ساتیشو

مدل شلوار مردانه

elarah

الهه

22 خرداد 1402

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

مدل شلوار مردانه جدید + معرفی انواع شلوار مردانه

شلوار و پیراهن دو بخش اصلی یک استایل مردانه هستند اما معمولا پیراهن ها تغییر بسیار مخصوصی در استایل ایجاد نمی کنند. شلوار با داشتن انواع مختلف می تواند تغییر بیشتری در استایلتان ایجاد کرد. در این مطلب از ساتیشو برای شما عزیزان انواع مدل ها شلوار مردانه را بررسی خواهیم کرد.

شلوار پارچه ای

شلوارهای مردانه پارچه ای مناسب استایل های کلاسیک و رسمی هستند. این شلوارها در مدلهایی مثل راسته، جذب و کوتاه دوخته می شوند که به راحتی با هر استایل کلاسیک و رسمی ست می شوند. و بیشترین استفاده آن در ست کردن کت و شلوار و موقعیت های رسمی است. این شلوار را با کفش های مجلسی چرم، ورنی و کالج مردانه ست کنید.

شلوار پارچه ای مردانه

شلوار پارچه ای مردانه 

شلوار پارچه ای کشی مردانه

شلوار پارچه ای کشی مردانه 

شلوار پارچه ای مردانه جدید

شلوار پارچه ای مردانه جدید

همچنین ببینید: جدیدترین ست لباس مردانه

شلوار کتان

شلوار کتان مردانه همانطور که از اسمش پیداست از جنس کتان پبنه تولید می شود شلوارهای کتان معمولا در مدهای راسته، اسلش و مام تولید می شوند. شلوار کتان را می توانید با کفش های کالج مردانه و اسپرت ست کنید.

شلوار کتان مردانه جدید

شلوار کتان مردانه جدید

شلوار اسلش

شلوار اسلش نوعی از شلوار است که در قسمت ران کمی حالت گشاد دارد و در انتهای شلوار روی مچ دمپای شلوار کش دوزی شده است. این شلوارها ابتدا برای ورزشکارا و دوندگان استفاده می شد. شلوار اسلش مناسب استایل های غیر رسمی و مدرن هستند. شلوارهای اسلش معمولا از جنس های لاکرا، کتان و جین دوخته می شوند. تفاوت شلوار اسلش با سایر شلوار ها، در دمپا و نحوه بسته شدن آن است.

شلوار اسلش مردانه اسپرت

شلوار اسلش مردانه اسپرت

شلوار جاگر

جاگر چیست؟ تفاوت جاگر با اسلش؟جاگر از نظر ظاهری مشابه شلوار اسلش است اما تفاوت آن با اسلش در این است که جاگر جذب نیست و حالت آزاد تری دارد. شلوار اسلش مناسب استایل اسپرت است اما جاگر برای استایل های کژوال هم بسیار زیبا ست می شود. اما مهم ترین تفاوت این دو با یکدیگر در جنس آن ها است که جاگر ها معمولا با پارچه های سبک و راحت دوخته می شوند. شلوار جاگر و اسلش را سعی کنید با کفش های ورزشی و اسپرت مردانه ست کنید.

بیشتر ببینید
مدل کت شلوار مردانه اسپرت و مجلسی

جاگر مردانه

جاگر مردانه 

شلوار مام استایل

مام استایل نوعی از شلوار است که فاق آن بلند است و در قسمت ران و ساق پا کمی گشاد است.

مدل شلوار مام استایل مردانه

مدل شلوار مام استایل مردانه 

شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت مردانه مشابه مام استایل هستند اما کمی در قسمت جذب تر و معمولا کوتاه تر هستند.

شلوار مام فیت مردانه جدید

شلوار مام فیت مردانه جدید

شلوار اسلیم فیت مردانه

شلوار اسلیم فیت چیست؟ شلوار های اسلیم فیت نوعی از شلوار هستند که به شکل راسته برش می خورند و کمی جذب هستند این شلوار های بیشتر مناسب جوان ها است.

شلوار اسلیم فیت مردانه

شلوار اسلیم فیت مردانه 

شلوار اسلیم فیت مردانه چیست

شلوار اسلیم فیت مردانه چیست

شلوار هیتلری – پیله دار

شلوارهایی که در قسمت کمر با پیلی دوخته می شوند و کمر آنها در قسمت جایگاه دکمه به یک سمت از شلوار بیشتر کشیده شده است شلوار هیتلری گفته می شود. این شلوار ها فوق العاده جذاب هستند.

