استانبول

استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه محسوب می شود که در هر فصلی طرفداران و گردشگران خاص خودش را دارد. شهری که اگر گرانی دلار و قیمت هواپیما را هم در نظر بگیرید باز  به خاطر مکان های دیدنی، تاریخی، تفریحی و گردشگری اش ارزش یک بار سفر کردن را دارد.

وسعت این شهر  حدود ۲۵۷۶ کیلومتر مربع و جمعیت ساکن در آن برابر با ۱۵۲۱۴۱۷۷ نفر است. همچنین، فرهنگ نزدیک به  ایران و امکانات گردشگری اش باعث شده هزاران ایرانی سالیانه راهی آن برای خرید و تفریح شوند.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

راه های رسیدن به استانبول

بهترین و بی دردسر ترین راه رسیدن به استانبول خرید بلیط هواپیماست اما اگر طرفدار سفر با اتوبوس هستید هم می توانید  سوار اتوبوس‌های تهران-استانبول شوید و خود را به استانبول برسانید. برخی استانبول را جذاب ترین و دیدنی ترین شهر ترکیه می دانند و بارها در سال به آن سفر می کنند.

ایاصوفیه، برج گالاتا، میدان تقسیم، پارک گلخانه، قلعه دختر، مسجد آبی و کاخ دلمه باغچه از جمله مهم ترین مکان های دیدنی و تاریخی استانبول محسوب می شوند. جالب است بدانید استانبول به هزینه های بالای تاکسی هایش در دنیا معروف است و برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به این شهر سفر کنید بهتر است از حمل و نقل عمومی استفاده کنید تا سفر ارزان تری داشته باشید.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

هتل تکسیم گونن استانبول؛ چطور هتلی است؟

هتل تکسیم گونن یکی از بهترین هتل 4 ستاره در استانبول است که در منطقه تکسیم واقع شده است. اگر دنبال سفر ارزان و تهیه بلیط ارزان تهران استانبول هستید این هتل گزینه خوبی می تواند برای شما باشد. البته،  هتل تکسیم گونن استانبول با تور هم قابل رزرو است و می توانید از سایت های مختلف با سرچ واژه تور ارزان استانبول 3 روزه را هتل های مختلف را بررسی کنید.

بیشتر ببینید
معرفی آفرهای تور استانبول + قیمت

هتل تکسیم گونن استانبول

البته، این روزها در خیلی از سایت ها می توان عنوان بلیط ارزان تهران به استانبول و  تور ارزان استانبول 3 روزه را مشاهده کرد اما باید بدانید نمی توانید به هر سایتی برای خرید تور و بلیط هواپیما اعتماد کنید. بنابراین، توصیه می کنیم از سایت های معتبر و دارای مجوز این خدمات را بخواهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

هتل تکسیم گونن، دارای خدمات ویژه رفاهی و متنوعی برای مسافران است که از جمله آنها کلوپ شبانه ماساژ درمانی، سونا، حمام ترکی استخر سر پوشیده پارکینگ رایگان خدمات 24 ساعته در اتاق باشگاه ورزشی، سالن، بار، بوفه صبحانه رایگان، و مرکز کنفرانس تجاری است که در صورت نیاز می توانید از این خدمات استفاده کنید.

امکانات و خدمات

این هتل در استانبول دارای 157 اتاق به طور  مجموع است که تمام این اتاق ها دارای تهویه مطبوع تخت خواب، حمام اختصاصی و سشوار ، مبلمان چوبی، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای و شارژ هرروزه اتاق (2 بار قهوه، بطری کوچک آب و چای) هستند.

البته، خدمات رفاهی این هتل محدود به مواردی که در بالا عنوان شد نیست و دارای خدمات متنوع  دیگری مانند شاتل فرودگاهی خدمات 24 ساعته وای فای رایگان سرویس خشکشویی و لباسشویی، استخر سر باز، صندوق امانات، حمام عمومیامکانات ویژه معلولان مرکز اسپا و سلامتی، اتاق ویژه سیگار و سوئیت ویژه عروس و داماد هم هست که در کمتر هتلی می توانید آن را پیدا کنید.

هتل تکسیم گونن استانبول

فاصله تکسیم گونن استانبول با  مکان های مهم استانبول

فاصله تکسیم گونن استانبول با  مکان های مهم استانبول چقدر است؟ این سوال خیلی از مسافرانی است که این هتل را می خواهند برای اقامت انتخاب کنند اما جالب است بدانید این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برای دسترسی به مکان های مختلف استانبول برخوردار است.

بیشتر ببینید
تاثیر لباس فرم مناسب بر دانش آموزان

به طوریکه تا تا مسجد ایا صوفیه 0.6 کیلومتر، مرکز خرید مال 2.2 کیلومتر، جزیره بویوک آدا 2.32 کیلومتر، جنگل بلگراد 4.21 کیلومتر، پل بسفر 1.1 کیلومتر، شهربازی ویالند 9.12 کیلومتر و با مسجد رستم پاشا استانبول 1.4 کیلومتر فاصله دارد. برای همین با انتخاب این هتل می توانید به راحتی به این مکان ها دسترسی پیدا کنید.