بهترین هدیه برای روز پدر و مرد

زمان کمی تا روز ولادت حضرت علی (ع) باقی مانده است. در تقویم ایرانیان، این روز با نام «روز پدر» شناخته می‌شود. بسیاری از بانوان و فرزندان به تکاپو افتاده‌اند تا هدیه‌ای مناسب برای همسران و پدران خود تهیه کنند و در این روزها معمولا با این سؤال روبه‌رو می‌شویم که هدیه برای روز پدر چی بخریم؟

بهترین هدیه برای روز پدر
پدر نهایت انسانیت و مردانگی است. پدر هر کس از دید او بهترین پدر دنیاست به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند نه تنها برای هدیه روز پدر بلکه به مناسبت‌های مختلف بهترین کادو را به پدر یا پدربزرگ خود بدهند.اما انتخاب هدیه برای آقایان کار بسیار سختی است و تنوع کالاهای مناسب برای آنها نسبت به بانوان کمتر است.

ما در این مطلب قصد داریم گلچینی از بهترین هدیه‌های مناسب برای جشن روز پدر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

انواع پیراهن و شلوار
ساده‌ترین ایده برای کادوی روز پدر که احتمالا همه یک‌ بار در زندگی آن را عملی کرده‌ایم، خرید پیراهن یا شلوار مردانه است. شلوار و پیراهن مردانه، در عین سادگی، پرکاربردترین هدیه برای همه نوع سلیقه است. فرقی نمی‌کند که پدر یا همسر شما چه سنی داشته باشد یا چه سبک و سلیقه‌ای را در پوشش خود بپسندد؛ تنوع مطلوب پیراهن و شلوار آنها را راضی می‌کند. می‌توانید بنا به نیاز همسر یا پدر خود، شلوار پارچه‌ای رسمی، جین یا ورزشی و راحتی تهیه کنید و در جشن روز پدر، او را خوشحال کنید.

هدیه روز پدر پیراهن

جعبه خوراکی
تعدادی از خوراکی های مورد علاقه ی پدر یا همسر خود را بخرید، آن ها را در یک جعبه ی زیبا بگذارید و به عنوان هدیه روز پدر یا هدیه روز مرد به همسر، پدر و پدر شوهر خود بدهید.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

جعبه خوراکی روز مرد

همچنین ببینید: مدل کیک رو پدر  

 کیف اداری یا کیف چرم مردانه
یکی از هدایای محبوب برای جشن روز پدر، کیف چرم اداری است. کیف چرم رسمی مناسب آقایانی است که در سمت‌های آموزشی، اداری، پزشکی، مهندسی و… فعالیت دارند یا برای سبک پوشش خود علاقه به استفاده از این نوع کیف‌ها دارند. مشکی، قهوه‌ای تیره و روشن از رنگ‌های مناسب کیف چرم رسمی برای آقایان است.

هدیه روز پدر کیف

ساعت مچی کلاسیک
متخصصان مد و پوشاک معتقدند که نوع کفش و ساعت مچی در شیک پوش بودن یک آقا بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین هیچ مردی را پیدا نخواهید کرد که از هدیه گرفتن ساعت خوشحال نشود.

هدیه روز پدر ساعت

کفش رسمی یا کتانی
یکی از لوازم شخصی موردنیاز برای هر فرد، چه مرد و چه زن، کفش است. ما، بنا به نوع نیازمان، می‌توانیم از مدل‌های رسمی یا راحتی و کتانی استفاده کنیم. پس اگر هنوز هم مدام از خود می‌پرسید کادو روز پدر چی بخریم؟ نگاهی به سایز ته کفش پدر یا همسر خود بیندازید و یک جفت کفش رسمی چرم یا کتانی بنا به نیاز آقای خانه تهیه کنید.

بیشتر ببینید
درد کیسه صفرا کجاست؟ راه‌ های شناخت و درمان آن

هدیه روز پدر کفش

لوازم برقی شخصی
دیگر گفتن ندارد که یکی از بهترین هدایا برای پدرها همیشه ماشین ریش‌تراش است.خرید هریک از انواع ماشین‌های ریش‌تراش و اصلاح سر برای تمام آقایان ایده خوبی خواهد بود.علاوه بر ماشین ریش‌تراش، از دیگر لوازم برقی شخصی برای آقایانی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهند، دستگاه موزن گوش، بینی و ابرو است.

هدیه روز پدر لوازم برقی

زیورآلات خاص آقایان
استفاده از زیورآلات در میان بسیاری از آقایان محبوب است. رایج‌ترین نوع زیورآلات مردانه انگشتر است که از قدیم‌الایام در میان مردان رواج داشته است.همچنین گردنبند، پلاک‌های خاص، دستبندهای فلزی یا چرمی و… از دیگر زیورآلات محبوب در میان آقایان جوان است.

هدیه روز پدر زیورآلات

جوراب
جوراب همیشه به عنوان یکی از بهترین و ارزان ترین هدایا برای روز پدر و روز مرد شناخته شده است، شما می توانید چند جفت جوراب بخرید و آن ها را به شکل گل تزیین کنید و به پدر، همسر و پدر شوهر خود هدیه کنید.

 

هدیه روز پدر جوراب

ست هدیه کیف پول و کمربند
پیشنهاد بعدی ما به شما برای کادو روز پدر، ست هدیه کیف پول و کمربند است. این مجموعه از محبوب‌ترین لوازم مورداستفاده آقایان است و با خیال راحت می‌توانید خرید کنید. برای جذابیت بیشتر می‌‌توانید یک کارت هدیه مخصوص روز پدر هم داخل کیف پول قرار دهید.

هدیه روز پدر ست کمربند و کیف

گوشی و تبلت
گوشی و تبلت از کالاهای پرمصرف دیجیتالی در دنیای امروز هستند و خرید آنها برای هر فرد، چه مرد و چه زن، می‌تواند بسته به نیازشان هدیه مناسبی باشد.

هدیه روز پدر گوشی

عطر و ادکلن و اسپری
بخشی از خوش‌پوشی آقایان به بوی ادکلن‌شان برمی‌گردد. این یکی از شیک‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هدایا برای پدرهاست.آقایانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، هرگز استفاده از عطر و ادکلن خوش‌بو را فراموش نمی‌کنند. بنابراین می‌توانید به فهرست ایده‌های خرید هدیه برای روز پدر، ادکلن و اسپری را هم اضافه کنید.

هدیه روز پدر ادکلن

دستگاه تست قند خون و دستگاه فشارسنج
پدرها وقتی کمی پا به سن می‌گذارند روی سلامتی‌شان وسواس بیشتری پیدا می‌کنند. به محض این که سرشان گیج می‌رود یا دست‌شان درد می‌گیرد نگران می‌شوند که نکند قند یا فشارشان بالا رفته باشد. طبیعی هم است که بیشتر مراقب خودشان باشند.دستگاه فشارخون یا همان فشارسنج تقریبا به یکی از واجبات در خانه‌‌ی پدر و مادرها تبدیل شده است. پدران‌تان از گرفتن یک دستگاه فشار خون به عنوان هدیه روز پدر ابراز رضایت می‌کنند چون متوجه می‌شوند شما به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهید.به همه‌ی آن دلایلی که خرید دستگاه فشار خون به عنوان هدیه برای پدربزرگ یا پدر جذاب است، خرید دستگاه قند خون هم می‌تواند فکر خوبی باشد.

بیشتر ببینید
قیمت نظافت منزل و راه پله + وظایف نظافتچی خانم و آقا

هدیه روز پدر دستگاه فشار خون

عینک آفتابی
اگر در لوازم شخصی پدر یا همسرتان جای عینک آفتابی خالی است، باید خوشحال باشید؛ هدیه شما به مناسبت روز پدر مشخص شد! عینک آفتابی از لوازم شخصی موردنیاز همه افراد است و علاوه بر محافظت از سلامت چشم در مقابل اشعه مضر آفتاب، به شیک‌پوشی هم کمک بسیاری می‌کند.

هدیه روز پدر عینک

تیشرت و پولوشرت
تیشرت و پولوشرت از دیگر هدایای محبوب روز پدر است که طرفداران بسیاری هم دارد. معمولا آقایان جوان یا اشخاصی که استایل اسپرت را می‌پسندند، از این هدیه استقبال بیشتری می‌کنند.

هدیه روز پدر تیشرت

صندل‌های راحتی
یکی از ایده‌های مناسب به عنوان کادو برای روز پدر، صندل‌های راحتی است که برای هر سلیقه‌ای قابل‌استفاده است و پسندیده می‌شود. هر شخصی در بسیاری از زمان‌ها همچون روزهای سفر، طرفدار پوشش راحت است و صندل یکی از پاپوش‌های محبوب آقایان برای این روزها است.

هدیه روز پدر صندل

کتاب
همیشه شنیده‌ایم که کتاب بهترین دوست هر فرد است. این بار به شما می‌گوییم کتاب بهترین هدیه دوستانه‌ای است که می‌توانید برای روز پدر تهیه کنید. این هدیه پدران و همسران اهل مطالعه را خوشحال می‌کند. اگر پدر یا همسر شما رابطه چندان دوستانه‌ای با مطالعه ندارد، روز پدر بهانه‌ای است تا آنها را با این دوست ارزنده آشنا کنید.

هدیه روز پدر کتاب

لوازم جانبی گوشی و تبلت
لوازم جانبی تلفن همراه مثل کاور و کیف گوشی، پاوربانک و پایه نگهدارنده گوشی در اتومبیل،هندزفری از هدایایی هستند که می‌توانید با بودجه کمی تهیه کنید. این هدایا با وجود ارزش مالی کمتر، بسیار پرکاربرد هستند.

هدیه روز پدر هندزفری

کراوات و پاپیون
یکی از هدایای شیک و مناسب برای روز پدر، کروات و پاپیون است. معمولا پاپیون برای آقایان جوان‌تر مناسب‌تر است و افراد مسن کراوات را بیشتر می‌پسندند.

هدیه روز پدر کراوات

خودنویس
خودنویس یکی از بهترین هدایا برای پدران و همسرانی است که به‌خاطر شغلشان مدام در حال امضای اوراق هستند یا دستی به قلم دارند. همچنین خودنویس یک هدیه ارزنده و دوست‌داشتنی از گذشته تا به امروز برای اشخاصی است که به خوش‌نویسی علاقه دارند و هنوز طرف‌دار نوشت‌افزارهای نوستالژیک هستند.

هدیه روز پدر خودنویس

ماساژورهای دستی و برقی
فعالیت زیاد در بیرون از خانه، سبب می‌شود آقایان و بانوان شاغل با جسمی خسته و کم‌انرژی به منزل برگردند. پیشنهاد می‌کنیم برای آقایان فعال و پرکار، یک ماساژور برای روز پدر بخرید و خستگی را از آنها دور کنید.

هدیه روز پدر ماساژور

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |