ساتیشو

رژگونه شیگلم بخریم یا نه؟ بررسی و نقد رژگونه برند شیگلم

elarah

الهه

26 آذر 1402

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

رژگونه شیگلم بخریم یا نه؟

رژگونه شیگلم بخریم یانه؟ رژگونه یکی از محصولات آرایشی بسیار پر طرفدار است. این محصول آرایشی بعد از انجام مراحل کاور پوست معمولا روی استخوان گونه زده می شود. رژگونه باعث برجستگی گونه ها و همچنین طراوت آنها می شود. طیف رنگی رژگونه ها بسیار متنوع است و پر کاربرد ترین رنگ های آن صورتی، کالباسی، رنگ های طیف گوشتی و نارنجی هلویی هستند.

خرید رژگونه شیگلم

رژگونه شیگلم ساخت کجاست؟

برند جذاب شیگلم در سال 2019 توسط چند نفر در کشور سنگاپور تاسیس شد. شعار این برند کیفیت عالی در کنار قیمت مقرون به صرفه است. یکی از دلیل های معروفیت این برند عدم استفاده از تست حیوانی برای محصولاتش است. همچنین طیف محصولاتی این برند بسیار متنوع است و برای تمام لاین های زیبایی و سلامت پوست محصولات بسیار با کیفیت را عرضه کرده است که همین امر باعث شده تا این برند در میان میکاپ آرتیست های معروفی چون جیمز چارلز بسیار محبوب باشد.

معرفی رژگونه برند شیگلم

رژگونه مایع استیکی شی گلم یکی از محصولات این برند است که به محض معرفی بسیار معروف و وایرال شد. این رژگونه از انواع مایع می باشد و روی سر آن یک اپلیکاتور اسفنجی وجود دارد که به آرامی رژگونه را به پوست انتقال می دهد. این ابر باعث می شود مقدار زیاد از رژگونه به یکباره روی پوست ریخته نشود همچنین برای پخش رژگونه هم بسیار کارامد است.

ویژگی های رژگونه شیگلم

حجم دهنده گونه ها
پوشش یکدست روی پوست
بدون ایجاد لک و تیرگی
بافت مایع با حالت کرم ژله ای با استفاده آسان
مات و طبیعی
رنگدانه غنی
ماندگاری طولانی
دارای اپلیکاتور اسفنجی روی سر محصول برای استفاده آسان
رنگ بندی متنوع برای انواع سلیقه
مناسب برای انواع پوست با تناژهای مختلف
حاوی ویتامین C آنتی اکسیدان، روشن کننده، ضد لک، ضد چروک وگان

بیشتر ببینید
رنگ مو برای موهای فر + نکات رنگ کردن موهای فر

رژگونه شی گلم اصل

رژگونه شی گلم اصل – رژگونه شی گلم فیک

همیشه بعد از معرفی و محبوبیت یک برند، شرکت هایی که محصولات آرایشی فیک یا غیر اصل تولید می کنند دست به کار می شوند و نمونه فیک آن محصول را روانه بازار می کنند. معمولا نمونه های فیک با اصل محصول در یک قسمت تفاوت دارند که شاید تشخیص آن سخت یا آسان باشد. باید توجه داشته باشید که حتما محصولات آرایشی خود را از یک فروشگاه با کیفیت خریداری کنید.

محصولات برند شیگلم به صورت کامل در فروشگاه اینترتی SHEIN فروخته می شوند. با داشتن حساب ارزی می توانید از این وب سایت خرید انجام دهید.

قیمت رژگونه شیگلم

قیمت رژگونه شیگلم در ایران حدود 300 الی 400 هزارتومان است. البته این قیمت می تواند با تغییرات دلار جا به جا شود. اگر این قیمت با توجه به بودجه شما زیاد است می توانید از نمونه های فیک با قیمت پایین تر و البته کیفیت کمتر استفاده کنید، همچنین برندهای دیگر همچون اسنس و کیس بوتی هم این رژگونه های مایع خود را با بسته بندی مشابه شیگلم به بازار عرضه کرده اند که قیمت آنها نیز یک سوم قیمت رژگونه شیگلم اصل می باشد.

سخن آخر

در پایان باید به شما بگوییم که رژگونه شیگلم یک محصول بسیار با کیفیت با قیمت فوق العاده نسبت به نمونه های سایر برندها با همین جزئیات است پس در خرید این محصول اصلا شک نکنید.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

تبلیغات متنی