کار­کردن در یک محیط آرام و منظم باعث می‌شود تا کارتان را با تمرکز بیشتری انجام دهید و خستگی کمتر و بازدهی بیشتری داشته ­باشید. در­واقع به همان اندازه که چیدمان اتاق­ ها در منازل مهم است، چیدمان اتاق­ های اداری نیز اهمیت دارد، چرا که ساعات زیادی از روز را در محل کارمان می­ گذرانیم.

دکوراسیون ­های اتاق مدیریتی

طراحی اتاق کار شما به عوامل زیادی بستگی دارد، اگر شما در اتاق ­تان تنها هستید می ­توانید بسته به صلاح ­دید مدیر­ مجموعه، سلیقه­ شخصی خود را در چیدمان اتاق اعمال کنید؛ اگر دو یا چند نفر در یک اتاق کار می کنید، لازم است تا راحتی و آرامش همه مورد ­توجه قرار­ بگیرد؛ و اگر اتاق شما در طول­ روز پذیرای مشتری و ارباب ­رجوع است، باید جایی را برای نشستن آنان در هنگام انتظار در نظر­ بگیرید.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

در ­این­ میان مدل چیدمان اتاق مدیران مجموعه، بسیار حائز­ اهمیت است، چرا­که علاوه ­بر زیبایی، راحتی و کاربردی بودن چیدمان نیز باید در ­نظر گرفته ­شود. در­ واقع شاید بتوان گفت که چیدمان اتاق مدیران یک مجموعه، به ­دلیل رفت ­و ­آمد مدیران دیگر، کارکنان، مهمانان و… از اهمیت بیشتری نسبت به اتاق ­های دیگر برخوردار ­است.

نگرانی­ های زیادی بابت چیدمان اتاق ­­های بزرگ وجود ­ندارد؛ نگرانی ­ها از آن­جایی شروع می ­شود که اتاق مدیریتی شما کوچک و فضا برای چیدن وسایل مورد ­نیاز تان کم باشد.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

تیپ افراد تا ­حد ­زیادی نشان­ دهنده  شخصیت آن­ها و اتاق افراد به ­نوعی ظاهر کار آنها محسوب می شود. اتاق شما نمایان­ گر نظم و سلیقه­ شماست و اگر چشم­ نواز، زیبا و جذاب باشد، حس اعتماد دیگران را بهتر جلب می­ کند، اما اگر اتاقی تاریک و به ­هم­ ریخته داشته ­باشید، برداشت دیگران از کار شما به همین­ صورتِ بی­ نظم خواهد ­بود و اینجاست که اهمیت چیدمان اتاق شما بیش­ از­ پیش مشخص می­شود.

اگر به ­تازگی شرکت خود را تاسیس کرده ­اید و یا تصمیم به تغییر دکوراسیون اتاق قدیمی خود گرفته­ اید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بهترین دکوراسیون­ های اتاق مدیریتی کوچک را مرور کنیم.

وسایل ضروری برای چیدمان اتاق مدیریت

شما در­ ابتدا برای چیدمان اتاق مدیریت به یک­ سری وسایل نیاز دارید. اگر وسایل قدیمی شما کاربردی هستند و بودجه  شما برای تغییر دکوراسیون اتاق ­تان محدود است، از همان وسایل در چیدمان جدید استفاده کنید. اما اگر هنوز وسایل ­تان را نخریده ­اید و یا قصد تعویض وسایل­ تان را دارید تا انتهای این مقاله دست­ نگه ­دارید.

وسایلی که برای چیدمان ابتدایی اتاق ­تان نیاز دارید عبارتند ­از:

  • میز مدیریت
  • صندلی چرخ­ دار مدیر و مُراجع
  • یک نیم ­ست راحتی و میز عسلی برای پذیرایی از مهمانان
  • پرده
  • لوازم تزئینی
  • تجهیزات نورپردازی

مواردی که ذکر شد جزو مهم­ ترین لوازم مورد ­نیاز شما هستند که در­ ادامه به نوع این لوازم و نحوه­ ی چیدمان آن­ ها اشاره خواهیم­ کرد. البته ممکن است شما بسته به نوع کارتان به وسایل دیگری مانند تخته وایت ­برد، پرینتر، کتاب­ خانه، قهوه ­ساز و… نیز نیاز ­داشته ­باشید.

‌‌ چیدمان میز ،صندلی و مبلمان

چیدمان میز و صندلی مدیر در جای مناسب، اولین مورد مهم اتاق مدیریت است. رعایت اصول چیدمان درست و کاربردی در فضای اتاق کار کوچک، یکی از ارکان اصلی زیبا­سازی دکوراسیون است.

در چیدمان اتاق­ های کوچک سعی کنید تا­ حد ­امکان از میز­ های خیلی بزرگ استفاده نکنید تا فضای زیادی اشغال نشود. بهترین جا برای قرار دادن میز مدیریت، رو به­ روی درب اتاق است تا مدیر به راحتی به تمام رفت ­و­ آمد­ها اشراف کامل داشته ­باشد. البته دقت داشته­ باشید که میز را پشت به پنجره قرار ندهید، چرا­ که در ­این صورت نور خورشید به مانیتور لپتاب شما می ­تابد و دیدن صفحه سخت می ­شود؛ از طرفی ملاقات­ کنندگان شما نیز توانایی دیدن چهره­ شما را نخواهند ­داشت.

بیشتر ببینید
دکوراسیون منزل لوکس و لاکچری 99

وجود دو صندلی یا یک نیم ­ست راحتی نیز در اتاق مدیریت الزامی است. چرا که مهمانان و ملاقات کنندگان شما به جایی برای نشستن نیاز پیدا می­ کنند. چیدمان این صندلی­ ها با­ توجه به شکل اتاق شما تعیین می ­شود. ممکن است فضایی برای چیدمان قرینه­ صندلی­ ها در رو به­ روی میز مدیریت داشته­ باشید و ممکن است ناچار باشید صندلی­ ها را با زاویه مناسب نسبت به میز خودتان قرار دهید.

لوازم تزئینی اتاق مدیریت

حتی اگر محیط اطراف و کار شما خشک و رسمی باشد، باز هم به لوازم تزئینی نیاز پیدا می­ کنید تا کمی از سردی و خشکی محیط کم کنید.

گلدان

در وهله­ ی اول به تعداد مناسبی گلدان نیاز دارید. گل ­ها دارای انرژی مثبت و شادابی هستند و طراوت و تازگی را به اتاق شما هدیه می­ دهند. مخصوصا زمانی که اتاق شما کوچک یا دلگیر است، انرژی و زیبایی گیاهان روحیه­ ی شما را شاد و تازه می­ کند.

یک گلدان با سایز متوسط را در گوشه­ اتاق خود، و چند گلدان کوچک را روی میز کارتان قرار­ دهید تا از دریافت این انرژی مثبت محروم نمانید.

تابلو و قاب ­عکس

نصب یک تابلو متناسب با سبک چیدمان، زیبایی اتاق­ تان را دو­ چندان می کند. همچنین می ­توانید از یک یا دو قاب­ عکس بر روی میزتان استفاده کنید تا علاوه بر زیبا­ تر شدن اتاق تان، نگاه کردن به قاب ها و دیدن لبخند کسانی که دوستشان دارید حال شما را بهتر کند.

تقویم و ساعت

ساعت و تقویم از ملزومات اتاق مدیریت هستند و جنبه ی زیبایی دکوراسیون را نیز تقویت می ­نمایند. لازم نیست از یک ساعت خیلی بزرگ و مجلل استفاده کنید. یک ساعت دیواری زیبا و ساده به شما و مهمانان ­تان کمک می­ کند که از گذشت زمان غافل نباشید.

پریز توکار

پریز توکار نیز جزو وسایلی است که هم جنبه­ کاربردی و هم زیبایی را در پی دارد. شما برای اتصال وسایل الکترونیکی اتاق­ تان به برق، به پریز­ های زیادی احتیاج دارید؛ در حالی که وجود تعداد زیادی پریز بر­ روی دیوار امکان ­پذیر نیست. تا قبل از تولید پریز ­های توکار، اکثر ما از سه راهی­ های سیم­ دار و بدون سیم استفاده می کردیم؛ اما امروزه پریز ­های توکار با ویژگی ­های بسیار کارآمدی که دارند، گزینه ­ی بهتری برای حل مشکل کمبود پریز هستند. همچنین ظاهر زیبای پریز توکار بر ­روی میز مدیریت، دکوراسیون اتاق شما را خاص­ تر و شکیل­ تر می­ کند.

هر پریز علاوه ­بر سوکت برق، امکانات مختلفی مثل سوکت یو ­اس ­بی، میکروفون، شارژر وایرلس و… نیز دارد که مجموعه ­ی کاملی از درگاه­ های الکتریکی و الکترونیکی پر­کاربرد را برای شما فراهم می کند. همچنین پریز های توکار در رنگ ­های متفاوتی تولید می ­شوند تا شما امکان ست­ کردن پریز با دکوراسیون اتاق ­تان را داشته باشید. برای دیدن انواع مختلف پریز توکار به صفحه ­ی اختصاصی این محصولات مراجعه کنید.

دکوراسیون ­های اتاق مدیریتی

پرده، فرش، پادری

اکثر اتاق کار های کوچک، نیازی به فرش ندارند، هر چند این موضوع با توجه به سلیقه ­ی شما تعیین می شود. اگر در اتاق ­تان سرویس ­بهداشتی یا بالکن دارید، استفاده از پادری برای جلوگیری از ایجاد رطوبت در کف اتاق ایده­ ی مناسبی است.

پرده­ ها باید با توجه به دکوراسیون اتاق شما تهیه شوند. سعی کنید پرده­ هایی با جنس ظریف، طرح ساده و رنگ روشن انتخاب کنید تا نور خورشید که بهترین منبع نوری اتاق شماست، گرفته ­نشود و اتاق ­تان بزرگ ­تر به ­نظر ­برسد؛ البته در ­نظر داشته ­باشید که تنها نور خورشید برای اتاق شما کافی نیست و به منابع نوری دیگری نیز نیاز پیدا می­ کنید.

بیشتر ببینید
مدل تزیین راهروی منزل | 50 مدل جدید دکور راهروی ورودی منزل

درب اتاق مدیریت

درب اتاق در هنگام باز و بسته شدن فضای زیادی را اشغال می کند و در اتاق های کوچک، این مسئله مشکل ساز است. برای حل این مشکل از درب های ریلی استفاده کنید. مکانیزم درب ریلی کمک می کند تا درب اتاق شما در کمترین فضای ممکن باز شود؛ درب های ریلی همچنین بسیار مدرن و کارآمد هستند.

البته دقت کنید که اگر در اتاق شما صحبت های محرمانه ای رد و بدل می شود، لازم است از درب های عایق شده استفاده کنید. لازم است بدانید که برای نصب تجهیزات درب ریلی هیچ محدودیتی ندارید و می توانید این تجهیزات را بر روی انواع درب های جدید و قدیمی خود نصب کنید.

تجهیزات نورپردازی اتاق کوچک

نورپردازی اتاق­ های کوچک اهمیت زیادی دارد، اگر نور اتاق شما مناسب نباشد به­ سرعت خسته می شوید و دیگر کارایی لازم را نخواهید ­داشت؛ همچنین نورپردازی درست، فضای اتاق کارتان را بزرگ ­تر و دلباز ­تر نشان می‌دهد؛ پس طراحی یک دکوراسیون زیبا و دلباز بدون نورپردازی صحیح امکان­ پذیر نیست. برای ایجاد یک سیستم­ نوری کارآمد، سعی کنید از نور های با شدت و رنگ مناسب استفاده کنید که چشم شما اذیت نشود و حس خواب ­آلودگی به سراغ­ تان نیاید؛ به این منظور از نور زرد و سفید به صورت ترکیبی استفاده کنید.

برای انجام نورپردازی اصولی در اتاق کارتان، لازم است تا تجهیزات نورپردازی مناسب را بشناسید؛ لوستر و مهتابی ­های فانتزی از تجهیزات دکوراتیوی هستند که به ­عنوان منبع اصلی نور استفاده می شوند، در­ هنگام خرید لوستر اتاق تان دقت کنید که ابعاد لوستر با فضای اتاق تان متناسب بوده و زیادی بزرگ یا کوچک نباشد.

یکی از تکنیک­ هایی که برای زیبا و بزرگ جلوه دادن محیط به­ کار­ برده ­می­ شود، استفاده از تجهیزات نورپردازی پیشرفته است. شما می ­توانید با استفاده از این تجهیزات جدید، نمایی خاص و بی­ نظیر به اتاق کارتان ببخشید.

تجهیزات نورپردازی مدرن، ترکیبی از لامپ ­های ال­ ای ­دی خطی و سنسور های لمسی و حرکتی هستند که با توجه با ابعاد کوچک ­شان، در هر­ جایی قابل نصب هستند. جالب است بدانید تجهیزات نورپردازی مدرن، علیرغم کارایی بی ­نظیر شان، قیمت مقرون ­به ­صرفه ­ای دارند؛ بنابراین شما می توانید با صرف کمترین هزینه، اتاق­ تان را به یک سیستم نورپردازی خودکار و هوشمند تجهیز کنید. همچنین با استفاده از این تکنیک، علاوه­ بر اینکه از قابلیت ­های نوین نورپردازی بهره­ مند می­ شوید، از زیبایی و جذابیت به­وجود آمده نهایت لذت را خواهید ­برد.

شما می ­توانید در قسمت پایین میز مدیریت ­تان ال ­ای ­دی­ ها را بچسبانید تا میز شما زیبا و خاص به نظر برسد، و یا آن­ها را در قسمت بالای تابلو فرش متصل کنید و زیبایی نور را به اطراف تابلو های تان هدیه دهید. همچنین به دلیل عدم محدودیت در نصب سنسور­ ها و ال­ ای ­دی­ ها این امکان را دارید تا هر خلاقیتی که خودتان دوست دارید را با کمک  تجهیزات نورپردازی مدرن به مرحله ­ی اجرا برسانید و از زیبایی و جذابیت اتاق مدیریتی کوچک­ تان لذت ببرید.

دکوراسیون ­های اتاق مدیریتی

از کجا مرکز خرید معتبر پیدا کنیم؟

امروزه فروشگاه ­های اینترنتی بسیاری در حال فعالیت در حوزه ­های عمومی مثل لباس، روسری و… هستند؛ اما فروشگاه تخصصی معتبر، چندان هم زیاد نیستند. با این­ حال یکی از این فروشگاه­ های کمیاب، تجهیز یراق است که با سابقه ­ی 10 ساله، اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می­ دهد و اجناس با کیفیت در حوزه­ ی یراق ­آلات آشپزخانه، درب ­های ریلی، تجهیزات نورپردازی و­… را با قیمت مناسب به ­فروش می رساند. برای خرید از این فروشگاه معتبر و شناخته­ شده می ­توانید از طریق اینترنتی، تلفنی (02177343556) و حضوری اقدام نمایید تا از گارانتی معتبر و ضمانت اصالت محصولات نیز برخوردار باشید.