ساتیشو

راهنمای خرید هودی و سویشرت

elarah

الهه

۲۵ مهر ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

راهنمای خرید هودی و سویشرت

راهنمای خرید هودی و سویشرت

با شروع فصول سرد سال راهنمای خرید هودی به شما کمک می‌کند تا تمام نکاتی که برای یافتن یک لباس مناسب نیاز دارید را در اختیار داشته باشید و استایلی خاص برای خود بسیازید.

وجود سویشرت و هودی در کمد لباس‌ به یک ضرورت تبدیل شده که به‌دلیل راحتی، تطبیق‌پذیری و امکان ست‌کردن با استایل‌های مختلف، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

هودی و سویشرت چه تفاوتی با هم دارند؟

به‌طور معمول هودی و سویشرت از نظر جنس تفاوت چندانی با هم ندارند و معمولا از پارچه‌های مشابهی برای دوخت آنها استفاده می‌کنند. اما در شکل ظاهری می‌توان تفاوت‌هایی برای هر کدام قائل شد.

به این صورت که یک هودی به‌صورت جلو بسته دوخته می‌شود، امکان دارد کلاه‌دار باشد و شما به‌عنوان تک یا برای زیر لباس‌های زمستانه دیگر پوشیده می‌شود.

در میان تمام طرح‌ها معمولا هودی لش یکی از گزینه‌های کاربردی است که به‌طور خاص می‌تواند برای هر 2 گروه مردانه و زنانه مورد استفاده قرار بگیرد و استایلی زیبا را به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر سویشرت جلو باز است و با دکمه یا زیپ بسته می‌شود که معمولا بدون کلاه است و برای مناسبت‌های غیررسمی یا ورزشکاران یک پوشش مناسب به‌شمار می‌رود.

ایجاد یک استایل مناسب با کمک هودی

در راهنمای خرید هودی باید این را هم در نظر بگیرید که شما می‌خواهید این لباس را برای چه نوع استایلی استفاده کنید، در این حالت نحوه ست‌کردن هودی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

اینکه بخواهید از هودی برای گشت‌های روزمره استفاده کنید یا حتی سعی دارید که استایلی رسمی و شیک برای حضور در یک مکان خاص بسازید، با انتخاب ترکیب‌های مختلف امکان‌پذیر است که به شرح زیر هستند:

ترکیب هودی با شلوار اسلش

در مواقعی که قصد دارید تا برای خود استایلی اسپرت و راحت آماده کنید که در موقعیت‌های روزمره قابل استفاده باشد، بدون شک ست‌کردن هودی با شلوار اسلش می‌تواند گزینه بسیار خوبی به‌نظر برسد.

شلوار اسلش

ست هودی با کت چرم

یکی دیگر از ترکیب‌هایی که می‌تواند استایل شما را به بهترین شکل نمایش دهد و هر ساله نیز جایگاه خود را در صنعت مد و فشن حفظ می‌کند، ست هودی با یک کت چرم است.

ست هودی با پالتو

قرارگیری ترکیبی از هودی، پالتو و شلوار پارچه‌ای یا جین نیز از دیگر مواردی است که معمولا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد و فقط در راهنمای خرید هودی باید به تناسب رنگ بین لباس‌ها دقت داشته باشید.

ترکیب هودی با کاپشن

بدون شک هر فردی در بین لباس‌های زمستانی خود یک کاپشن دارد که می‌تواند یک گزینه عالی برای ست‌کردن با هودی باشد، اگر کاپشن شما ساده و بدون کلاه است پس یک هودی کلاه‌دار را نتخاب کنید تا ظاهر شیک‌تری داشته باشید.

ترکیب هودی و سویشرت بیسبالی

یکی از مدل‌هایی که در میان خریداران سویشرت طرفداران زیادی دارد، سویشرت‌های بیسبالی هستند که برای ست‌کردن با هودی انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسند.

به طور کلی باید این را در نظر بگیرید که استفاده هم‌زمان از سویشرت بیسبالی در کنار هودی ظاهر شما را غیررسمی‌تر نشان می‌دهد و برای دورهمی‌های دوستانه یا استفاده روزانه ترکیب ایده‌آلی است.

نکات خرید هودی

در راهنمای خرید هودی نکات خاصی را باید در نظر بگیرید تا در نهایت بتوانید یکی از مدل‌های مناسب و زیبا را برای خود انتخاب کنید که در زمستان بدن شما را گرم نگه دارد و ظاهری آراسته به شما ببخشد:

  • راحتی: در زمان خرید هودی باید این را در نظر بگیرید که راحتی شما مهم‌ترین اصل خواهد بود.
  • جیب: ممکن است یک هودی با جیب بخواهید تا مجبور نباشید یک کیف را حمل کنید یا از این طریق بتوانید دست‌های خود را در زمستان گرم نگه دارید.
  • کلاه: برخی از هودی‌ها کلاه‌دار هستند درحالی‌که برخی دیگر به‌صورت ساده و بدون کلاه دوخته می‌شوند، در حالت ایده‌آل بهتر است هر 2 مدل را در کمد لباس خود داشته باشید، زیرا می‌توان هر کدام را به‌گونه‌ای متفاوت استفاده کرد.
  • ساده یا بند دار: روی کلاه معمولا بندی برای تنظیم اندازه قرار می‌گیرد که می‌تواند به‌عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید هودی مد نظر قرار بگیرد و به‌طور کلی برای افرادی با سن بالاتر استفاده از یک نمونه ساده مناسب‌تر است.
بیشتر ببینید
جشن تولد یاسر یزدانی+تصاویر

نکات خرید هودی

راهنمای خرید هودی مردانه

در راهنمای خرید هودی برای مردان لازم است تا چندین معیار مختلف را در نظر گرفت تا از این طریق بتوانید لباسی مناسب برای خود پیدا کنید. برخی از عوامل مهم در این خصوص به شرح زیر هستند:

در راهنمای خرید هودی به جنس توجه کنید

هودی‌ها از پارچه‌های مختلفی از جمله پنبه، پلی‌استر، پشم و برخی مواد دیگر ساخته می‌شوند. بااین‌حال، رایج‌ترین پارچه مورد استفاده که می‌تواند حس راحتی به شما بدهد و قابلیت تنفس خوبی دارد پنبه است.

از سوی دیگر پلی‌استر برای استفاده ورزشی گزینه ایده‌آلی به‌نظر می‌رسد، زیرا خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی ارائه می‌دهد تا به فرد کمک کند که در حین ورزش‌کردن عملکرد بهتری داشته باشد.

در نهایت، اگر می‌خواهید از خود در برابر شرایط آب‌وهوایی سخت محافظت کنید، هودی‌های پشمی به‌دلیل این‌که گرم و نرم هستند یک انتخاب محبوب برای فصول سرد محسوب می‌شوند.

وزن هودی

نکته دیگری که در راهنمای خرید هودی باید در نظر داشته باشید وزن آن است که با توجه به ضخامت مواد اولیه تعیین می‌شود. گر به‌دنبال لباسی هستید که در هر شرایطی مناسب باشد، گزینه‌های سبک‌وزن را انتخاب کنید.

برای دماهای سردتر، هودی‌هایی که وزن بالایی دارند با توجه به ضخامت اضافی و گرمای بیشتری که ارائه می‌دهند، برای افرادی که نسبت به این مورد حساست زیادی نشان می‌دهند بسیار مناسب خواهد بود.

خرید هودی مردانه

مدل هودی

وقتی صحبت از هودی‌ها به میان می‌آید، مدل‌های مختلفی وجود دارد که افراد می‌توانند در موقعیت‌های مد نظر خود از آنها استفاده کنند، به‌طوری که نمونه‌های کلاهدار ظاهر خاصی دارند.

از سوی دیگر از بین هودی‌های موجود در یک فروشگاه اگر به‌سراغ مدلی بدون کلاه می‌روید باز هم می‌توان انتظار داشت که این مدل به‌خوبی بتواند ظاهر و استایلی شیک برای شما به‌وجود بیاورد. سایر مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • یقه‌دار: هودی‌ها فرم یقه مختلفی دارند پس در راهنمای خرید هودی به این‌که چه حالتی را ترجیح می‌دهید، توجه کنید. این مدل شامل هودی یقه کرون، کلاسیک و گرد است.
  • گرافیکی: مدل گرافیکی دارای طرح ها یا لوگوهای جسورانه است که آنها را در هر استایلی تبدیل به یک لباس خاص می‌کند.

هنگام در نظر گرفتن نوع مدل هودی برای خرید، به مناسبت‌هایی که قرار است آن را بپوشید و این‌که به‌طور کلی چه ویژگی‌هایی برای شما مهم‌تر خواهد بود، فکر کنید.

مدل هودی

رنگ و طرح هودی

هودی‌های مردانه  در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند، پس باید این را در نظر بگیرید که کدام یک با کمد لباس و سبک شخصی شما به‌خوبی هماهنگ می‌شوند.

در مواقعی که برای راهنمای خرید هودی ترجیح می‌دهید انتخاب رنگ را به‌عنوان یک اصل مهم در نظر بگیرید باید به این مسئله توجه کنید که استفاده از رنگ‌های تیره برای هر موقعیتی می‌تواند مناسب باشد.

از سوی دیگر رنگ‌های خنثی مانند طوسی این امکان را به شما می‌دهند که هودی را با بسیاری از لباس‌های خود به‌راحتی ست کنید. چراکه قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارند.

اعتبار برند هودی

برخی از افراد علاقه خاصی به انتخاب لباس از میان برندهای معتبر دارند و البته این مسئله در ارائه کیفیت بالاتر نیز دخیل خواهد بود، بر همین اساس در نظر گرفتن شهرت برند واقعا مهم است.

با در نظر گرفتن نظرات مشتریان درباره هر برند تا حد زیادی می‌توان به حسن شهرت آنها پی برد و از این طریق یک هودی باکیفیت و مرغوب را خریداری کرد که کارایی خوبی برای شما داشته باشد.

انتخاب اندازه و سایز هودی

انتخاب سایز و تناسب مناسب هودی‌ها در تضمین میزان راحتی در ظاهر کلی شما مهم است، بر همین اساس معمولا هودی‌های لش حس راحتی بیشتری به شما می‌دهند.

از سوی دیگر مدل‌های برش‌خورده که دارای سایزبندی مشخصی هستند، ظاهری شیک برای هر نوع استایلی به‌وجود می‌آورند، از همین رو لازم است که در راهنمای خرید هودی به اندازه هم دقت کنید.

به‌طور کلی یک هودی نامناسب می‌تواند برای هر فردی حس ناخوشایندی به‌وجود آورد و در این صورت زیبایی ظاهری نیز کاهش پیدا می‌کند، درحالی‌که یک لباس که متناسب با فرم بدن طراحی شده هیکل شما را بهتر جلوه می‌دهد و اعتمادبه‌نفس را بالاتر می‌برد.

انتخاب اندازه و سایز هودی

فرم آستین هودی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید حائز اهمیت باشد، مربوط به فرم آستین است که متناسب با اندازه و سایز لباس انتخاب می‌شود، البته باید این را در نظر بگیرید که آستین‌های خیلی گشاد باعث می‌شود تا نتوانید لباس دیگری را روی هودی بپوشید.

بیشتر ببینید
رابطه زناشویی در ماه رمضان

قیمت هودی

هودی‌ها می‌توانند از قیمت‌های مناسب تا گزینه‌هایی با برندهای گران‌قیمت متغیر باشند. بنابراین، همیشه بودجه خود را در نظر بگیرید و توجه کنید که چه مقدار برای خرید یک لباس باکیفیت خرج می‌کنید.

بدون شک برندهای گران‌قیمتی که معمولا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، کارایی بیشتری دارند و می‌توانید تا مدت‌ها از این لباس استفاده کنید، از سوی دیگر هر مدل ارزان‌قیمتی نمی‌تواند به‌صورت 100 درصدی نامرغوب در نظر گرفته شود.

اگر برای راهنمای خرید هودی به قیمت اهمیت می‌دهید به گزینه‌هایی که با بودجه شما هم‌خوانی بیشتری دارد توجه کنید و با مقایسه جنس و کیفیت، مدل مناسب را بخرید.

تفاوت طراحی هودی برای مردان و دختران

اگرچه بسیاری از هودی‌های ساده و لش تفکیک جنسیتی ندارند، اما عوامل منحصربه‌فردی برای مدل‌های زنانه وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد تمایز آنها شود.

بدن دختران و مردان از نظر شکل بسیار متفاوت است و چنین واقعیتی باعث می‌شود تا هودی‌های غیر یونیسکس طوری طراحی شوند که به‌خوبی منعکس‌کننده این موضوع باشند.

با توجه به این مسئله هودی‌های دخترانه به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که دارای انحنای بیشتری هستند، درحالی‌که مدل‌های مردانه معمولا از نظر ظاهری شکلی مستطیلی دارند.

هودی‌های دخترانه اغلب به گونه‌ای برش داده می‌شوند که کمی حس راحتی را القا کنند، از سوی دیگر نمونه‌های مردانه کمی گشادتر هستند اما باز هم استثناهای زیادی برای این قانون وجود دارد.

خرید هودی مردانه

راهنمای خرید هودی دخترانه

باید این را در نظر داشته باشید که مانند هر لباس دیگری، هودی مناسب برای شما ارتباط زیادی با ترجیحات، تناسب اندام و استایل شخصی دارد که باید تمامی این موارد را در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

از همین رو در راهنمای خرید انواع هودی‌های دخترانه مهم‌ترین چیزی که باید بدانید این است که شما با پوشیدن لباس احساس راحتی کنید، چه در حال تمرین برای ماراتن باشید و چه روی کاناپه.

با توجه به این‌که برخی از طراحی‌ها به‌صورت ویژه برای دختران انجام شده و یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی که می‌توان با هودی‌های مردانه و زنانه در نظر گرفت مربوط به سایزبندی خواهد بود، باید در راهنمای خرید هودی این نکته را مد نظر قرار داد.

به‌طور کلی هودی‌های دخترانه در اندازه‌های کوچک‌تری به بازار عرضه می‌شوند که افراد باید در زمان خرید به این مسئله توجه داشته باشند و متناسب با سایزبندی، هودی مورد نظر خود را تهیه کنند.

به‌کارگیری اشکال و طرح‌های خاص نیز می‌تواند یکی دیگر از اصولی باشد که دختران باید در زمان خرید مد نظر قرار دهند، به‌طوری که معمولا برای طراحی هودی‌های دخترانه از اشکال و لوگوهایی استفاده شود که به سلیقه این گروه نزدیک‌تر است.

قیمت، رنگ، برند، مدل یقه و همچنین توجه به کلاه‌دار بودن یک هودی نیز از دیگر نکاتی است که دختران هم باید در زمان خرید این مدل لباس در نظر داشته باشند.

از کجا هودی بخریم؟

شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت‌های مربوط به فروشگاه هودی و سویشرت بدون نیاز به حضور در محل و تنها با کمک چند کلیک ساده اقدام به خرید کنید.

حال که راهنمای خرید هودی به شما نشان می‌دهد چه اصولی را باید در نظر بگیرید، آخرین گام مربوط به انتخاب یک فروشگاه مناسب و معتبر است که برای این منظور می‌توانید به فروشگاه تک تیشرت مراجعه کنید.

فروشگاه تک تیشرت تنوع بالای سویشرت و هودی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و می‌توانید مطابق با ترجیحات و استایل شخصی خود مدلی باکیفیت و با قیمت به‌صرفه خریداری کنید.

ترکیب هودی با شلوار اسلش

جمع‌بندی

راهنمای خرید هودی به شما نشان می‌دهد که در زمان انتخاب از میان تنوع بالای این محصول به نکاتی مانند مدل، قیمت، رنگ و طرح، فرم آستین و برخی موارد دیگر توجه کنید.

هودی‌های لش با رنگ ساده برای هر جنسیتی مناسب است اما تفاوت مدل‌های مردانه و زنانه معمولا در سایزبندی و طرح است که باید در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تک تیشرت تنوع بالایی از هودی و سویشرت با قیمت مناسب ببینید.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها