ساتیشو

ساعت مچی قدیمی کاسیو (کاسیو وینتیج vintage)

elarah

الهه

14 اسفند 1402

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

ساعت مچی قدیمی کاسیو (کاسیو وینتیج vintage)

ساعت‌های نوستالژی کاسیو یا همان ساعت‌های قدیمی کاسیو که خود شرکت کاسیو آنها را با کلکسیون vintage (وینتیج) معرفی می‌کند، یکی از خاطره انگیزترین ساعت‌های بازار ایران برای نسل‌های مختلف است. این ساعت‎‌های نوستالژی خاطره انگیز سال‌های زیادی در دوران کودکی ما را به خود اختصاص داده است. بچه‌های دهه 50 و 60 و 70 خاطره‌های زیادی به این دسته از ساعت‌ها دارند. ساعت‌هایی که صدای زنگ آنها هرگز از خاطر ما فراموش نمی‌شود.

ساعت خاطره انگیز کاسیو قدیمی نمی‌شود

اگر در متولد دهه‌هایی که یاد شد هستید احتمالا مثل من در حسرت خرید یکی از این مدل ساعت‌ها بوده‌اید و خانواده برای خرید آن شرط‌های زیادی از جمله قبولی در امتحانات و گرفتن نمره خوب گذاشته اند یا اینکه برای خرید این ساعت‌ها در دوران کودکی و نوجوانی سخت کار کردیم و پول‌های خودمان را جمع کردیم تا بتوانیم یکی از این ساعت‌های زنگی که با صدای زنگ آن تمام افتخارات دنیا نصیب ما شده بود را داشته باشیم. البته در آن زمان قیمت خیلی زیادی نداشتند ولی خب برای بچه‌های 12،13 ساله پول زیادی به حساب می‌آمد که تمام تلاش خود را می‌کردیم تا این ساعت را تهیه کنیم.

خیلی از قهرمانان فیلم‌های آن دوره هم، چنین ساعتی به دست خود داشتند و وقتی با چنین صحنه‌هایی مواجه می‌شدیم انگیزمان برای داشتن این ساعت‌ها چند برابر بیشتر می‌شد. زمانیکه این ساعت‌ها را می‌خریدیم احساس خاصی داشتیم که هنوز هم از خاطر خیلی از ما نرفته است. خبر خوب برای کسانیکه بدنبال زنده کردن خاطرات کودکی‌شان هستند این است که شرکت کاسیو همچنان این ساعت‌ها را تولید می‌کند و می‌توانیم برای زنده شدن دوباره خاطره‌هایمان یکی از آن را خریداری کنیم.

بیشتر ببینید
تفاوت عطر و ادکلن چیست؟ (کدام برای استفاده بهتر است؟)

ساعت قدیمی مچی کاسیو چه امکاناتی داشت

امکانات این سری از ساعت‌ها در زمان خود بسیار زیاد بود، ازجمله داشتن زنگ آلارام برای هر ساعت و تنظیم ساعت برای هشدار که در نوع خود جذاب است. داشتن چراغ برای اینکه در تاریکی هم بتوانیم ساعت را بخوانیم. یکی دیگر از امکانات سری ساعتهای نوستالژی کاسیو داشتن تقویم بود که در زمان خود تکنولوژی خوبی بود. تمامی مدل‌های این سری هم امکانات مشابهی داشتند و فقط از نظر ظاهر با یکدیگر متفاوت بودند.

ساعت قدیمی کاسیو چه مدلهایی دارد

تنوع در مدلهای مختلف ساعت مچی قدیمی کاسیو زیاد است. این ساعت‌ها هم با بند و قاب پلاستیکی تولید می‌شد و هم با بند فلزی و قاب پلاستیکی، البته هنوز هم تولید می‌شود. از مدلهای معروف این ساعت می‌توان به مدل A159 اشاره کرد که طرفداران زیادی هنوز هم دارد. مدل دیگر سری A168 است که مدلهای لاکچری‌تر سری نوستالژی محسوب می‌شود. از دیگر مدلهای محبوب این سری می‌توان به F-91 ها اشاره کرد که این مدل هم طرفداران خاص خود را دارد.

ساعت کاسیو قدیمی

ساعت کاسیو وینتیج ساعت کاسیو قدیمی اصل

خرید ساعت کاسیو قدیمی

اگر بدنبال این هستید که خاطرات خود را زنده کنید و یا بدنبال ساعتی با کیفیت و با کارآیی بالا و همچنین قیمت خیلی مناسب و اقتصادی هستید، بهترین پیشنهادی که می‌توان داد، همین سری وینتیج کاسیو است که امتحان خود را در بازار ایران پس داده است. با خرید این ساعت هم حس خوبی برای افراد مختلف با زنده کردن خاطراتشان ایجاد می‌کنید و هم ساعت با برند اصیل و قدیمی و با امکانات زیاد بدست خود بسته‌اید.

بیشتر ببینید
ترفندهایی برای پوشاندن خال با آرایش

یک نکته مهم درباره خرید این ساعت‌ها خرید ساعت اصلی است. چون این مدل سالهای زیادی در بازار ایران بوده، طبیعتا تقلبی و فیک آن نیز در بازار به وفور یافت می‌شود. در موقع خرید باید مراقب باشید که کلاه سرتان نرود و جنس تقلبی خریداری نکنید. برای این کار باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا دچار چنین ضرر نشوید. برای خرید ساعت کاسیو قدیمی می‌توانید به فروشگاه گالری ساعت عباسی مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها