ساتیشو

تفاوت رنگ موی شیمیایی و گیاهی

علی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

تفاوت رنگ موی شیمیایی و گیاهی در چیست؟

رنگ مو ابزاری برای تنوع دادن و ایجاد زیبایی در چهره خانم ها است. امروزه رنگ مو انواع گوناگونی دارد مانند رنگ موهای گیاهی و رنگ موی شیمیایی که در ادامه مطلب به برسی این دو و بیان تفاوت های آن ها می پردازیم.

تفاوت رنگ موی شیمیایی و گیاهی

همچنین ببینید: رنگ مو ضرر دارد

رنگ موی شیمیایی

رنگ های شیمیایی یکی از پر استفاده ترین رنگ ها در میان خانم ها و آقایان شده. زیرا می توان آن ها را با هم ترکیب کرد و رنگ دلخواه را بدست آورد همچنین طیف رنگی در رنگ های شیمیایی بسیار است.

رنگ های شیمیایی باعث ایجاد آلژی و حساسیت در افراد می شود. همچنین رنگ های شیمیایی می تواند باعث پوسته پوسته شدن پوست سر شود و یا به دلیل ترکیب های شیمیایی باعث سرطان و آسم در افرادی که به طور مداوم و زیاد از آن استفاده می کنند بشود.

رنگ مو طبیعی

اگر به رنگ مو علاقه مند هستید و می خواهید رنگ مو را به صورت حرفه ای آموزش ببینید ما در ساتیشو برای شما دوره آموزش رنگ مو در خانه را آماده ایم که می توانید با خرید این دوره در خانه به صورت تخصصی موهای خود را رنگ کنید و حتی به عنوان یک رنگ کار حرفه ای وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

رنگ موی گیاهی

امروزه بیشتر محصولات آرایشی مانند رنگ مو با موادی شیمیایی تهیه شده اند که رنگی فوق‌العاده به موهایتان می‌دهند، اما باعث آسیب جدی به آنها می‌شوند. رنگ های گیاهی از آنجا که مواد شیمیایی و سمی مضر در خود ندارند، بسیار بی خطرتر هستند. همچنین برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، عالی می‌باشند. با استفاده از رنگ موی گیاهی، به موهایتان فواید متعددی می‌رسانید که رنگ موهای معمولی ندارند.

  • آسیب نمی زند: رنگ های گیاهی معمولا بدون ضرر هستند و آسیبی به موها نمی رسانند.
  • بافت مو را حفظ می کند: باعث شکسته شدن بافت مو نمی شوند.
  • ایجاد نرمی در موها: مواد تشکیل دهنده رنگ های طبیعی باعث نرم شدن و درخشان شدن موها می شود.
  • مناسب برای استفاده در دوران بارداری: استفاده از رنگ های شیمیایی در دوران بارداری مضر است و توصیه می شود که استفاده نشود، اما رنگ موی گیاهی و استفاده از آن در دوران بارداری مشکلی ایجاد نمی کند.
بیشتر ببینید
تصاویری از مدل آرایش لایت عروس اروپایی

رنگ مو شیمیایی

کلام آخر

در انتها نتیجه می گیریم تفاوت اصلی رنگ های شیمیای و گیاهی در ترکیبات آنها است. طیف رنگی در رنگ های شیمیایی متنوع تر و بیشتر از رنگ های گیاهی است و رنگ های گیاهی محدود هستند. همچنین مضرات رنگ موی گیاهی بسیار کمتر از رنگ مو های شیمیایی است.

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها