ساتیشو

معرفی 3 پلتفرم برتر پخش آنلاین فیلم

elarah

الهه

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

معرفی 3 پلتفرم برتر پخش آنلاین فیلم

در دنیای امروزه پلتفرم های آنلاین پخش فیلم به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در میان مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. یکی از ویژگی های مهم سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال این است که معمولا آرشیوی متنوع از فیلم و سریال را به کاربران خود ارائه می‌کنند. در این پلتفرم ها معمولا انواع ژانر قرار داده شده که باعث می‌شود توجه طیف وسیعی از مردم را به خود جذب کند. به همین دلیل نیز این پلتفرم های تماشای آنلاین فیلم و سریال بخش بزرگی از ژانر فیلم، سریال، انیمیشن و … را پوشش می‌دهند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این پلتفرم های معروف و شناخته شده ی تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی

معرفی 3 پلتفرم پخش انلاین فیلم

و ایرانی، کیفیت و سرعت پخش انواع برنامه‌هاست. قطعا یک برنامه و سایت زمانی برای کاربر جذاب و مورد پسند است که از نظر کیفیت و سرعت مشکلی نداشته باشد. باید توجه داشت که هرگونه توقف، تاخیر، تاری، کیفیت پایین و … باعث کاهش علاقه افراد به آن سایت می‌شود.

اگر این پلتفرم ها دارای تنوع کیفیت پخش از 240 تا 4k باشد، بیان گر این است که آن سایت پخش آنلاین فیلم و سریال سایتی مناسب دز نیطه عملکرد خود است.

یکی از مهم ترین رکن ها در استفاده از پلتفرم های آنلاین خرید اشتراک برای دسترسی به محتوای آنهاست زیرا تنها پخش کوچکی از این پلتفرم ها تمامی برنامه های خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و اکثر آنها نیازمند پرداخت هزینه ای برای دسترسی به تمامی محتوای سایت است.

در نتیجه بهتر است که این پلتفرم ها هزینه اشتراک خود را پایین آورده تا بتوانند توجه و علاقه افراد علاقه‌مند زیادی را به خود جلب کنند.

فیلیمو

پلتفرم پخش انلاین فیلم فیلیمو

فیلیمو یکی از بزرگترین پلتفرم VOD در کشور ماست که حدود 85000 فیلم و سریال را برای تماشای مخاطبان در خود جای داده است. در این پلتفرم علاوه برتماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود و تماشای آفلاین فیلم و سریال نیز وجود دارد که باعث افزایش جذابیت این برنامه در میان مردم شده‌است.

بیشتر ببینید
پیشنهاد پنج دورچین خوشمزه برای سرو در کنار غذاهای گوشتی

در ادامه چند ویژگی جالب سایت فیلیمو را مشاهده میکنید:

امکان تماشای همزمان فیلیمو روی 3 دستگاه مختلف مانند کامپیوتر، لپتاپ، گوشی موبایل و…

امکان داشتن زیرنویس

انتشار تعدادی از سریال‌های اختصاصی که فقط از این سرویس پخش خواهند شد

ارائه نسخه اپلیکیشن موبایل، دسکتاپ و اندروید تی وی

سرویس فیلیمو کودک و ساخت حساب مناسب کودک

سینما آنلاین فیلیمو که فیلم‌های ایران را به مدت ۸ ساعت زمان مشاهده فراهم کرده است

فیلیمو تور یکی از دیگر سرویس های سایت فیلیمو است. در این بخش در واقع برش‌هایی از فیلم‌های مختلف به کاربران نشان می‌دهند تا بتوانند راحت‌تر فیلم و محتوای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند.

فیلم خونه

پلتفرم پخش انلاین فیلم خونه

یکی دیگر از این پلت‌فرم های ایرانی وبسایت فیلم خونه میباشد. این وبسایت دارای آرشیو کاملی از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های متنوع میباشد. ارائه محتواهای دوبله فارسی اختصاصی و بدون نیاز به پرداخت حق اشتراک، یکی از بهترین ویژگی های بی‌نظیر این وبسایت است.

شما عزیزان با انتخاب این وبسایت، می‌توانید به تماشای هرچه تعداد از عناوین مورد علاقه‌تان بپردازید. همچنین این وبسایت تمامی محتواها را به طور کامل دوبله فارسی کرده‌است تا همه سنین به این سایت علاقه‌مند شوند.

البته بهترین ویژگی وبسایت فیلم خونه ، عدم نیاز به پرداخت هزینه اشتراک است. در نتیجه شما نیازی به پرداخت هزینه‌های بیشمار برای دسترسی به محتوا ندارید پس شما می‌توانید به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های موجود در وبسایت دسترسی پیدا کنید بدون اینکه هزینه‌ای هر چند اندک بپردازید.

فیلم خونه با ارائه فیلم‌ها و سریال‌هایی که برای همه اعضای خانواده مناسب باشند ، این امکان را به شما می‌دهد تا اوقات خوشی را با خانواده‌تان به اشتراک بگذارید و لحظاتی پر از سرگرمی و هیجان را تجربه کنید.

با توجه به مطالب گفته شده اگر شما نیز به دنبال یک پلتفرم آنلاین برای تماشای سریال‌ و فیلم با ویژگی هایی شامل آرشیو کامل، دوبله فارسی اختصاصی، بدون نیاز به پرداخت حق اشتراک، ارائه کیفیت‌های متنوع و محتوای مناسب برای خانواده هستید بی شک فیلم خونه بهترین گزینه برای شماست. در نتیجه با استفاده از این پلتفرم از تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود لذت ببرید.

بیشتر ببینید
راهنمای خرید هودی و سویشرت

لنز

با استفاده از پلتفرم لنز شما به بخش عظیمی از محتواهای متنوع فرهنگی و آموزشی و پخش مسابقات فوتبال و ورزشی با کیفیت تصویری بی نظیر، دسترسی خواهید داشت. همچنین این پلتفرم قابلیت دیدن برنامه‌ها و پخش زنده را در زمان‌بندی دلخواه را نیز دارد و می‌توانید به صورت خودکار آنها را ضبط کرده و برنامه مورد علاقه‌تان را در هر کجا و هر زمان که مایل بودید به تماشا کنید.

هر فردی با دانلود و نصب لنز در دستگاه‌ها شخصی خود، علاوه بر دسترسی به بخش عظیمی از فیلم و سریال‌های متنوع، مسابقات مهیج ورزشی و محتواهای جذاب دیگر، 3 ماه اشتراک رایگان لنز را هم دریافت میکند.

همچنین لنز امکان مشاهده برنامه‌های صدا و سیما را به صورت زنده فراهم کرده است. با وجود این پلتفرم جذاب دیگر نیازی به داشتن یک تلویزیون نیست و از هر جایی با گوشی خود و تنها اتصال به اینترنت می‌توانید این برنامه‌ها را تماشا کنید. البته اگر موفق به تماشای زنده این برنامه‌ها نیز نشده باشد، می‌توانید از طریق آرشیو اپلیکیشن لنز این برنامه‌ها را تا 7 روز پس از پخش نیز تماشا کنید و لذت ببرید. در نتیجه به هیچ وجه نگران از دست دادن فیلم و سریال های مورد علاقه خود در زمان خاص آنها نشوید. نکته جالب توجه اینجاست که برای استفاده از این قابلیت، نیازی به پرداخت هزینه نبوده و شما به صورت رایگان امکان استفاده از تلویزیون به صورت زنده یا آرشیوی به صورت آنلاین خواهید داشت.

همچنین لنز تمامی مسابقات ورزشی مخصوصا فوتبال را پوشش می‌دهد و امکان مشاهده آن را به مخاطب می‌دهد و با توجه به کیفیت بالای این برنامه لذت مشاهده مسابقات چندین برابر خواهد شد.

در ادامه به بخشی از ویژگی‌های لنز به صورت موردی اشاره میکنیم:

پخش کتاب صوتی و پادکست

امکان تماشای آنلاین برنامه‌های صدا و سیما به صورت زنده و آرشیو شده

امکان دسترسی به موسیقی‌های مختلف

وجود تعداد زیادی فیلم و سریال در ژانرهای مختلف و جذاب

مطالب مرتبط

امتیازدهی

از امتیاز شما متشکریم!

اشتراک گذاری

دیدگاه ها