شلوار هیتلری

شلوار هیتلری 

شلوار پیلی دار

شلوار پیلی دار 

شلوار پیله دار

شلوار پیله دار 

شلوار بگ مردانه

شلوار بگ نوعی از شلوار است که در قسمت ران و ساق بسیار گشاد است و معمولا روی پا جمع می شود. این شلوارها مناسب استایل های کژوال و بگ هستند.

شلوار بگ مردانه اینستا

شلوار بگ مردانه اینستا

شلوار بگ استایل مردانه

شلوار بگ استایل مردانه

شلوار بگ مردانه مشکی

شلوار بگ مردانه مشکی 

شلوار اسکینی

شلوار اسکینی به شلواری گفته می شود که در همه قسمت های ران، ساق و حتی دمپا شلوار جذب است. در دوخت این شلوار از الیاف کشی نیز استفاده می شود.

شلوار اسکینی مردانه

شلوار اسکینی مردانه 

شلوار اسکینی مردانه جدید

شلوار اسکینی مردانه جدید 

شلوار کارگو یا شش جیب

شلوار کارگو یا شش جیب چیست؟ این شلوار ها که در گذشته بییشتر مورد استفاده سربازان و کارگران بود در کنار چهار جیب معمول هر شلوار به جیب بزرگ در قسمت ران پا نزدیک به زانو ها دارد که جمعا شش جیب می شود و به همین نام معروف است.

مدل شلوار شش جیب

مدل شلوار شش جیب 

شلوار شش جیب

شلوار شش جیب

شلوار لی _ جین

شلوار لی از جمله شلوار های پر طرفدار و با دوام است. شلوار لی در طرح های مختلف و رنگ های متنوع در بازار موجود است. شلوار جین را می توانید با انواع کفش های کتانی، اسپرت و ونس ست کنید.

بیشتر ببینید
تیپ اسپرت مردانه و پسرانه: راهنمای جامع استایل شیک و راحت

شلوار جین کشی

شلوار جین کشی

شلوار دمپا پاکتی

شلوار پاکتی مردانه مدلی از شلوار است که در قسمت دمپا به صورت مستطیلی تا می خورد و حالتی شبیه به پاکت را ایجاد می کند. اکثر شلوارهای مردانه با دمپای راسته را می توان به شکل دمپا پاکتی در آورد. اگر طرفدار سبک های هنری و سنتی هستید می توانید از این شلوار در استایل تان استفاده کنید.

شلوار زاپ دار

شلوارهای زاپ دار مردانه از مدل های پرطرفدار در بین جوانان و نوجوانان هستند که به شلوار زخمی نیز معروف اند. لی و کتان از جمله پارچه هایی هستند که در تهیه شلوارهای زاپ دار از آن ها استفاده می شود. زاپ شلوار می تواند خط و خش های سطحی باشد یا اینکه قسمتی از شلوار کاملا باز باشد.

شلوار زاپ دار مردانه

شلوار زاپ دار مردانه

همچنین ببینید: مدل کت و شلوار مردانه اسپرت

شلوار لش

شلوار لش از جمله شلوار های پر طرفدار در استایل نوجوانان و جوانان است. این مدل شلوار، فاق بلند تری نسبت به شلوار های معمولی مردانه دارند و می توانید آن را با تیشرت های اور سایز و لانگ ست کنید.

شلوار لش

شلوار لش

شلوار ورزشی

در میان انواع جنس شلوار، شلوار ورزشی از پارچه های متفاوتی نسبت به سایر مدل ها تهیه می شود. شلوار ورزشی بسته به نوع ورزش و موقعیتی که قرار است به کار برده شود می تواند از پارچه های استرچ، اسپان، گلکسی اسپان و دورس یا مموری ضدآب تهیه شود.

شلوار ورزشی مردانه

شلوار ورزشی مردانه

شلوار مردانه طرح دار

در سال های اخیر، دوخت شلوار مردانه با پارچه های طرح دار رواج یافته و بعد آن، تنوع انواع شلوار مردانه دیگر تنها منحصر به فرم دوخت یا جنس نیست و پارچه های راه راه، پلنگی، چریکی و چهارخانه هم در طراحی و تهیه شلوارهای مردانه استفاده می شوند.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3.8/5 - (5 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها