قیمت انواع کرم های صورت و بدن

امروزه انواع مختلفی از مواد آرایشی و بهداشتی در بازار یافت می شوند که هر کدام از این مواد آرایشی، نقشی مهم را در حفظ سلامت و زیبایی شما ایفا می کند. در ادامه قصد داریم شما را با نکات مهم در خرید انواع کرم های صورت و بدن یعنی قیمت بهترین نوار و کرم موبر آشنا سازیم.

نوار و کرم موبر

نوار موبر

برای حذف موهای زائد روش های گوناگونی وجود دارد اما حذف آنها بستگی به نوع آن داشته است. با وجود روش های گوناگونی که در این زمینه موجود است اما بسیاری از این روش ها از درد و ناراحتی برخوردار بوده است. از بین بردن موهایی که در ناحیه ی کشاله ی ران می روید با حساسیت بیشتری برخوردار است که تمامی خانم ها درگیر این دغدغه هستند و می توان دلیل آن را پوست حساس این ناحیه ذکر نمود و به همین دلیل برای حذف موهای زائد در این ناحیه مورد استفاده قرار دادن وکس و تیغ دشوار بنظر می رسد.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

با استفاده از کرم موبر و نوار می تواند برایتان یک پوست صاف و نرم را فراهم می آورد. از نکاتی که باید هنگام خرید نوار موبر مورد توجه قرار گیرد می توان به مواد تشکیل دهنده ی آن اشاره نمود و مرغوب و باکیفیت بودن مواد تشکیل دهنده کرم موبر سبب می گردد هیچگونه حساسیت و تحریک پوستی برایتان به وجود نیاید. کدام برند را در این زمینه انتخاب می کنید؟ خانم ها باید امروزه اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند تا هنگام خرید دچار اشتباه نگردند. با مطالعه ی این مقاله می توانید دانسته های خود را  افزایش دهید و با بسیاری از نوارها و کرم های موبری که روانه ی بازار می گردد آشنا شوید تا انتخاب برایتان هنگام خرید آسان تر گردد.

اگر پوست شما بسیار حساس می باشد حتماً باید توجه بیشتری به مواد تشکیل دهتده ی کرم بور داشته باشید با وجود این که زمانی که صرف خرید نوار و کرم موبر می نمایید در قیاس با زمانی که صرف خرید سرم و ماسک می کنید بسیار اندک است اما لازم است اطلاعات کافی از مواد تشکیل دهنده ی آنها داشته باشید پس هیچ زمان به آن بی توجهی نکنید.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

ویژگی‌های کرم پودر

کرم پودر

کرم پودر یکی از انواع کرم های صورت می باشد و می توان آن را به عنوان یکی از مهمتریت اولویت ها در آرایش و گریم معرفی نمود که کیفیت آن بسیار اهمیت دارد به نوعی می توان کرم پودر را بیس و پایه ی آرایش به شمار آورد. انتخاب یک کرم پودر اشتباه می توانید آسیب های جبران ناپذیری را برای پوست شما به ارمغان آورد. در ادامه ی مقاله انواع کرم پودر را برایتان معرفی خواهیم نمود تا در هنگام خرید کرم پودر یک محصول مناسب انتخاب نمایید و کرم پودر خریداری شده مناسب با پوستتان باشد. یک کرم پودر مناسب می توان بر روی سلامت پوستتان تأثیر گذار باشد و علاوه بر آن آرایش شما را به بهترین شکل نشان می دهند و زیرسازی مناسبی را برای آرایش و گریم فراهم می آورد و همین دلایلی است تا به دنبال بهترین نوع کرم پودر بروید.

بیشتر ببینید
هزینه‌ی کاشت مو در تهران

در عصر حاضر کرم پودرها را می توانید در مدل های مایع، پن استیک، پنکیک و موارد دیگر تهیه نمایید. متفاوت بودن پوست افراد سبب گشته تا هر کرم پودر مناسب برای پوست های مختلف باشد و نمی توان از دیگران سؤال پرسید که کدام یک از کرم پودرها قادر است عیب پوست را پوشانده و مصنوعی دیده نشود و به زیباتر شدن صورت کمک نماید، پرسیدن این سؤال از دیگران کاملاً اشتباه بوده و همانطور که گفته شد هر کرم پودر مناسب برای یک پوست می باشد. اکثر خانم ها از فون مایع استفاده می نمایند که می توان آن را به عنوان موردپسندترین و رایج ترین کرم پودر معرفی نمود و دلیل آن این است که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و پس از استفاده از آن پوست حالت طبیعی خود را حفظ می نماید. افرادی که پوستشان نرمال و خشک می باشد می توانند از این دسته از کرم پودرها بهره گیرند اما اگر پوست شما چرب می باشد بهترین انتخاب از نوع Oil Free می باشد. برای استفاده کافیست اندکی از کرم پودر مایع را به صورت نقطه ای بر روی صورت خود بزنید و توسط یک پد و حتی انگشت خود آن را بر روی صورت پخش نمایید. کرم پودر می توان انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که پوستشان خشک می باشد زیرا کرم پودر بسیار مربوط و غنی می باشد. نیاز است از جذب شدن کرم پودر به پوست خود اطمینان حاصل نمایید زیرا کرم پودر از بافت سنگینی برخوردار است و برای اطمینان از یک اسفنج مرطوب بهره گیرید. برای داشتن اطلاعات بیشتر مقاله هایی در زمینه ی استفاده کرم پودر را مطالعه نمایید. پنکیک که نوعی دیگر از کرم پودر محسوب می گردد از قدرت پوشش بالایی برخوردار بوده است و شکل آن بصورت پودر فشرده است و می توانید آن را در دو نوع چرب (سوپرا) و خشک (آکوا) در بازار پیدا کرده و خریداری نمایید.

بیشتر ببینید
مدرک برای آرایشگاه زنانه

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده

نوع دیگر از کرم های مورد استفاده برای صورت، کرم مرطوب کننده می باشد که می توانید انواع برندهای آن را در بازار مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که وجود برندهای گوناگون سبب گشته افراد در هنگام خرید کرم مرطوب کننده دچار تردید و سردرگمی شوند. در هنگام خرید کرم مرطوب کننده حتماً به نوع پوست خود توجه داشته باشید و مطابق با آن اقدام به خرید نمایید زیرا پوست های خشک کرم مخصوص به خود را داشته و پوست های معمولی نیز اینچنین بوده است. ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که ندانید کدام کرم مرطوب کننده مناسب برای پوست شما می باشد برای فهمیدن آن با ما همراه باشید.

پیش از خرید کرم مرطوب کننده نیاز است به یک سری نکات توجه داشته باشید. روغن های اشباع شده و منحصر بفرد از بهترین مواردی است که در کرم مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت این روغن ها ترکیبات شیمیایی خاصی دخیل بوده که سبب می گردد در مقابل آسیب های رادیکال آزاد مقاومت داشته باشند. در کرم های مرطوب کننده روغن هایی نظیر روغن نارگیل، کره شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، روغن marula، روغن macadamia و squalane می باشد. هنگام خرید دقت نمایید که کرمی که انتخاب می کنید از عطر و رایحه ی مصنوعی برخوردار نباشد زیرا وجود عطر و رایحه ی مصنوعی سبب بروز حساسیت های پوستی و دیگر مشکلات پوستی می گردد. اگر پوست شما کم آب می باشد حتماً از آبرسان بهره گیرید اما اگر پوستتان خشک است نشان دهنده ی این است که پوست فاقد روغن بوده و نیاز است مرطوب گردد. بسیاری از افراد این دو کرم یعنی کرم آبرسان و مرطوب کننده را یکی دانسته اند لازم به ذکر است که کرم آبرسان هیچ تأثیر بر خشکی پوست شما نخواهد داشت و تنها قادر است پوست را نرم و لطیف نماید.