ساتیشو

رنگ مو مناسب افراد سفید پوست

علی

۲۸ تیر ۱۴۰۲

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

بهترین رنگ مو برای افراد سفید پوست

یکی از درگیری های افراد سفید پوست بعد از مراجعه به آرایشگاه این است که بهترین رنگ مو برای پوست‌های سفید چه رنگی است؟

خانم‌هایی که پوست سفید و روشن دارند باید از آرایش و رنگ مویی استفاده کنند که صورتشان رنگ پریده و بی‌روح نشان ندهد. رنگ موی نامناسب برای خانم‌هایی با پوست روشن نه تنها باعث زیبایی نمی‌شود بلکه حتی جذابیت طبیعی چهره‌شان را هم از بین می‌برد. یافتن بهترین رنگ مو برای پوست های سفید و رنگ پریده بستگی به شناسایی دقیق تهرنگ پوست دارد. اگر پوست شما ته رنگ سردی دارد بهتر است از رنگ‌های بلوند قهوه‌ای و فانتزی استفاده کنید اگر رنگ پوست شما کمی گرم است رنگ‌های عمیق‌تری مانند بلوند عسلی مسی و کاراملی مناسب است. در ادامه مطلب تصمیم گرفتیم راهنمایی ساده‌ای درباره شناخت نوع پوست و رنگ مو را به شما ارائه کنیم.

رنگ مو برای پوست روشن و بدون دکلره

رنگ مو برای پوست روشن و بدون دکلره

برسی طیف رنگ مو

مهمترین عامل در انتخاب رنگ مو دانستن طیف رنگ پوست است. سه راه برای تعیین ته رنگ پوست وجود دارد که به شرح زیر است:

رنگ رگ‌ها: زیر نور خورشید بروید و بازوی خود را به سمت بالا نگه دارید. به رنگ رگ‌های خود توجه کنید اگر آبی یا بنفش به نظر می‌رسند رنگ پوست سردی دارید؛ اگر سبز به نظر می‌رسند پوست گرمی دارید. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که رگ‌های شما آبی یا سبز به نظر می‌رسند، احتمالاً رنگ پوستی خنثی یا زیتونی دارید.

تشخیص رنگ پوست

تشخیص رنگ پوست

زرد یا صورتی بودن پوست: در فضایی با نور مناسب روبه روی آینه بایستید. یک تکه کاغذ سفید را نزدیک پوست خود نگه دارید؛ اگر پوست شما در مقایسه با کاغذ زرد به نظر می‌رسد پوستی گرم دارید و اگر گلگون و صورتی به نظر می‌رسد پوستی خنک دارید. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که زرد یا صورتی است، احتمالاً رنگ پوستی خنثی یا زیتونی دارید.

استفاده از فویل: راه دیگر برای شناخت ته رنگ پوست، استفاده از یک ورق فویل طلایی و نقره‌ای است. در یک دست خود تکه‌ای فویل طلایی و در دست دیگر تیکه فویل نقره‌ای بگیرید. فایل‌ها را طوری نگه دارید که نور را به صورت شما منعکس کنند. اگر ورق طلایی باعث درخشش پوست شما می‌شود تهرنگ گرم دارید و اگر فویل نقره‌ای باعث درخشش پوست شما می‌شود نشان دهنده تهرنگ سرد است. اگر هر دو مشابه هم باشند رنگ پوست زیتونی یا خنثی دارید.

بیشتر ببینید
جدیدترین مدلهای میکاپ عروس ایرانی 99

مناسب‌ترین رنگ موها برای افراد سفید پوست

رنگ مو برای پوست‌های سفید با تناژ گرم

بلوند طلایی: ته رنگ‌های زرد موجود در رنگ مو بلوند طلایی، پوست گرم شما را تکمیل کرده و موجب افزایش درخشش آن می‌شوند. این رنگ نزدیک‌ترین رنگی است که می‌تواند بدون افزایش زردی چهره آن را بلوند کند.

بلوند توت فرنگی: این رنگ بلوند، رگه‌های نارنجی ظریفی ایجاد می‌کند و برای افرادی با پوست روشن و گرم انتخاب مناسبی است.

قهوه‌ای طلایی: رگه‌های طلایی موجود در این رنگ به زیبایی با ته رنگ زرد در پوست‌های گرم جفت می‌شود و آن را زیباتر می‌کند.

اسپرسو: این رنگ مانند قهوه تازه دم شده دارای طرح رنگ‌های قرمز و زرد است به همین دلیل بر روی پوست‌هایی با رنگ گرم زیبا به نظر می‌رسد.

قهوه‌ای مایل به نارنجی: مانند همه رنگ‌های نارنجی قهوه‌ای برای افرادی که پوستی گرم دارند مناسب است.

ماهگونی: این رنگ سرشار از تناژ بنفش است و برای افرادی که پوست گرم و روشنی دارند شگفت انگیز به نظر می‌رسد. رنگ‌های قرمز و بنفش موجود در آن تعادل فوق العاده‌ای با ته رنگ زرد در پوست گرم ایجاد می‌کند. بنابراین ماهگونی برای پوست های سفید با ته رنگ گرم فوق العاده است.

رنگ مو ماهگونی

رنگ مو ماهگونی

قهوه کثیف: این رنگ قهوه ای، دارای تناژ سرد است که گلگونی صورت شما را متعادل می‌کند.

زیتونی تیره: این رنگ به اندازه کافی تیره است و می‌تواند ته رنگ قرمز صورت شما را بدون ایجاد تضاد نامطلوب از بین ببرد و تکمیل کننده رنگ روشن پوست شما باشد.

 قهوه‌ای بلوند: رنگدانه‌های طلایی موجود در این رنگ، به آسانی با تناژ زرد در پوست‌های روشن و گرم ست شده و مکملی عالی برای رنگ چشم‌های قهوه‌ای و فندقی محسوب خواهد شد.

رنگ موی آلویی: این رنگ مو که به بنفش می‌زند برای افرادی که دارای پوست روشن و گرم هستند گزینه شگفت انگیزی خواهد بود. رنگ‌های قرمز موجود در این رنگ در تعادل با رنگ زرد موجود در پوست‌های گرم بوده و برای تمام رنگ چشم‌ها مناسب خواهد بود.

رنگ مو برای پوست سفید با توناژ سرد

بلوند خاکستری: بلوند تیره یا خاکستری دارای تناژ سرد است. بنابراین می‌تواند مکمل مناسبی برای افراد سفید پوست با ته رنگ سرد باشد.

بیشتر ببینید
مدل آمبره ناخن با طرح های جدید و شیک 2024

رنگ مو بلوند خاکستری

رنگ مو بلوند خاکستری

 بلوند دودی: رنگ بلوند دودی دارای ته رنگ سرد بوده و به همین دلیل، مکمل رنگ پوست روشن به حساب خواهد آمد و با هر رنگ چشمی می‌توانید از این رنگ مو استفاده کنید اما ترکیب آن با رنگ چشم‌های فندقی و قهوه‌ای فوق العاده خواهد بود.

رنگ موی سبز پری دریایی: این رنگ بر خلاف بیشتر رنگ‌های موهای سبز، دارای طرح رنگ‌های آبی بوده و به همین سبب گزینه مناسب از رنگ مو برای پوست روشن و صورت گرد محسوب می‌شود رنگ موی سبز پری دریایی به ویژه برای افرادی که دارای چشمان آبی هستند فوق العاده خواهد بود.

رنگ موی بنفش روشن: رنگ موی بنفش روشن همیشه ترند بوده و هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. این رنگ مو برای افرادی که دارای پوست زیتونی روشن هستند گزینه بسیار عالی است. این رنگ موی مناسب پوست رنگ پریده با چشمان آبی ترکیبی زیبا ایجاد خواهند کرد.

رنگ موهای نامناسب برای پوست روشن

برخی از ما با رنگ پوست روشن‌تری نسبت به سایر افراد تولید می‌شویم؛ اما گاهی از اوقات رنگ پوست روشن می‌تواند ناشی از فعالیت‌های روزانه ما باشد. در هر صورت با داشتن این تناژ گزینه‌های نامناسبی برای رنگ موی پوست روشن وجود داشته که نباید به هیچ وجه از آنان استفاده کرد این رنگ موها در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 قرمز مسی: افراد دارای پوست سفید و سرد باید از این رنگ برای موهای خود استفاده نکنند. رنگ قرمز مسی سبب می‌شود که سفیدی پوست شما بیشتر خود را نشان دهد.

 عسلی: گزینه گزینه‌ای مناسب برای رنگ موی پوست روشن نیست و افرادی دارای پوست‌های روشن و سرد باید از این رنگ مو اجتناب کنند. موی عسلی مکمل پوست سرد و روشن نیست.

رنگ مو برای پوست سفید و چشم مشکی

رنگ مو برای پوست سفید و چشم مشکی

سخن آخر

یادتان باشد هر رنگی که برای موهای خود انتخاب کرده‌اید، مهمتر از آن مراقبت است. موهای رنگ شده بیشتر مستعد خشکی و شکنندگی است؛ و لازم است که حتماً از شامپوی نرم کننده‌های با کیفیت برای موهای رنگ شده استفاده کنید. همچنین به موهایتان آبرسان بزنید و با روغن موها را آرام ماساژ دهید.

| امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها