اولین باری که در دوران کودکی یک عروسک یا اسباب بازی هدیه گرفته‌اید را به یاد دارید؟ بدون شک در آن لحظه چشمانتان از خوشحالی برق زده است! این روند از گذشته‌های دور تا همین امروز ادامه پیدا کرده است. هنوز هم نمی‌توان وسیله‌ای را پیدا کرد که به اندازه‌ی یک عروسک یا اسباب بازی برای بچه‌ها جذاب باشد.

به همین دلیل اکثر افراد هر وقت می‌خواهند بچه‌ها را خوشحال کنند، این کار را با خرید عروسک یا خرید اسباب بازی انجام می‌دهند. اما دنیای عروسک و اسباب بازی، رازها و پیچیدگی‌های زیادی دارد که والدین از آن بی‌اطلاع هستند. بنابراین اکثر اوقات نمی‌توانند از این وسایل که برای رشد کودک حیاتی هستند، به درستی استفاده کنند. به همین دلیل والدین باید از یک راهنمای متخصص در این حوزه کمک بگیرند.

هایپرباکس فروشگاه آنلاین انواع اسباب بازی و عروسک

هایپرباکس فروشگاه آنلاین انواع اسباب بازی و عروسک

بازی نکردن کودک با عروسک ها و اسباب بازی هایش!

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

بسیاری از مواقع با این که شما هزینه‌ی زیادی برای خرید اسباب بازی یا عروسک صرف می‌کنید، موفق نمی‌شوید کودکان را سرگرم کنید. در این شرایط خیلی از والدین مشکل را به بچه‌ها نسبت می‌دهند. آن‌ها از این که تمام عروسک ها و اسباب بازی‌ های کودک به سرعت برای او تکراری می‌شوند شکایت می‌کنند. در صورتی که این بی‌میلی از سمت بچه‌ها، نتیجه‌ی انتخاب غلط خودشان است!

شما نمی‌توانید با هر نوع اسباب بازی و عروسکی کودکان را سرگرم کنید. این انتخاب بسیار حساس است و تا میزان زیادی به نوع عروسک و اسباب بازی، کمپانی تولیدی، رده‌ سنی کودک، سلایق و روحیه، سبک بازی و… بستگی دارد.

تا زمانی که شما تمام این موارد را در نظر نگیرید و راجب آن‌ها اطلاعات کافی نداشته باشید، نمی‌توانید یک عروسک یا اسباب بازی مناسب برای کودک خود انتخاب کنید. بنابراین ممکن است با انتخابات اشتباه، کودک را نسبت به بازی‌هایش دلسرد کنید.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

 

اهداف بزرگ‌تر از سرگرمی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند تنها هدف ساخت عروسک و اسباب بازی، سرگرمی است. طبیعی است که شما درمغازه‌ها و فروشگاه‌های غیرمعتبر، اسباب بازی های بی‌ ‌فایده‌ای را مشاهده کنید که فقط وقت کودک را هدر می‌دهند. اما اگر بتوانید یک فروشگاه تخصصی برای تهیه‌ی اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه پیدا کنید، متوجه می‌شوید که امروزه اهداف اصلی محصولات آن‌ها «آموزش و یادگیری» است!

این مسئله در مورد عروسک دخترانه و پسرانه نیز صدق می‌کند. کودک شما می‌تواند تا حد زیادی به یک عروسک دلبسته شود. حتی ممکن است به ندرت آن را از آغوش خود جدا کند. محصولی که قرار است ساعت‌ها در تماس مستقیم با بدن کودک شما قرار بگیرد، قطعاً باید از استاندارد های خاصی برخوردار باشد.

بنابراین وقتی می‌گوییم عروسک و اسباب بازی، قبل از این که واژه‌ی سرگرمی در ذهنتان نقش ببندد به آموزش، هوش، رشد، امنیت، احساسات و مفاهیم مانند آن فکر کنید.

 

خرید انواع اسباب بازی فکری آموزشی کودکان و بزرگسالان

هایپرباکس فروشگاه آنلاین انواع اسباب بازی و عروسک

هایپرباکس فروشگاه آنلاین انواع اسباب بازی و عروسک

 

نکات ایمنی برای انتخاب عروسک و اسباب بازی

عروسک و اسباب بازی، هر دو از آن دسته محصولاتی هستند که قرار است مستقیماً توسط کودک استفاده شوند. بنابراین باید مطمئن شویم که کاملاً بی‌خطر هستند.

بارها دیده شده به خاطر استفاده از پارچه‌های نامرغوب در دوخت عروسک، بچه‌ها دچار حساسیت‌های شدید و آلرژی شده‌اند. همچنین در ساخت بسیاری از اسباب بازی ها، از مواد شیمیایی استفاده شده که برای کودک سمی هستند. تحقیقات ثابت کرده این مواد خطرناک به کار رفته در ساخت عروسک و اسباب بازی، تاثیرات منفی جبران ناپذیری بر سلامت کودکان شما می‌گذارند.

بچه‌ها نمی‌توانند تشخیص دهند چه چیزی برای آن‌ها آسیب‌زا و کدام وسیله بی‌خطر است. این وظیفه‌  بر عهده‌ی والدین است. والدین نیز برای انجام این وظیفه، باید از متخصصان حوزه عروسک و اسباب بازی کمک بگیرند. هایپرباکس در این حوزه جزو اولین‌ها است. این فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی در زمینه‌ی عروسک، اسباب بازی، سرگرمی و آموزش کودک فعالیت دارد.

 

تفاوت هایپرباکس با سایر فروشگاه های عروسک و اسباب بازی

  1. شما دیگر مجبور نیستید با دیدن جعبه‌ی یک محصول، تصمیم بگیرید که می‌خواهید آن را بخرید یا نه! هایپرباکس به خاطر «آن‌باکس‌های ویدئویی اسباب بازی» و «معرفی ویدئویی عروسک‌ها»، دست مخاطبان را برای انتخاب کاملاً باز می‌گذارد. شما می‌توانید از راه دور، محصول را از نزدیک ببینید و خرید کنید!
  2. اگر حتی یک نگاه گذرا به سایت یا پیج اینستاگرام هایپرباکس انداخته باشید، حتماً توجه شما به محتواهای آموزشی، روان‌شناسی و نکات تربیتی آن جلب شده است. هدف اصلی هایپرباکس این است که به شما بیاموزد چطور کودکان خود را در مسیر رشد و شادی هدایت کنید. بنابراین محصولات این فروشگاه، همگی از برندهای معتبر و روز دنیا انتخاب می‌شوند تا هدف از بازی با آن‌ها مشخص باشد.
  3. هنگامی که لیست قیمت عروسک و قیمت اسباب بازی در هایپرباکس را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه می‌کنیم، سریعاً متوجه می‌شویم این فروشگاه آنلاین سعی کرده تا بهترین قیمت موجود در بازار را ارائه دهد.

فروشگاه اینترنتی هایپرباکس با بسته‌بندی بهداشتی محصولات، خدمات پس از فروش وتضمین کیفیت ، توانسته است به انتخاب اول بسیاری از والدین برای خرید عروسک و اسباب بازی تبدیل شود.