ساتیشو

هزینه‌ی کاشت مو در تهران

مصطفی

۲ بهمن ۱۴۰۰

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

کاشت مو

کاشت مو روشی است برای درمان مو‌های از دست رفته، این عمل از نوع انجام خدمات زیبایی بوده و یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که نیاز به این عمل دارند هزینه‌های آن است. اگر شما نیز به‌دنبال کاشت‌موی طبیعی هستید و می‌خواهید درباره هزینه‌های این عمل اطلاعاتی داشته باشید توصیه می‌کنیم تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

عواملی تعیین کننده در مورد هزینه کاشت

عوامل متعددی در هزینه‌های کاشت ابرو و مو تاثیر دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش کاشت مو
  • گرافت‌های کاشته شده و میزان طاسی
  • کلینیک انتخابی کاشت
  • هزینه‌های دوران نقاهت
  • هزینه‌های محلول‌های شست و شوی سر

روش‌های کاشت مو و تاثیر آن بر روی هزینه‌ها

با‌توجه به این مورد که کاشت مو دارای روش‌های بسیار متفاوتی است شاید مهم ترین عامل در تعیین هزینه‌ی کاشت مو روش کاشت باشد.

باتوجه به لیست هزینه‌های کلینیک‌های پوست و موی معتبر، روش FUT به دلیل جداسازی فولیکول‌های مو به صورت یکسان، هزینه‌های کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد در صورتی که روش‌های نوینی همچون Micro Fit به دلیل استفاده از تجهیزات اتوماتیک جهت جداسازی فولیکول مو معمولا نسبت به سایر روش‌های کاشت از هزینه‌های بالاتری برخوردار است.

گرافت‌های کاشته شده و میزان طاسی

هنگام کاشت مو باید درنظر داشته باشید میزان وسعت ناحیه‌ی طاسی موی شما چه مقدار است و متخصص موردنظر از چه مقدار گرافت برای کاشت موی شما استفاده می‌کند. چراکه دو عامل میزان طاسی و گرافت‌های کاشته شده به صورت مستقیم برروی هزینه‌های کاشت تاثیر گذار بوده و گاها با تمایل خود افراد پزشک متخصص برای پرپشت‌تر نشان دادن موها از گرافت‌های بیش‌تری جهت کاشت استفاده می‌نماید.

بیشتر ببینید
چگونه چشم های درشت تری داشته باشیم؟

هزینه‌های متفرقه کاشت مو

علاوه بر هزینه‌های اصلی کاشت مو، هزینه‌های دیگری نیز برای انجام این پروسه وجود دارد. از هزینه‌ی انجام آزمایشات ضروری قبل از کاشت گرفته تا داروهایی که عمدتا پزشک مربوطه جهت کاهش درد افراد بعد از انجام عمل کاشت تجویز می‌کند.

کلینیک انتخابی کاشت مو

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌ی کاشت مو کلینیک انتخابی شماست.

هر کلینیک باتوجه به ابزار و مواد مصرفی و سابقه‌ی کاری متخصصین خود تعرفه‌ی جداگانه‌ای برای خود لحاظ نموده که این تعرفه‌ها معمولا سراسری نمی‌باشند. در نتیجه یکی از عوامل دیگر تعیین هزینه‌های کاشت مو، کلینیک انتخابی است.

چرا هزینه‌های کاشت مو در ایران نسبت به سایر کشورها ارزان‌تر است؟

شاید برای شما نیز این سوال مهم پیش آمده باشد که چرا هزینه‌های کاشت ازجمله کاشت ابروی طبیعی در ایران نسبت به سایر کشور‌های دیگر ارزان‌تر است؟ آیا کیفیت مراحل کاشت نسبت به سایر کشور‌ها پایین‌تر بوده یا دستگاه‌های کاشت نسبت به سایر کشور‌ها بروز نیستند؟

در پاسخ باید بگوییم هزینه‌های پایین کاشت مو در ایران نسبت به سایر کشور‌ها به دلیل کیفیت پایین کار نیست. حتی کلینیک‌های ایرانی نسبت به بسیاری از کلینیک‌های کشور‌‌های خارجی در زمینه‌ی کاشت مو کیفت بهتری را ارائه می‌نمایند، اما دلیل پایین بودن هزینه‌های خدمات کاشت مو و حتی بسیاری از خدمات زیبایی دیگر، رقابت شدید و تعداد بالای مراکز پوست و زیبایی بوده که خوشبختانه کلینیک ساعی توانسته در این رقابت اعتبار بسیار بالایی کسب کند و همواره رضایت افرادی را که از خدمات زیبایی این کلینیک استفاده کرده‌اند را جلب کند.

بیشتر ببینید
چگونه برای عید شیک و زیبا به نظر برسیم ؟

هزینه‌های کاشت مو به روش SUT

برداشت مو به روش SUT توسط دستگاه‌های پیشرفته و بدون دخالت دست انجام می‌شود و به همین دلیل این روش نسبت به روش FIT از هزینه‌های کمتری برخوردار بوده و تکمیل عمل با استفاده از این روش به مدت زمان کم‌تری احتیاج دارد.

هزینه‌های کاشت مو به روش MFIT

این روش یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو در جهان می‌باشد. این روش تقریبا مشابه روش FIT بوده با این تفاوت در این روش برداشت گرافت‌های مو با ظرافت و دقت بیش‌تری انجام می‌شود که این امر سبب کاهش خون‌ریزی و درد بوده و عوارض ناشی از کاشت مو در این روش بسیار کم‌تر می‌باشد.

جالب است بدانید روش MFIT نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر دوره نقاهت کوتاه‌تری داشته و در نوع ارتقاء یافته این روش به نام UFIT می‌توان بدون تراشیدن سر کاشت مو را انجام داد.

ارزان‌ترین روش‌ کاشت مو: کاشت مو به روش FUT نسبت به سایر روش‌های کاشت مو از هزینه‌های پایین‌تری برخوردار بوده و کاشت مو به این روش به علت برداشت یک جای فولیکول‌های مو از مدت زمان کم‌تری برخورد‌ار است.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

از امتیاز شما متشکریم!

اشتراک گذاری

دیدگاه ها