ساتیشو

عمل پیکرتراشی شامل چه نواحی است؟

مصطفی

۱۳ آذر ۱۴۰۱

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده باشد که عمل پیکر تراشی چیست و به چه صورت انجام خواهد شد و یا هزینه آن به چه صورت محاسبه می شود.

این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد حتی با رعایت رژیم های سنگین و سختگیرانه و همچنین انجام فعالیت های ورزشی باز هم نتوانند به نتیجه دلخواه خود در رابطه با اندام ایده آل برسند. در برخی از مواقع نیز ممکن است نا امیدی و ناراحتی برای فرد ایجاد شود و این مورد در نهایت باعث افسردگی و کاهش اعتماد به نفس آن ها خواهد شد که در چنین مواقعی عمل پیکرتراشی می ‌تواند کمک مناسبی برای آن ها باشد.

عمل پیکرتراشی

عمل پیکرتراشی در تهران می‌ تواند یکی از روش‌ های کاملاً مناسب و تضمینی باشد که شما در کوتاه ترین زمان ممکن امکان دستیابی به اندام ایده آل خود را داشته باشید. لازم به ذکر است بیان کنیم عمل پیکرتراشی را با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف جراحی و غیر جراحی انجام می دهند و نتایج بسیار معقولی نیز به دنبال دارد که البته انتخاب تکنیک و روش جراحی پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره در کلینیک vip امکان پذیر خواهد بود. اگر می خواهید اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با عمل پیکرتراشی به دست آورید پیشنهاد ما این است که حتما ادامه مطلب را به طور کامل مطالعه فرمایید.

هدف از انجام عمل پیکرتراشی چیست؟

داشتن تناسب اندام و وزن مناسب یکی از موارد مهم و حائز اهمیت برای هر فردی می باشد و به همین دلیل راهکارهای بسیار زیادی جهت رسیدن به این هدف وجود دارد که شامل روش تهاجمی یا غیر تهاجمی می شود. عمل پیکرتراشی یا کانتورینگ نیز به عنوان یکی از رایج ترین ها جهت دستیابی به وزن مورد نظر می باشد. با استفاده از این روش به سادگی می توانید هر قسمت از بدن را به شکل دلخواه خود تغییر دهید یا به طور کلی می توان اینگونه بیان کرد که این روش چربی های موضعی بدن را کاملا از بین می برد.

می ‌توان اینگونه بیان کرد هدف اصلی از انجام عمل پیکرتراشی رسیدن به یک اندام ایده آل و دلخواه است و در طی انجام عمل هیچ آسیبی به بافت ها و سیستم عصبی بدن وارد نخواهد شد.

عمل پیکر تراشی به چه صورت انجام می گیرد؟

همانطور که می دانید با توجه به حساسیت بسیار بالایی که انجام عمل پیکرتراشی دارد، اولین مشخصه برای آن مراجعه به یک کلینیک معتبر که دارای متخصص های با تجربه و با دانش بالا هستند می باشد. جهت تخلیه چربی های موضعی از یک دستگاه مخصوص استفاده می کنند.

دستگاه پیکرتراشی را به کمک لوله کانولا و ایجاد کمترین برش وارد بافت چربی وارد ناحیه مورد نظر خواهند کرد. پس از این که لوله به ناحیه مورد نظر وارد شد دستگاه شروع به تخلیه چربی ها می کند. نحوه کار این دستگاه نیز به این صورت است که با ایجاد حرکت های ارتعاشی، دورانی و عقب و جلو رفتن چربی ها را خارج می کند.

باید به توضیح این موضوع بپردازیم اینکه قرار است کدام یک از اندام تخلیه شود بستگی به سلیقه شخصی فرد و همچنین نظر پزشک متخصص دارد. در عمل پیکر تراشی به هیچ عنوان چربی های بدن از بین نمی رود و این امکان فراهم است تا پس از پشت سر گذاشتن جراحی آن را به نواحی دیگر بدن تزریق کنند. اکثر روش هایی که برای عمل پیکرتراشی به کار گرفته می شود احتیاج به بیهوشی ندارد، اما در صورت صلاحدید پزشک و تشخیص او امکان استفاده از بیهوشی نیز وجود دارد.

بیشتر ببینید
مرتب کردن کمد لباس برای عید نوروز

عمل پیکر تراشی به چه صورت انجام می گیرد؟

معرفی برخی روش‌ های عمل پیکرتراشی

همانطور که در مطالب فوق نیز بیان کردیم عمل پیکرتراشی را با تکنیک های مختلفی انجام می دهند. با توجه به در نظر گرفتن اندام مورد نظر و تشخیص پزشک یکی از روش هایی که در ادامه نام می بریم برای شما انتخاب خواهد شد.

روش لیپوساکشن

در این روش عمل پیکر تراشی یک برش بسیار کوچک را روی ناحیه مورد نظر ایجاد خواهند کرد. پس از این کار دستگاه مکش از طریق سوراخ ایجاد شده چربی را به طور کامل خارج می کند. باز هم باید بیان کنیم که چربی های خارج شده به کمک این دستگاه را می توان به طور مجدد برای سایر نواحی استفاده کرد.

معمولاً لیپوساکشن را برای برخی از نواحی خاص بدن مانند شکم، پهلوها، پشت، ران، بازو و غیره استفاده می کنند که البته برای این قسمت ها مناسب تر می باشد. دوره نقاهت آن حدود ۶ هفته و یک سری عوارض ها مانند کبودی و قرمزی در ناحیه مورد نظر اتفاق می افتد.

عمل لیپوماتیک در تهران

شاید به خوبی با روش عمل لیپوماتیک در تهران آشنایی داشته و بدانید که یکی از معروفترین روش های تخلیه چربی و رسیدن به اندام ایده آل است که طرفداران بسیار زیادی را نیز دارد. هنگام انجام این عمل پیکرتراشی هیچ احتیاجی به ایجاد برش در محل مورد نظر نیست. میله و دستگاهی که برای تخلیه چربی به کار گرفته می‌ شود را از طریق سوراخ های ایجاد شده وارد ناحیه مورد نظر می کنند. یکی از مهمترین مزیت ویژه استفاده از روش عمل لیپوماتیک نسبت به سایرین استفاده از چربی های تخلیه شده برای قسمت های مختلف بدن است.

روش ابدومینوپلاستی

شاید بارها و بارها این موضوع را مشاهده کرده باشید که چربی های اضافه شکم و پهلو یک حالت افتاده و آویزان را به خود می گیرند. روش ابدومینوپلاستی می تواند چربی ها را به طور کامل از ناحیه مورد نظر شما خارج کند. همچنین می توانید پوست اضافه شکم را نیز به کمک جراحی به طور کامل بردارید و از این روش شکم شما کاملاً صاف و کشیده می شود.

برای این روش و در طی جراحی پوست شکم را به طور کامل برش داده و سپس با پوست و ناحیه بالای شکم پیوند می زنند. پس از انجام این عمل جراحی معمولاً خط برش روی شکم فرد باقی می ماند، اما جای نگرانی نیست چرا که پس از پشت سر گذاشتن یک دوره زمانی و با استفاده از یک سری اقدامات که توسط پزشک بیان می شود تا حدود بسیار زیادی محو خواهد شد.

عمل پیکرتراشی شامل چه نواحی است؟

در مطالب فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم که هدف اصلی و نهایی جهت انجام عمل پیکرتراشی دستیابی به تناسب اندام می باشد.

از مهمترین نواحی های بدن که می تواند روی تناسب اندام فرد تاثیر بسیار زیادی به دنبال داشته باشد شکم و پهلو است که وجود چربی اضافی در این ناحیه نارضایتی تمامی افراد را به دنبال دارد، پس با در نظر گرفتن این موضوع می ‌توان گفت آن دسته از افرادی که در ناحیه شکم و پهلوی خود دارای چربی اضافه هستند بهترین گزینه جهت انجام عمل پیکرتراشی می ‌باشند.

همچنین باید به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که از این روش برای زیبایی ران ها، بازوها، غبغب، پشت و… نیز استفاده می کنند.

بیشتر ببینید
راهنمای خرید هودی و سویشرت

عمل پیکرتراشی شامل چه نواحی است؟

چه افرادی واجد شرایط جهت انجام عمل پیکرتراشی می ‌باشند؟

از نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی که پیش از انجام عمل پیکرتراشی باید در نظر گرفته شود مورد بررسی قرار دادن وضعیت پوستی افراد به طور کامل است. چنانچه فردی دچار مشکلات پوستی باشد پزشک  پیشنهاد می کند که از روش پیکرتراشی برای لاغری استفاده نکند.

به طور کلی عمل پیکر تراشی بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که تنها مشکل آن ها به چاقی باز میگردد.

افرادی که روی پوست خود ترک خوردگی های زیادی ندارند نیز کاندیدای بسیار مناسبی جهت انجام عمل پیکرتراشی می ‌باشند، اما به طور کلی نکته مهمی که در این رابطه باید در نظر گرفت انتظارات و توقعات منطقی از تکنیک های مربوط به عمل پیکر تراشی است.

انجام عمل پیکرتراشی چه مزایایی در پی دارد؟

به خوبی از این نکته اطلاع دارید که هدف از انجام عمل پیکرتراشی برخورداری از مزیت های ویژه ای است که در پی دارد و لازم است بیان کنیم در هر صورت دستیابی به اندام ایده آل اولویت افراد می باشد. در ادامه برخی از مزیت های ویژه این عمل را بیان خواهیم کرد.

  • اندام بدن بسیار زیباتر و خوش فرم ‌تر از قبل خود می شود.
  • می توانید به خوبی مشاهده کنید که ظاهر بدن جوان تر و لاغر تر شده است.
  • پوست بدن نیز به شدت صاف و کشیده تر از قبل عمل می شود.
  • پس از پایان جراحی می ‌توانید به وضوح مشاهده کنید که نتیجه آن بلافاصله و فوری خود را نشان خواهد داد.
  • تمامی عوارض هایی که ممکن است پس از عمل برای شما رخ دهد در مدت زمان بسیار کوتاهی بهبود پیدا می کند.

چه مدت زمانی پس از عمل پیکرتراشی بهبودی به دست می آید؟

در رابطه با این موضوع لازم است بیان کنیم که در وهله اول بستگی به روش انتخاب شده برای عمل پیکرتراشی دارد، اما به طور کلی دوره نقاهت حدود یک الی دو ماه ادامه دارد تا فرد بتواند بهبودی کامل خود را به دست آورد. پس از آن نیز حداقل چندین ماه طول می کشد تا شما به نتیجه دلخواه خود از این عمل برسید، البته رعایت تمامی دستورالعمل‌ ها نیز الزامی است.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید تمامی موارد لازم در رابطه با عمل پیکرتراشی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید یادآور این نکته شویم که عمل پیکرتراشی می ‌تواند به صورت تهاجمی و غیرتهاجمی برای شما انجام شود و یک روش فوق العاده مناسب جهت رسیدن به اندام ایده آل می باشد و اکثر افرادی که کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هستند که توانسته اند نتیجه مطلوب و دلخواه خود را از آن جلب کنند، اما شاید برای بسیاری از افراد این نکته پیش آمده باشد که به کدام کلینیک برای انجام این عمل زیبایی مراجعه کنند تا بتوانند اعتماد کاملی نسبت به آن داشته باشند؟ در رابطه با این موضوع باید بیان کنیم کلینیک vip توانسته رضایت تمامی افرادی که برای انجام عمل لیپوماتیک در تهران به این مرکز تخصصی مراجعه می ‌کنند را به بهترین نحو ممکن جلب نماید. همچنین در رابطه با هزینه نیز باید بیان کنیم به هیچ عنوان نمی توان به طور مشخص بیان کرد که انجام عمل چه هزینه ای در پی دارد و برای این کار باید حتما به خود کلینیک مراجعه فرمایید. از اینکه در انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

از امتیاز شما متشکریم!

اشتراک گذاری

دیدگاه ها