ساتیشو

چگونه باکلاس لباس بپوشیم

علی

18 شهریور 1401

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

چگونه باکلاس لباس بپوشیم

بسیاری از خانم ها رمز شیک پوشی و باکلاس بودن را داشتن لباس های گران قیمت می دانند اما این لباس ها تاثیر کاملی بر روی تیپ شما ندارند و اگر به نکاتی دیگر توجه نکنید نمی توانید پوششی باکلاس و شیک داشته باشید. در ادامه برای شما نکاتی را قرار داده ایم که با رعایت آنها ظاهری شیک و باکلاس داشته باشید.

چگونه شیک پوش باشیم

چگونه شیک پوش باشیم

1- حفظ تناسب اندام

برای داشتن ظاهری شیک و باکلاس باید به تناسب اندام خودتان اهمیت بدهید و آن را حفظ کنید.

2- پوشیدن لباس هایی متناسب با اندام

برخی از لباس ها برای اندام گلابی شکل و برخی برای اندام سیبی شکل مناسب هستند. خانم هایی که قد کوتاه دارند باید لباس هایی بپوشند که قد آنها را بلند تر و کشده تر نشان دهد و خانم های چاق باید لباسی بپوشند که اندام آنها را چاق تر نشان ندهد.

3- ساده پوشی

ساده پوشی از موفق ترین روش ها برای باکلاس بودن است. ساده لباس بپوشید به گونه ای که در عین سادگی شیک به نظر برسید و مرتب باشید.

4- توجه نکردن به مد

خانم های شیک پوش توجه ای به مد ندارند و هر مدل و رنگی که ترند میشود را برای پوشش خود استفاده نمی کنند. زیرا باید از مدل و رنگی که متناسب اندام و پوست تان است استفاده کنید.

ترکیب رنگ ها برای لباس پوشیدن

ترکیب رنگ ها برای لباس پوشیدن

5- توجه به رنگ لباس

برای خرید لباس باید توجه به رنگ آن داشته باشید. رنگ لباس هایتان باید به گونه ای باشد که به رنگ پوستتان بیاید.

6- توجه به سایز لباس

خانم هایی که می خواهند ظاهری شیک و باکلاس داشته باشند همیشه لباس هایی را می پوشند که سایز آنها باشد و از پوشیدن لباس های گشاد یا خیلی تنگ امتناع می کنند.

بیشتر ببینید
مدل مانتو قرمز

7- انتخاب لباس با توجه به موقعیت

برای شیک بودن باید با توجه به موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، لباس انتخاب کنید.مثلا در موقعیت های رسمی لباس غیر رسمی نمی پوشند و برعکس.

8- رضایت داشتن از لباس و داشتن اعتماد به نفس بالا

خانم های شیک پوش همیشه لباس هایی را انتخاب می کنند که از آن ها راضی هستند زیرا اگر لباسی بپوشند که رضایت کامل از آن نداشته باشند احساس نا آرامی و نگرانی دارند و ضعف ظاهری که دچار آن می شوند اعتماد به نفس آن ها را پایین می آورد. پس باید لباسی بپوشید که از آن لذت ببرید و آن را دوست داشته باشید.

9- توجه به ست کردن رنگ ها

برای داشتن ظاهری شیک و باکلاس باید با نحوه ست کردن رنگ ها آشنا باشیم و بدانیم که بهتر است چه رنگ هایی را باهم ست کنیم.

10- پوشیدن لباس های مشکی

لباس مشکی زیبایی خاصی را دارد و استفاده از لباس های مشکی می تواند شما را لاغر و قد بلند نشان دهد. همچنین رنگ مشکی با اکثر رنگ ها ست می شود.

11- استفاده از رنگ های شاد

پوشیدن لباس هایی با رنگ های لطیف و روشن و شاد شما را شاداب تر نشان می دهد. زیرا افرادی که همیشه از لباس های تیره استفاده می کنند ظاهرشان یکنواخت و خسته کننده می شود.

12- استفاده از زیور آلات

خانم های شیک پوش همیشه جواهرات زیادی را از خود آویزان نمی کنند و سعی می کنند از زیور آلاتی متناسب با تیپ و لباس هایشان استفاده کنند.

بیشتر ببینید
مدل لباس مجلسی رنگ سال 2023

13- استفاده از اکسسوری

استفاده از اکسسوری مناسب می تواند ظاهر شما را شیک تر و باکلاس تر نشان بدهد. استفاده از ساعت هایی متناسب با سایز دستتان می تواند زیبایی ظاهر شما را بیشتر کند.

14- پوشیدن کفش مناسب

اگر می خواهید ظاهری آراسته و شیک داشته باشید باید در انتخاب کفش خود دقت کنید و کفشتان را متناسب با تیپتان و موقعیت و مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید انتخاب کنید. و همچنین سعی کنید همیشه کفش هایتان تمیز باشد زیرا در شیک بودن ظاهرتان تاثیر بسزایی دارد.

15- ست کردن کفش و کیف

ست کردن کیف و کفش می تواند جذابیت خاصی را در ظاهر شما ایجاد کند.

16- استفاده از لباس سفید

داشتن لباس سفید شما را شاد و با طراوت نشان می دهد. اگر شما یک بلوز سفید داشته باشید می توانید آن را با لباس های زیادی ست کنید زیرا رنگ سفید از دسته رنگ هایی است که با اکثر رنگ ها ست می شود.

چگونه باکلاس لباس بپوشیم

چگونه باکلاس لباس بپوشیم

17- استفاده از عطری خوشبو

خانم های باکلاس هیچوقت بوی عرق نمی دهند و همیشه نظافت را رعایت می کنند و از عطر هایی با بوی خوش استفاده می کنند تا جذابیت آن ها را بیشتر کند.

18- استفاده از لباس های اتو کشیده و مرتب

19- داشتن استایل منحصر به فرد

20- استفاده از 2 الی 3 رنگ در استایل

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

3.7/5 - (21 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها