بهترین برند های رنگ مو موجود در ایران

همه ما تقریبا یک بار در طول زندگی مان موهای خود را رنگ می کنیم و همیشه اولین سوالی که برایمان مطرح می شود این است که رنگ مو چه برندی بهتر است؟ در ادامه برای شما به معرفی چند رنگ مو پرداخته ایم که امتحان خود را در بین سالن داران خوب پس داده اند.

بهترین برند رنگ مو

رنگ موی لورال

Loreal برند معروف و قدیمی فرانسوی است که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند. رنگ موی لورآل در دو گروه Excellence و Casting عرضه می‌شوند. میزان آمونیاک رنگ لورآل بسیار کم است و بعضی از رنگ‌های ان بدون آمونیاک هستند. در نتیجه بهترین مارک رنگ مو برای استفاده در دوران بارداری است. لطافت و درخشش موها پس از استفاده از رنگ لورآل خوب بوده و ماندگاری رنگ لورآل نیز قابل قبول و طولانی است. تفاوت دو گروه در ماندگاری است و گروه Casting به دلیل داشتن آمونیاک در فرمولاسیون از دوام بیشتری برخوردار است.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

کیت رنگ موی لورآل جزو رنگ‌های پرفروش بازار است. این کیت شامل سرم محافظت‌کننده پیش از رنگ و یک نرم‌کننده برای بعد از رنگ مو است. استفاده کردن از دو سرم کیت لورآل باعث تقویت مو شده و از خشک شدن و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. رنگ موی لورآل Excellence شماره 6.1 قهوه‌ای دودی یا تیره است و برای طیف گسترده‌ای از موها به خصوص برای موهای سفید و خاکستری مناسب است.

اگر می خواهید در خانه به صورت اصولی موهایتان را رنگ کنید یا می خواهید وارد بازار کار رنگ مو شوید و برای آموزش دیدن به دنبال یک استاد حرفه ای هستید ما در ساتیشو برای شما دوره آموزش رنگ مو حرفه ای را آماده کرده ایم که می توانید به صورت آنلاین دوره ببینید و وارد بازار کار شوید یا حتی موهایتان را به صرت اصولی خودتان رنگ کنید.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

رنگ موی بیول

رنگ مو ایرانی بیول رنگ مویی است که به تقویت و محافظت تارهای مو کمک می کند. طیف رنگ های این برند از زندگی روزمره انتخاب شده و مورد تایید کارشناسان گریم، روانشناسی و نقاشی بوده است. رنگ موهای بیول به دو دسته رنگ موی فشن کلاب بیول و رنگ موی بیول دسته بندی می شود. رنگ موی فشن کلاب بیول در 10 رنگ موجود است و رنگ موی بیول در 101 طیف رنگ متنوع به فروش می رسد.

بیشتر ببینید
مدل های بافت مو جدید و ترند 2024

رنگ کردن مو در خانه

رنگ موی پروکسا

این برند مو حفظ سلامت و محافظت از موی مصرف کنندگان را ماموریت اصلی خود بیان کرده و تلاش می کند محصولاتی با استانداردهای روز دنیا با بهترین فرمول را تولید کند.

رنگ موهای پروکسا حاوی ویتامین و پروتئین است و به این ترتیب به لطافت و مراقبت از مو کمک می کند. این برند رنگ مو پوشش دهی بالایی دارد بنابراین برای خانم هایی که دنبال پوشاندن موهای سفید خود هستند این رنگ مو مناسب است. این رنگ مو هم آمونیاک زیر یک درصد دارد و همچنین حاوی کراتین است که به بهبود آسیب دیدگی موی سر کمک می کند.

همچنین ببینید: رنگ مو سال 

رنگ موی مارال

یکی از نقاط قوت این رنگ مو، ثبات بالای رنگ آن است. رنگ موی مارال در بازار به فراوانی یافت می شود و بسیار مورد قبول خانم ها است.

از مزایای رنگ موهای مارال می توان به داشتن ویتامین، روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن بادام، حالت دهنده و نرم کننده مو اشاره کرد. در نتیجه این مواد در کنار هم باعث درخشندگی موها می شود و از خشکی موها جلوگیری می کند. رنگ مو های برند مارال پوشش بسیار عالی برای موهای خاکستری دارند.

رنگ مو جدید

رنگ موی روت

مواد اولیه این برند از فرانسه تامین می شود و رنگ برن روت کلکسیونی کامل بیش از 100 رنگ مو مختلف مو است. رنگ موهای این برند ایرانی حاوی ویتامین سی و رنگدانه هایی با غلظت بالاست که پوشش دهی مناسب را ایجاد می کند و باعث دوام بیشتر رنگ مو روی سر می شود. رنگ موهای این برند در حجم 120 میلی لیتر موجود است. این رنگ مو دارای کراتین، روغن کاستور، روغن آرگان و بادام و روغن زیتون و ویتامین سی است.

بیشتر ببینید
مدل سایه چشم

رنگ مو کالیون

رنگ موهای برند کالیون از مواد اولیه با کیفیت و فرمولاسیون شرکت های برتر اروپایی تهیه شده است. کلیه محصولات برند کالیون حاوی گیاهانی چون سبوس برنج، جنسینگ، آفتابگردان، آلوئه ورا، گزنه، ویتامین و پرو ویتامین است.

رنگ مو چی بخریم

رنگ مو دنی وان

این رنگ مو دارای فرمول پایه از کشور فرانسه بوده و حاوی روغن زیتون می باشد. روغن زیتون موجود در این رنگ باعث رنگ پذیری بیشتر موها و نرمی آنها پس از رنگ آمیزی خواهد شد. رنگ موی دنی واند با غلظت مناسبت تنوع رنگی بالا شفافیت رنگی خیلی خوب ماندگاری بالا و همچنین پوشش دهی عالی موهای سفید یکی از رنگ موهای محبوب به شمار آید.

همچنین ببینید: مدل آمبره مو

رنگ موی دورلایت

این برند حاوی روغن های مغذی مو از جمله آرگان، زیتون، جوجوبا و ماکادمیا است. که از خشکی موهایتان بعد از رنگ زدن جلوگیری می نماید و موجب تثبیت رنگ برای مدت طولاتی تری می گردد موجب شادابی، نرمی و درخشانی موی شما می شود. رنگ مو دورلایت کمترین میزان آمونیاک را داراست که به موهایتان آسیب نمی رساند.

این محصول موهای سفید را به طور کامل پوشش می دهد و تقویت کننده موها نیز هست.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید |