ساتیشو

مدل مانتو شلوار ست

علی

۱ مرداد ۱۴۰۲

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

جدیدترین مدل های مانتو شلوار ست

مانتو شلوار ست از ترند های جذاب این روزها هستند که در طرح های اسپرت و مجلسی تولید می شوند. مانتو شلوار های ست را می توانید با توجه به مدل انتخابی از پارچه های مختلف تهیه کنید مثلا پارچه های پیشنهادی برای تابستان و مدلهای اسپرت لنین، نخ، ابروبادی و بابوس هستند و برای مدل هایی که مجلسی هستند و نیاز به ایستایی دارند پارچه هایی مثل انواع کرپ و ژاکارد مناسب هستند.

ست مانتو شلوار مزونی 

 یک مانتوی مزونی مانند مانتو های فروشگاهی دیگر زیاد تولید نمیشود و تعداد محدودی که از آن موجود است قابل مقایسه با مانتو های دیگر نیست . این نوع از مانتو شلوار ها میتواند بر اساس سلیقه شما طراحی و دوخته شود.

مانتو شلوار ست اسپرت دخترانه

ست مانتو شلوار نخی 

مانتو های نخی رنگ روشن و گشاد برای فصل تابستان انتخاب مناسبی است. توجه داشته باشید که بهتر است برای جلوگیری از تعریق زیاد در فصل تابستان از پوشیدن مانتو های تنگ و چسبان در روز های گرم خودداری کنیدمدل مانتو نخی ساده و مدل مانتو نخی طرح دار اگر متناسب با فرم اندام انتخاب شود ظاهر شما شیک و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

ست مانتو شلوار جدید

استفاده از ست دو تیکه مانتو و شلوار درفصل های بهار و تابستان رایج است. پیشنهادهای ساتیشو برای انواع ست مانتو با شلوار کمک می‌کند تا این بهار و تابستان نه‌تنها یک استایل فوق‌العاده داشته باشید، بلکه کاملا هم احساس خنکی و راحتی کنید.

مانتو شلوار ست مجلسی 

یقه و بالاتنه لباس جایی است که بیشترین نگاه ها را به خود جلب می کند، به همین دلیل تاثیر زیادی در زیباتر نشان دادن ظاهر هر شخص دارد.بنابراین مانتو های یقه نگینی و تزیین شده زیبایی بی نظیری دارد.

بیشتر ببینید
مدل مانتو پاییزه چهارخونه 1402

مانتو شلوار طرحدار

در واقع ساده ترین روش و بهترین روش برای ست کردن مانتو های طرحدار استفاده از رنگ هاییست که درآن به کار رفته است. برای نمونه در این مانتو طرحدار رنگ های مشکی ، سفید و طلایی به کار رفته پس ما نیز می توانیم از این رنگ ها برای سایر آیتم ها استفاده کنیم.

مانتو شلوار لنین

ست مانتو و شلوار لنین همانطور که از اسمش پیداست شامل یک مانتو و یک شلوار است که با هم ترکیب شده و به شکلی شیک و جذاب برای استفاده در مجالس و رویدادهای رسمی مناسب هستند. ترکیب این مانتو و شلوار با یک تاپ ساده و کفش‌های راحت، ظاهری ساده اما بسیار خوش‌تیپ و جذاب را برای شما خلق می‌کند.

مانتو شلوار لی

مانتو‌های لی یا همان مانتو‌های جین، از مانتو‌های مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها و به خصوص دخترخانم‌های ایرانی است. استفاده از مانتو‌های لی محدود به فصل و زمان خاصی نیست و با تغییر جنس و ضخامت پارچه‌های آن می‌توانند برای همه سال استفاده شوند؛ این مانتو‌ها از مد نمی‌افتد. مانتو‌های لی در رنگ‌های تیره و روشن وجود دارند و معمولا از جنس پارچه‌های لی کاغذی تا پارچه‌های ضخیم دنیم طراحی می‌شوند.

مانتو شلوار عروسکی

یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ست کردن مانتو عروسکی، انتخاب مناسب شلوار است. شما می توانید مانتو عروسکی خود را با شلوار مام استایلی که نه جذب نه گشاد است، ست کنید. اگر طرفدار استایل کژوال و راحت هستید، این سبک لباس پوشیدن می تواند برای شما عالی باشد. البته قبل از انتخاب این شلوار به این نکته توجه داشته باشید که شلوار مام استایل کمی قد شما را کوتاه تر از مقدار واقعی نشان می دهد، از این رو اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است سراغ انتخاب های بعدی باشید.

بیشتر ببینید
شلوار مام استایل دخترانه و زنانه + نحوه ست کردن (عکس)

مانتو شلوار ست ابروبادی

آبرفت مانتو شلوار های با جنس ابروبادی صفر است و با خیال راحت میتوانید این پارچه را شسته و مورداستفاده قرار دهید. این پارچه شباهت‌هایی به پارچه‌های ساتن دارد. البته به براقی ساتن نیستند اما از اندکی براقی برخوردار هستند.

مانتو شلوار مشکی

مانتو شلوار ست مشکی

رنگ مشکی یک رنگ متین و با وقار است و در مجالس رسمی، افراد زیادی از این رنگ استفاده می‌کنند. یکی از مزایای داشتن مانتو مشکی، از مد نیفتادن آن است. رنگ خنثی و تیره آن، سبب هماهنگی‌اش با پوست‌های تیره و روشن شده است. همچنین با پوشیدن مانتو شلوار مشکی استایل مقتدر و با اعتماد به نفسی برای خود ایجاد ایجاد می‌کنید.

مانتو شلوار طرح دار

مانتو شلوار ست لنین جدید

مانتو شلوار ست کمرکش 

یکی از مانتوهای ترند 1402 را می توان مانتو کمر کش یا به نوعی کت کمر کش دانست؛ مانتوهای کتی از قدیم جزو محبوب ترین مدل های مانتو بوده اند که امسال با تفاوتی جزئی به عرصه مد و فشن بازگشته اند و بسیار هم موفق تر از مدل های قبلی خود ظاهر شده اند. در نتیجه اگر از استایلتان راضی نیستید و به دنبال تنوع در سبک لباس پوشیدن خود هستید، از مانتو های کمر کش بهاره استفاده کنید.

مدل مانتو شلوار اسپرت دخترانه

مانتو شلوار ست اسپرت

مانتو شلوار ست اسپرت 

مانتو شلوار شیک بیرونی

مانتو شلوار شیک بیرونی

مانتو شلوار ست تابستانی

مانتو شلوار ست تابستانی 

مانتو شلوار ست لنین

مانتو شلوار ست لنین دخترانه

مانتو شلوار ست گشاد

مانتو شلوار ست گشاد

مدل مانتو شلوار ست شیک

مدل مانتو شلوار ست شیک 

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

4/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها