ساتیشو

کرم پودر لاکچری کوین خوبه؟ نقد و بررسی کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی

elarah

الهه

22 آذر 1402

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

کرم پودر لاکچری کوین خوبه؟

کرم پودر لاکچری کوین خوبه؟ کرم پودر از محصولات آرایشی است که برای کاور کردن و یک دست کردن پوست از آن استفاده می شود. معمولا از کرم پودر ها به دلیل سنگین بودن مواد آنها برای آرایش روزانه استفاده نمی شود، اما این یک امر سلیقه ای است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم در تولید مواد آرایشی بسیاری از برندها کرم پودر هایی تولید کرده اند که می توان از آنها برای آرایش روزانه استفاده کرد.

کرم پودر لاکچری کوین خوبه؟

معرفی کرم پودر لاکچری کوین

برند لاکچری کوین یک برند فرانسوی است که سال هاست در زمینه تولید لوازم آرایشی در حال فهالیت است. این برند در ایران با کرم پودر های گیاهی فول کاور خود بیشتر شناخته شده است.

کرم پودر گیاهی لاکچری کوین در دو نوع سیلیکونی با بیوتی بلندر و شیشه ای با پد قارچی در بازار عرضه می شوند. نوع سیلیکونی برای پوست های چرب با 4 طیف رنگی و نوع شیشه ای برای پوست هی خشک و نرمال با 6 طیف رنگی تولید شده اند.

بر اساس ادعای برند لاکچری کوین داخل این کرم پودر ها پرایمر، کانسلیر و همچنین ضد آفتاب با spf25 نیز وجود دارد که باعث می شود شما دیگر نیاز به استفاده جداگانه از هر محصول نداشته باشید.

ویژگی های کرم پودر لاکچری کوین

با داشتن ویتامین E باعث جوانسازی پوست می شود و حالت درمانی دارد

ضد آفتاب 25%

پوشش مخملی

واترپروف (ضد آب)

سبک روی پوست

جذب سریع زیر 1 دقیقه

آبرسان پوست

پایه گیاهی

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل

قیمت کرم پودر لاکچری کوین امروز در تاریخ 1402/09/19 در بازار بین حدود 350 الی 420 هزارتومان است. این رنج قیمت برای کرم پودر استفاده روزانه متوسط به بالا است.

بیشتر ببینید
مدل ناخن پاستلی دخترانه جدید 1402

همچنین ببینید: بهترین کرم پودر دنیا

کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی

در بازار نمونه های تقلبی و فیک این کرم پودر بسیار زیاد است اما شما می توانید با دانستن چند نکته در تفاوت بسته بندی ها کرم پودر اصل و فیک را از یکدیگر تشخیص دهید.

  • کرم پودر لاکچری کوین اصل بسته بندی کوچک تری نسبت به نمونه فیک دارد.
  • در نمونه اصل لوگو برند لاکچری کوین برجسته است و در نمونه فیک فقط چاپی است.
  • بیوتی بلندر کرم پودر اصل سایز کوچک دارد و فیک کار دارای بیوتی بلند بزرگ است.

نظرات مردم در مورد کرم پودر لاکچری کوین

نظرات مردم در مورد کرم پودر لاکچری کوین

با بررسی هایی که ما درباره ی این کرم پودر در اینستاگرام و وب سایت های فروشنده انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این کرم پودر با اینکه تبلیغات بسیار گسترده ای داشته است، به آن اندازه با کیفیت نیست و همچنین بعضی کاربران مدعی بودند که این کرم پودر باعث ایجاد لک روی پوست می شود. اما این اتفاقات ممکن است به دلیل نوع پوست و استفاده از محصول فیک رخ داده باشد. در ادامه برای شما نظرات کاربران و همچنین امتیاز فروش این محصول را اورده ایم تا به راحتی بتوانید برای خرید این محصول تصمیم بگیرید.

امتیاز این محصول در دیجی کالا از بین خریداران 3.9 از 5 است.

کرم پودر لاکچری کوین نی نی سایت

کاربر1: وای من استفاده کردم عالی بود عالی من همیشه کرم پودر می زنم بعد عرق می کنم دست به صورتم می زنم دستم کرمی می شه اما دوسه باری که این زدم اینقدر صورتم نرم ولطیف کرد اصلا عرق نمی کنم خیلی خوب روصورت می خوابه

بیشتر ببینید
مدل موی لیر جدید 2024 + انواع مدی موی لیر

کاربر2: سلام شرمنده دیر جواب دادم بله به دستم رسید به شدت راضی بودم هم رنگش خیلی طبیعی بود هم اینکه اصلا بعد چند ساعت روی صورت ماسیده وپخش نمی شد من شماره ۵۲۲ راگرفتم

کاربر3: اصلا برند خوبی نیستش، این شرکت هرمی ها اشغالن واقعا، این همه برند معتبر داریم از همونا بگیر.حتی شده ایرانی

کاربر4: خوبه ولی خب تبلیغات که ازش میشه یکم اغراق داره

کاربر5: خوب هست ولی نه در حد تبلیغات که نشون میده جای سوختگی و تنو و اینا بخواد کاور کنه
همچنین ببینید: رژگونه شیگلم خوبه؟

سخن آخر

به دلیل تبلیغات گسترده برای این محصول تشخیص اینکه آیا این کرم پودر ارزش خرید دارد یا نه را باید با توجه به نظرات افراد استفاده کننده و طبق نیاز خودتان بسنجید. اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر به پوست خود اهمیت می دهید و یا پوست حساسی دارید بهتر است از برندهای معتبر تر و معروف تر استفاده کنید.

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها