ساتیشو

نکات بازسازی لوکس و لاکچری سرویس بهداشتی + 8 ایده

elham

الهام

۲۵ اسفند ۱۴۰۲

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

نکات بازسازی لوکس و لاکچری سرویس بهداشتی + 8 ایده

در این مطلب نکات مهم در بازسازی لوکس و لاکچری سرویس بهداشتی شرح داده شده است. سرویس بهداشتی، به عنوان یکی از اجزای حیاتی هر منزل، نقش بسیار مهمی در تضمین سلامت و راحتی افراد دارد. اما این روزها، با پیشرفت فناوری و تغییر در سلایق و نیازهای اجتماعی، نگاه به سرویس بهداشتی نیز تغییر کرده است. از این رو، بازسازی و طراحی لوکس و لاکچری سرویس بهداشتی، به عنوان یک روند مدرن و جذاب، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

سرویس بهداشتی لاکچری

1- استفاده از متریال باکیفیت

یکی از اصول اساسی در بازسازی لوکس و لاکچزی سرویس بهداشتی، استفاده از متریال و تجهیزات مرغوب و با کیفیت است. به طور مثال استفاده از سنگ مرمر برای کف و دیوارها بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. سنگ مرمر در عین زیبایی به راحتی تمیز می‌شود و حس تمیزی سرویس را دو چندان می کند.

سرویس بهداشتی

2– استفاده از روشویی‌های زیبا

در بازسازی لوکس سرویس بهداشتی استفاده از روشویی‌های کابینتی، چوبی، سنگی و سرامیکی با طرح‌های جذاب و خاص، بسیار توصیه می‌شود. برای شیرآلات روشویی سعی کنید از رنگ های طلایی، کروم و یا مشکی با توجه به طراحی کلی سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.

اگر فضای مناسب در اختیار دارید از سینک های گرد و یا دوقلو نیز می‌توانید استفاده کنید. با نصب آینه‌های بزرگ پشت روشویی و قفسه‌بندی قسمت پایینی روشویی برای نگهداری لوازم، دکور بخش روشویی خود را تکمیل کنید.

مدل سرویس بهداشتی شیک

3- استفاده از اکسسوری‌های جذاب

برای دکور سرویس بهداشتی خود از لوازم دکوری مثل گل و گیاه با گلدان‌های شیک، انواع جا شمعی به همراه شمع و عود و در کل اکسسوری های پر زرق و برق استفاده کنید.

بیشتر ببینید
مدل مو دخترانه برای عروسی

برای زیباتر شدن فضاهایی که هماهنگی لازم را دارد، برخی عناصر چوبی را اضافه کنید تا حس سرزندگی بیشتری در محیط جاری باشد. درهم ریختگی نداشته باشید، هر چه محیط شما مرتب تر باشد طراحی واقعی آن بیشتر چشم نواز خواهد شد و در نتیجه فضای سرویس بهداشتی و حمام همیشه زیبا به نظر می رسد و همچنین به حفظ بهداشت کمک می‌کند.

سرویس بهداشتی لاکچری

4- نور پردازی مناسب

سعی کنید در بازسازی لوکس و لاکچری سرویس بهداشتی از نورهای گرم استفاده کنید. نور خطی پشت روشویی و یا پشت آینه‌ها، نور مخفی زیر سقف، لوسترهای دکوری سقفی یا دیواری از جمله پیشنهادهایی هستند علاوه بر تامین نور، زیبایی سرویس بهداشتی را دوچندان می‌کند.

نورپردازی درست می‌تواند ظاهری به یاد ماندنی را حتی به ساده‌ترین فضاها بدهد. بنابراین، زمانی که در حال طراحی فضای سرویس بهداشتی هستید، مطمئن شوید که از نورپردازی به درستی استفاده کنید تا شکوه و زیبایی سرویس بهداشتی خود را دو چندان نمایید.

سرویس بهداشتب لاکچری

5-لوازم سرویس بهداشتی

توجه به زیبایی لوازم مورد استفاده، یکی دیگر از نکات بازسازی لوکس و لاکچری سرویس بهداشتی می‌باشد. تهیه وان جکوزی برای سرویس‌های بزرگ و تهیه وان معمولی یا کابین دوش برای سرویس‌های کوچک و استفاده از دوش های دیجیتال توکار به لوکس بودن فضا کمک می‌کند.

سرویی بهداشی لاکچری

  • وان لوکس و مناسب
  • دوش و شیر آلات خاص
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • صندلی داغ با سیستم ماساژ
  • دستمال های لوکس
  • صابون مایع با بوی آرامش‌بخش
  • لوازم بهداشتی خاص
  • حوله‌های مخصوص
  • شوینده‌های مخصوص
  • حوله و کفش پاک‌ کن مخصوص سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی مخصوص دکوراسیون سرویس بهداشتی
بیشتر ببینید
ایده انتخاب اسم برای خیاطی

سرویس بهداشتی شیک

6- بازسازی سقف سرویس بهداشتی

معمولا در بازسازی لوکس سرویس بهداشتی به سقف توجه کمتری می‌شود. سقف یک سرویس بهداشتی می‌تواند جذابیت و زیبایی آن را دوچندان کند. سقف می‌تواند با استفاده از متریال گوناگونی اجرا شود و انتخاب این نوع متریال و نحوه دیزاین آن کاملا باید با سایر نقاط سرویس بهداشتی و حمام هماهنگ باشد. متریالی که قابل استفاده در سقف می‌باشد، می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کناف
  • PVC
  • سقف چوبی
  • سقف کاذب پلکسی
  • بتن اکسپوز

با استفاده از هرکدام از این متریال‌ها نوع طراحی سقف سرویس بهداشتی نیز تغییر خواهد کرد و در خور فضای موجود و متریال مصرفی، طراحی و بازسازی آن انجام خواهد شد.

سرویس بهداشتی جدید

7- استفاده از تکنولوژی های جدید

فناوری نقش بسیار مهمی در بهبود و بهتر کردن سرویس بهداشتی دارد. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به سیستم‌های خودکار شستشو، سیستم‌های تصفیه هوا و آب و حتی سیستم‌های هوشمند کنترل دما و نور اشاره کرد. این فناوری‌ها علاوه بر افزایش کارایی و بهبود بهداشت، تجربه کاربری را نیز بهبود می‌بخشند و به سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری شکلی جدید می‌دهند.

منبع:

https://atnasr.ir/

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها