ساتیشو

ترند های آرایشی 2023 – امسال آرایش چی مده؟

محبوبه

۱۱ اسفند ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

ترند های آرایشی 2023

اطلاع از ترندهای آرایشی برای بسیاری از خانم‌ها مهم است و آنها هر ساله به دنبال این هستند که سبک میکاپ خود را با توجه به مد روز انتخاب کنند. اگرچه در همه برهه‌ها آرایش نچرال و مینیمال محبوبیت بیشتری نسبت به همه سبک‌های دیگر دارد، اما آرایش‌های شلوغ‌تر نیز جذابیت خاص خود را دارند.همان‌طور که می‌دانید آرایش‌های سنگین با زیرسازی‌های لایه‌لایه دیگر از مد افتاده‌اند و باید آن‌ها را کنار بگذارید. آرایش‌های طبیعی، علاوه بر این‌که جذابیت‌های زیادی دارند می‌توانند زیبایی طبیعی صورتتان را به نمایش بگذارند.مدل آرایش 2023 سبکی طبیعی با خلاقیت و جسارت‌های زیاد است. ترندهای جدید باعث می‌شوند تا افراد بیش‌تر به فکر سلامت پوست خود باشند و علاوه بر تهیه لوازم آرایشی مرغوب لوازم مراقبتی پوست هم تهیه کنند. شما هم می‌توانید با تغذیه مناسب، خواب کافی، استفاده از شوینده‌های مناسب و ماسک‌های صورت، پوست خود را شاداب و درخشان کنید. در ادامه ترندهای آرایشی 2023 را به شما معرفی می‌کنیم.

آرایش براق و درخشان

با این که آرایش‌های مات زیبایی و طرفداران زیادی دارند، اما 2023 سال میکاپ‌های درخشان و براق است. سایه‌ها، برق‌ لب‌ها و رژگونه‌های براق همگی در این سال طرفدار پیدا می‌کنند و افراد با آ‌ن‌ها می‌‌درخشند.

ترند های آرایشی 2023

لب های براق از مهم ترین ترندهای آرایشی 2023

یکی دیگر از ترندهای آرایشی 2023 لب‌های براق و درخشان هستند. برق لب هاجزو لوازم مراقبتی هم به حساب می‌آیند و می‌توانند در سلامت پوست لب تاثیر مثبتی داشته باشند. شاید این آیتم بسیار ساده به نظر بیاید، ولی امسال یکی از شیک‌ترین مدل‌های آرایشی است. یک برق یا بالم لب تهیه کنید و در  کیف لوازم آرایش خود قرار دهید. اگر هم اعتقادی به آرایش طبیعی ندارید، می‌توانید آن را روی رژ لب استفاده کنید.

لب های قرمز

رژلب‌های قرمز محبوب قلب اکثر خانم‌ها هستند و اکثرا در مراسم‌های رسمی از آن‌ها استفاده می‌شود. این رنگ زیبایی خاصی به هرچهره‌ای می‌دهد. با توجه به گرم یا سرد بودن پوست صورتتان می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ قرمز به‌عنوان رژ لب استفاده کنید.

بیشتر ببینید
کاتالوگ رنگ موهای پرطرفدار سال 2023

میکاپ ترند 2023

سایه های پاستیلی

استفاده از سایه چشم با رنگ‌های پاستیلی آن هم در فصل بهار زیبایی خیره‌ای به چهره شما می‌دهند. علاوه بر آن باعث سرزنده شدن و شادابی صورت هم می‌شوند.

میکاپ ترند سال

سایه های نئونی از جدیدترین ترندهای آرایشی 2023

استفاده مکرر از سایه‌های نئونی در فشن شوهای مختلف روی چهره‌ مدل‌‌ها نشانه‌ای از احیای سبک‌ اوایل دهه 2000 است. تنها نحوه استفاده از این‌ سایه‌ها تغییر کرده است و چشم‌‎هایی با ظاهر آبنتاتی یا گربه‌ای می‌سازند.

همچنین ببینید: مدل خط چشم گرافیکی 

ترند های آرایشی سایه چشم

ست کردن سایه با لباس

ست کردن سایه نئونی یا اکلیلی با رنگ لباس گزینه‌ای است که می‌تواند از آن استفاده کنید و جزو به روزترین‌ها باشید. این کار به میکاپ شما جلوه‌ای چندین برابر می‌دهد و ظاهری فو‌ق‌العاده ایجاد می‌کند.

خط چشم دوتایی

خط چشم‌ دوتایی ترند آرایشی 2023 است که توسط پیتر فیلیپس، مدیر زیبایی و خلاقیت برند دیور خلق شده است. پیتر فیلیپس می‌گوید که برای خلق این نوع خط چشم از سبک‌ قدیمی الهام گرفته است.

ترند های آرایشی چشم

خط چشم رنگی

علاوه بر سایه‌های پاستیلی و نئونی، خط‌ چشم‌های پاستیلی هم از ترندهای آرایشی 2023 هستند. کافی است تا کمی جسارت به خرج دهید و به‌جای خط چشم‌های مشکی از رنگ‌های پاستیلی مناسب با رنگ صورتتان استفاده کنید و تاثیرش را بببینید. قطعا پس از آن، کل سال را از این خط‌ چشم‌های رنگی استفاده خواهید کرد.

خط چشم ترند 2023

تزئین چشم با نگین و کریستال

یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی 2023 استفاده از کریستال‌ها و نگین‌های مختلف در اطراف چشم هستند. خوبی این تزئینات این است که به راحتی جدا می‌شوند و نیازی به شست‌و‌شوی صورت ندارند. امسال تزئینات کریستالی بیش‌تر از هر کانسیلری استفاده می‌شوند.

بیشتر ببینید
مدل رنگ مو سال 2023 جذاب و جدید برای مهمانی

همچنین ببینید: مدل آرایش چشم پلک افتاده

ترند های آرایشی

رژ گونه

رژ گونه‌ها اغلب در رنگ‌های نود و برای برجسته‌تر کردن استخوان گونه استفاده می‌شد. یکی از ترندهای آرایشی 2023 استفاده از رژگونه براق و پررنگ است. جسارت به‌ خرج دهید و از این ترند در میکاپ خود استفاده و به چهره خود سرزندگی و نشاط را هدیه کنید. به‌جای رژ گونه می‌توانید از هایلاترها هم روی استخوان گونه خود استفاده کنید.

استفاده از هایلایتر

درخششی که  هایلایتر روی پوست ایجاد می‌کند بسیار جذاب است. همه ما با محصولات مراقبت پوستی مثل آبرسان‌ها سعی می‌کنیم پوستی شاداب، شفاف و درخشان داشته باشیم. استفاده از هایلایتر در کنار محصولات مراقبتی می‌تواند در شادابی و درخشندگی بیشتر نقش مهمی داشته باشد. هایلایترها درواقع با ایجاد زاویه، حالت و اجزای صورت را تغییر می‌دهد.

سایه‌های آبی

یکی دیگر از آرایش های ترند امسال این است که از تناژ رنگی آبی در فصل‌های سرد استفاده کنید. حتی اگر رنگ چشم‌ تیره‌ای دارید، با رنگ‌هایی مثل سورمه‌ای و فیروزه‌ای می‌توانید یکی از ترندهای آرایشی 2023 را رعایت کنید و جلوه‌ای جذاب به چشم‌های خود ببخشید. سایه آبی کمرنگ یا براق هم جزء ترندهای آرایشی امسال است که مثل رنگ‌های نئونی، آرایش سبک دهه 2000 را در ذهن تداعی می‌کند.

میکاپ ترند 1402

ابروهای لیفت شده

در کنار آرایش چشم اکلیلی و غلیظ و خط چشم‌ها که در بالا به آن اشاره کردیم، ابروهای لیفت شده نیز جزء ترند آرایشی سال 2023 محسوب می‌شود. برای این کار می‌توانید ابروهایتان را به سمت بالا و متمایل به سمت دم ابرو شانه کنید و یا از صابون ابرو و یا ژل ابرو استفاده کنید.در کنار ابروهای لیفت شده، ابروهای کم رنگ و محو نیز مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

همچنین ببینید: آموزش لیفت ابرو در خانه 

ترند های آرایشی ابرو

| امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها