ساتیشو

مدل آرایش پاییزی 1402

elarah

الهه

۸ مهر ۱۴۰۲

علاقه مند به مدل و استایل

عناوین اصلی این مقاله

دوره آموزش گلدوزی

مدل آرایش پاییزی + آموزش آرایش پاییزی

با سرد شدن هوا و شروع فصل زیبای پاییز رنگ های شاد و درخشان جای خود را به رنگ های پاییزی و گرم می دهند و این نکته در آرایش هم بی تاثیر نیست.

مثلا در تابستان آرایش های رنگارنگ با سایه های رنگی یا خط چشم های گرافیکی با رنگ های جذاب ترند بودند اما در تابستان آرایش های لایت و ساده با رنگ های تناژ قهوه ای، قرمز، کرم و .. جای میکاپ های رنگی را می گیرند.

آرایش پاییزی دخترانه

ترفند های آرایش فصل پاییز

پیش از هرچیز به یاد داشته باشید ساختن یک پوست عالی از خود آرایش مهم تر است پس حتما قبل از آرایش پوستتان را پاک سازی کنید و بعد از آن آب رسانی و روتین روزانه خودتان را انجام دهید.

از ترند های این روزها آرایش های لایت و ساده هستند که سعی می کنند نواقص صورت را رفع کنند و زیبایی ها را بیشتر کنند. رنگ های پاییزی هم همخوانی بسیاری با آرایش های لایت دارند فقط کافی است زیاد آرایش را غلیظ انجام ندهید تا خودتان از نتیجه شگفت زده شوید.

همچنین ببینید: مدل آرایش اسموکی 

میکاپ پاییزی

آموزش مدل آرایش پاییزی ساده

در این قسمت برای شما یک آرایش ساده پاییزی را که با چند حرکت ساده و سریع انجام می شود آماده کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

1- ستفاده از یک کرم پودر با نزدیکترین رنگ به پوستتان می توانید از کانسلیر هم در کنار آن استفاده کنید

2- ابروها را مرتب کنید با یک براش و آن ها را در صورت علاقه لیفت کنید سپس با یک مداد ابرو قسمت های خالی را تارهایی نازک بکشید.( می توانید از براش مویی سه صفر و آکوآ نیز استفاده کنید )

بیشتر ببینید
63 مدل بافت مو بچه گانه - جدیدترین مدل های بافت مو کودک

3- برای آرایش چشم می توانید از ترکیب یک خط چشم متناسب با چشمتان و یک سایه با تناژ قهوه ای لایت ستفاده کنید و یا به جای خط چشم با استفاده از یک مداد سیاه گوشه خارجی چشم را مثل خط چشم اما کمی پهن تر بکشید سپس سایه قهوه ای را در تمام پلک بزنید و مرز های آن را با مداد سیاه با هم فید کنید تا یک سایه اسموکی ساده داشته باشید. همچنین از ریمل زدن مژه ها فراموش نکنید.

4- برای آرایش گونه می توانید از رژگونه یا تینت های نارنجی، هلویی و گوشتی استفاده کنید

5- اما مهم ترین قسمت آرایش لب هاست که برای این قسمت با توجه به سلیقه تان می توانید عمل کنید اما پیشنهاد ما به شما رژ لب های تناژ کالباسی و گوشتی هستند. اما قرمز هم می توانید بی نقص باشد.

آرایش یک امر کاملا سلیقه ای است و روتین بالا یک نمونه بسیار ساده از آرایش است که برای روزمره می تواند برای شما مفید باشد.

سایه چشم پاییزی

سایه چشم پاییزی فوق العاده شیک 

مدل آرایش فصل پاییز

مدل آرایش فصل پاییز 

آرایش پاییزی جذاب

آرایش پاییزی جذاب 

مدل آرایش پاییزی 1402

مدل آرایش پاییزی 1402

آرایش پاییزی شیک

آرایش پاییزی شیک 

آرایش پاییزی با رژ قرمز

آرایش پاییزی با رژ قرمز 

آرایش لایت پاییزی

آرایش لایت پاییزی

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید |

مطالب مرتبط

امتیازدهی

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه ها