ساتیشو

خرید انواع لباس فرم اداری زنانه و مردانه با بهترین قیمت

مصطفی

4 اسفند 1400

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

افراد معمولاً در هنگام ورود به هر جایی در چند ثانیه اول، ناخودآگاه آن محیط و عناصر تشکیل‌دهنده آن را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌دهند. این دیدگاه ناخودآگاه، قضاوت اولیه فرد را شکل می‌دهد که ممکن است روی تمام تصمیمات بعدی او تأثیر بگذارد. اغلب شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در جلب مشتری موفق هستند بر روی چنین مسائلی که بر دیدگاه فرد تأثیر می‌گذارند، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

یکی از مواردی که تأثیر بسیار زیادی بر دیدگاه افراد دارد، نوع پوشش اعضا سازمان است. در ادامه توضیح می‌دهیم چرا اگر کسب و کار کوچکی دارید یا دارای یک سازمان بزرگ هستید، حتماً باید برای اعضا از لباس فرم استفاده کنید. همچنین بررسی می‌کنیم یک لباس فرم مناسب دارای چه ویژگی‌هایی است و از کجا می‌توانید یک لباس فرم باکیفیت و مناسب سازمان‌تان تهیه کنید.

چرا سازمان‌ها باید از لباس فرم برای کارمندان استفاده کنند؟
پیراهن فرم اداری

لباس پرسنل از جمله مواردی است که بعد از ورود به یک شرکت یا هر سازمان کوچک و بزرگ دیگری، توجه ما را به خود جلب می‌کند. به همین دلیل است که بانک‌ها، بیمه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌هایی از این دست، سالانه بودجه‌ای را برای خرید لباس فرم اداری در نظر می‌گیرند.

پوشیدن لباس فرم و آراستگی محیط کار تنها باعث جلب‌توجه مشتری نمی‌شود، بلکه ناخودآگاه نظم و ترتیب را به خود پرسنل القاء می‌کند. وقتی یک فرد قبل از ورود به محل کار ملزم به پوشیدن لباس فرم اداری می‌شود؛ ناخودآگاه به این نتیجه می‌رسد که باید الزاماتی را در محیط کار رعایت کند.

لباس فرم اداری تنها مختص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ نیست، اتفاقاً شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک باید روی چنین مواردی سرمایه‌گذاری کنند؛ چراکه این‌گونه کسب و کارها بیشتر به جلب مشتری و وفاداری او نیاز دارند. اگر شما مالک یک شرکت کوچک با چند نفر پرسنل هستید، هر یک نفر مشتری برای شما، یک فرصت طلایی به شمار می‌آید؛ پس باید سعی کنید از راه‌های کم هزینه‌ای مانند خرید لباس فرم اداری برای پرسنل‌تان، توجه تک‌تک مشتریانی را که به شرکت شما مراجعه می‌کنند، جلب کنید. ذهنیت مثبت یک مشتری بالقوه نسبت به شما، دیر یا زود او را مشتری شما خواهد کرد و به نوعی تبلیغ غیرمستقیم به شمار می‌روند.

بیشتر ببینید
هتل تکسیم گونن استانبول چطور هتلی است؟

مشخصات لباس فرم اداری

کفش اداری

لباس فرم اداری به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می‌شود. لباس فرم اداری مردانه شامل پیراهن ساده، شلوار اداری مردانه و کت است که با یک کفش اداری مردانه راحت تکمیل می‌شود. لباس اداری زنانه نیز شامل روپوش اداری زنانه (که غالباً شامل مانتو شلوار بوده) و کفش اداری زنانه است که بدون پاشنه یا با پاشنه بسیار کوتاه انتخاب می‌شود.

پیراهن اداری مردانه از پارچه‌های ساده و بدون طرح دوخته می‌شود و برای تولید لباس فرم مردانه یا زنانه معمولاً به سراغ رنگ‌های تیره مانند سورمه‌ای یا مشکی می‌روند. استفاده از اکسسوری‌های ساده مانند یک ساعت شیک یا انگشتر ظریف برای خانم‌ها می‌تواند بر زیبایی و شکیل بودن لباس فرم بیفزاید.

قیمت لباس فرم اداری

قیمت لباس فرم اداری زنانه یا مردانه، به کیفیت، جنس پارچه، لوازم جانبی (مانند دکمه و زیپ)، نحوه دوخت و ساختار آن برمی‌گردد. لباس فرم اداری باید کیفیت مناسبی داشته باشد و در برابر شستشو مقاوم بوده و تغییر رنگ ندهد، چراکه پرسنل حداقل یک سال باید آن لباس را به صورت روزانه به تن کنند و در این مدت لباس باید فرم اولیه خود را حفظ کند.

خرید لباس فرم اداری از مجموعه معتبر طراحان دوخت

بهتر است لباس فرم اداری از یک تولیدی معتبر خریداری شود، زیرا یک لباس فرم عمدتاً باید به صورت سفارشی تهیه شود. طراحان دوخت سال‌هاست که در زمینه تولید انواع لباس فرم اداری فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها سازمان‌های بزرگ و کوچک زیادی از خدمات طراحان دوخت استفاده کرده‌اند. این مجموعه همیشه مشتری‌مداری را سرلوحه خود قرار داده است و تمامی محصولات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. در وب‌سایت طراحان دوخت انواع پیراهن اداری مردانه در سایزهای استاندارد و رنگ‌های متنوع قابل سفارش است و امکان هرگونه تغییر و سفارشی‌دوزی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر ببینید
عمل پیکرتراشی شامل چه نواحی است؟

چنانچه شما نیز قصد خرید لباس اداری مردانه یا زنانه یا خرید کفش اداری زنانه و مردانه را دارید، می‌توانید به وب‌‎سایت طراحان دوخت مراجعه کنید. در صورت خرید لباس فرم اداری به صورت سفارشی و در تعداد بالا، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت با کارشناسان طراحان دوخت به صورت تلفنی یا از طریق واتساپ تماس حاصل فرمایید و ضمن استفاده از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های آنها، از تخفیف‌های ویژه نیز بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها