ساتیشو

عوارض کاشت ناخن

علی

30 فروردین 1402

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

عوارض کاشت ناخن

امروزه بسیاری از خانم ها برای داشتن ناخن هایی زیبا و مرتب و تکمیل استایل خود علاقه دارند کاشت ناخن را انجام بدهند. اما از آنجایی که کاشت ناخن مصنوعی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود این عمل می تواند عوارض خطرناکی داشته باشد.

عوارض کاشت ناخن

عوارض کاشت ناخن

همچنین ببینید: روش های تقویت ناخن 

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به دنبال آموزش یکی از لاین های پردرآمد آرایشگری میگردید پیشنهاد ما به شما دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن است. ما در ساتیشو دوره آموزش طراحی ناخن مرحله به مرحله را تهیه کرده ایم که در آن صفر تا صد مباحث گفته شده و شما با دیدن این دوره به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل خواهید شد.

ترک و شکاف ناخن:

برای کاشت ناخن از چسب ها و مواد شیمیایی استفاده می شود. این مواد باعث ایجاد واکنش های آلرژیک بدن می شود و می توانند باعث ترک خوردن ناخن های طبیعی شود و بر روی آنها شکاف های عمیقی را ایجاد کند.

عفونت های قارچی:

چسب هایی که روی ناخن ها زده می شود امکان گردش هوا و تنفس را از بافت ها سلب می کند و همین باعث می شود امکان رشد قارچ ها افزایش پیدا کند همچنین می تواند بافت طبیعی ناخن را از بین بده و آن را دچار تغییر کند.

تغییر رنگ در ناخن ها:

با کاشت ناخن، اکسیژن رسانی به بافت های ناخن انجام نمی شود و باعث می شود ناخن ها به مرور زرد و کدر شوند.

بیشتر ببینید
مراقبت های لازم بعد از کاشت ناخن

اگزمای پوستی: کاشت ناخن اگر در محیطی بهداشتی انجام نشود، باعث انتقال بیماری های مختلف پوستی می شود و اگزمای پوستی را به دنبال دارد.

التهاب دور ناخن:

افرادی که دارای پوست حساسی هستند معمولا بعد کاشت پوست کنار ناخن هایشان قرمز و ملتهب می شود. و حتی می تواند پوست کنار ناخن پوسته پوسته و خط خط شود.

شل شدن ناخن ها:

کاشت ناخن می تواند باعث از بین رفتن قاب اصلی ناخن شود و ریشه ناخن را از بین ببرد به طوری که باز سازی آن امکان پذیر نباشد. همچنین برخی قصد دارند به صورت طولانی این کار را انجام دهند و با استفاده بیش از حد از چسب و مواد شمیایی غشای ناخن نازک می شود و مواد شیمیایی راحت تر به لایه های زیرین عبور کند و باعث اسیب رساندن به بدن شود.

کاشت ناخن

کاشت ناخن

همچنین ببینید: دیسکوژل ناخن چیست 

راه های جلوگیری از عوارض کاشت ناخن:

مهم ترین نکته برای محافظت از ناخن های کاشته شده، استفاده از دستکش هنگام انجام کارهای خانه است. برای کاشت ناخن به افراد متخصص و ماهر در این کار مراجعه کنید. ناخن ها نیاز به ترمیم دارند آنها را باید سوهان کشید وترمیم کرد اما برای این کار باید به افراد متخصص مراجعه کرد و از انجام آن در خانه پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که اگر ناخن شما دچار عارضه و مشکل است از کاشت ناخن بر روی آن پرهیز کنید چون کاشت ناخن بر روی ناخن سالم انجام می شود.

| امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. |

بیشتر ببینید
رنگ مو هلویی ترند - با این رنگ مو خاص و دلربا شو

مطالب مرتبط

امتیازدهی

4.6/5 - (8 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها