چجوری ژلیش ناخن رو تو خونه پاک کنیم؟

ژلیش ناخن از کارهای ساده ای است که بسیار در زیبایی ناخن های شما تاثیر دارد اما اگر به هر دلیلی خواستید ژلیش ناخن های خود را پاک کنید بهتر است حتما به مراکز و سالن های تخصصی ناخن مراجعه کنید اما اگر دسترسی ندارید و می خواهید این کار را خودتان انجام دهید ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه ژلیش ناخن خود را در خانه به راحتی پاک کنید.

استفاده از استون 100 درصد

استون با درصد بالا یکی از ساده ترین موای است که ژلیش را پاک می کند برای انجام این کار شما به پنبه، فویل و استون 100 درصد نیاز دارید

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

1- ابتدا فویل های الومینیوم را به اندازه دورتادور یک بند انگشت برش دهید

2- روی لاک ژل خود را با هر سوهانی که در دسترس دارید به آرامی سوهان بکشید

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

3- برای هر انگشت مقداری استون را روی پنبه ریخته و رویآن بگذارید و سپس فویل را دورتا دور پنیه روی انگشت بپیچید ( در بستن فویل ها دقت به خرج دهید تا کمترین میزان هوا به آن وارد شود )

4- منتظر بمانید تا استون روی لاک ژل تاثیر کند. در حین این مدت باید انگشت هارا چک کنید

5- اگر بعد از انجام این مراحل باز هم لاک ژل روی ناخن ها باقی ماند می توانید با استفاده از استون و پنبه آن هارا پاک کنید.

همچنین ببینید: ژلیش ناخن چیست

استفاده از سوهان برای پاک کردن لاک ژل

یکی دیگر از روش های پاک کردن لاک ژل استفاده از ساهان های مخصوص است که البته نیاز به دقت و مهارت دارد و در صورت اشتباه انجم دادن صدماتی نیز به ناخن وارد خواهد شد. برای این کار شما باید از یک سوهان ناخن مناسب استفاده کنید و از گوشه ای خارجی ناخن به سمت وسط ناخن روی ناخن ها را با سرعت کم و آرام سوهان بکشید.

بیشتر ببینید
کرم پودر لاکچری کوین خوبه؟ نقد و بررسی کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی

استفاده از محصولات بازاری ریمو لاک ژل

در بازار هم محصولاتی مثل ریمور جادویی لاک ژل و یا پوشر وجود دارند که می توانید از آنها هم استفاده کنید و توجه داشته باشید برای استفاده از هر یک از روش های گفته شده نیاز است لایه روی لاک ژل را که تاپ کات است با سوهان کمی بتراشید.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید |