا

کرم پودر ‏PUPA مدل ANTITRACCIA No Transfer

پوپا یک برند ایتالیایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ شروع کرد و در ابتدا لوسیون های بدن تولید نمود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به مرور زمان شروع به تولید انواع محصولات آرایشی نمود. آقای Angello Gatti موسس این برند بوده و پوپا در زبان ایتالیایی به معنای دختر زیبا می‌باشد. برند پوپا هم اکنون در بیش از ۷۰ کشور جهان فعالیت دارد و از سال ۲۰۱۰ هم وارد ایران شده است. تنوع فراوان در محصولات پوپا، این برند را به یک برند همه‌پسند تبدیل کرده، چرا که برای انواع مختلف پوست و سلیقه ها مناسب می‌باشد. کرم پودر آنتی تراچا با پوشانندگی بسیار بالا از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند و به وسیله‌ی ویتامین E در مقابل پیری پوست مقاومت می‌کند. آنتی تراچا کرم پودر مرطوب کننده است که برای انواع پوست به خصوص پوست خشک مناسب است و پوست‌های خشک را براق و سرزنده می‌کند. در کنار این ویژگی، پوشش مناسبی دارد و با توجه به دوام بالای آن، در طول زمانی که روی پوست شماست که زمانی بین ۱۰ تا ۱۴ ساعت است تغییری نمی‌کند و در اصطلاح نمی‌ماسد.
ویژگی No Transfer در این کرم پودر به این معنی است که کرم به لباس مالیده نمی‌شود و اثر آن روی لباس نمی‌ماند همچنین پخش آسان و حسی مطبوع و ابریشمی به پوست شما می‌بخشد و با توجه به سبک بودن، بافت این کرم بر روی صورت شما حس نخواهد شد.

کرم پودر ایرانی کالیستا

کرم پودر Callista مدل Liquid Long Lasting And Matt Foundation

کرم پودر بادوام مات کالیستا حاوی رنگدانه‌های غنی و بوده تا لک‌های احتمالی پوست را پوشانده و ظاهری مات و یکنواخت برای تمام روز ایجاد کند. ماندگاری این کرم پودر بالا است و نیازی به تجدید دوباره در طول روز نمی‌باشد همچنین بافت کرم پودر بادوام مات کالیستا بسیار سبک بوده و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این کرم پودر مناسب برای انواع پوست بوده در تمام روز ظاهری طبیعی، زیبا و شاداب به پوست شما می‌دهد.
ویژگی‌های اصلی: ایجاد ظاهری مات، پوشانندگی بالا، حاوی رنگدانه‌های غنی، دارای بافت سبک، ماندگاری بالا، بدون نیاز به تجدید در طول روز

کرم پودر نوت مناسب انواع پوست

کرم پودر NOTE مدل MATTIFYING EXTREME WEAR FOUNDATION

کرم‌پودر مات، با بافتی نرم و کرمی‌شکل، پوششی کاملا طبیعی و مخملی بر روی پوست ایجاد می‌کند. رنگدانه‌های ریز این کر‌م‌پودر از براق‌شدن پوست جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که منافذ پوست محو شوند و به پوست ظاهری زیبا، مات، یکدست همراه با ماندگاری بالا عرضه می‌کند.ویژگی‌ها : دارای استاندار وگان (فاقد تست حیوانی)، فاقد پارابن، کاهش تولید سبوم و کنترل چربی، پوشانندگی کامل در طول روز، ایجاد ظاهری مات و یکدست، حاوی عصاره گل رز، از‌بین‌برنده و جلوگیری از جوش و آکنه، حاوی روغن سدر، نرم‌کننده، دارای ویتامین‌های A,B,F، آرامش‌بخش پوست، جذب سریع، پوشش‌دهی بالا با بافت نرم و ابریشمی، مناسب برای پوست چرب و مختلط، حاوی SPF15