معرفی بهترین ریمل های 2023

ریمل یکی از اصلی‌ترین موارد در لوازم آرایشی خانم‌ها است. یک ریمل خوب باید دارای فرمولاسیون غنی باشد و با داشتن غلظت مناسب، به مژه‌ها حجم بدهد. و با داشتن کیفیت بالا از آسیب دیدن به مژه ها جلوگیری کند. ریمل‌ها در انواع مختلف بلند کننده، حالت دهنده و پرپشت کننده تولید می‌شوند که این قابلیت نیز به مدل برس آن بستگی دارد.

بهترین مارک ریمل

بهترین مارک ریمل

در هنگام خرید ریمل به چند نکته باید توجه کرد:

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

  • افزایش خجم و اندازه مژه
  • عدم ایجاد حساسیت
  • دارا بودن رنگدانه های مشکی قوی
  • قیمت مناسب

در ادامه چند مدل از بهترین برند های تولید ریمل را به شما معرفی می کنیم.

ریمل ایوسن لورن مدل Beauty Lash Clash :

این ریمل حجم دهنده است و با اولین استفاده از آن، متوجه افزایش حجم شگفت‌انگز مژه‌هایتان خواهید شد. ماندگاری ۲۴ ساعته، رنگدانه‌های مشکی قوی، برس مخروطی، بسته‌بندی شیک و مجلل و عدم ریزش زیر چشم از ویژگی های مثبت این ریمل است .

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

ریمل ایوسن لورن

ریمل ایوسن لورن

ریمل نیکس مدل On The Rise :

برند نیکس، جزء بهترین مارک های ریمل است که به تازگی این محصول بلند کننده را تولید و عرضه کرده است. این ریمل با برس سیلیکونی که ترکیبی از برس‌های ساعت شنی و گرد است، می‌تواند حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها را نیز بلند و فر نماید. با انتخاب این محصول دیگر نیازی به فرمژه نخواهید داشت.

همچنین ببینید: آرایش چشم با سرمه

ریمل نیکس

ریمل نیکس

ریمل لانکوم مدل Lash Idole :

این ریمل دارای ویژگی هایی مانند فر دادن مژه و حجم دادن و بلند کردن آن، داداری برس ویژه مخصوص فر دادن مژه، عدم ایجاد سنگینی بر روی مژه، حاوی عصاره چای که با فرمالیسیون آنتی اکسیدان از چشم ها مراقبت می کند.

بیشتر ببینید
خط چشم گرافیکی چیست + مدل

ریمل لانکوم

ریمل لانکوم

ریمل میبلین مدل Sky High :

اگر مژه‌های کوتاهی دارید و به دنبال یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده هستید؛ پیشنهاد ما ریمل Sky High از برند میبلین است. برس سیلیکونی و انعطاف‌پذیر این محصول، حتی به کوتاه‌ترین مژه‌ها هم طول و حجم فوق‌العاده‌ای می‌بخشد. فرمولاسیون این ریمل حاوی عصاره و الیاف بامبو بوده و ماندگاری آن تا ۲۴ ساعت است.

ریمل میبلین Sky High

ریمل میبلین Sky High

ریمل لورآل مدل Ultimated :

این ریمل یکی از ریمل‌های خاص موجود در بازار بوده که ضد آب است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. این محصول ضمن داشتن قابلیت حجم دهنده و بلند کننده، توانایی خوبی نیز در حالت دادن  و فر کردن مژه‌ها دارد. همچنین روی دسته آن یک قفل تعبیه شده است که با آزاد کردن آن، سر برس تا ۴۵ درجه کج می‌شود و ریمل زدن را ساده‌تر خواهد کرد.

ریمل لورآل Ultimated

ریمل لورآل Ultimated

ریمل لورآل مدل Paradise :

بدون شک بهترین برند ریمل ، برند لورآل است. این ریمل نیز مانند دیگر محصولات این برند فرانسوی، از کیفیت بالایی برخوردار است و در لیست محبوب‌ترین محصولات آرایش چشم قرار دارد. ریمل پارادایس با داشتن برس خمیده، به تک تک مژه‌هایتان حجم و طولی فوق‌العاده می‌بخشد و در عین حال این محصول بافت سبکی دارد و باعث ایجاد سنگینی وری پلک نخواهد شد. علاوه بر این، حاوی روغن کرچک، مخمر سنت جان و روغن گل رز بوده و از مژه‌هایتان مراقبت نیز می‌کند.

همچنین ببینید: بهترین کرم ضد آفتاب

ریمل لورآل Paradise

ریمل لورآل Paradise

ریمل مای سری Black Diamond مدل Luxurious :

 این محصول ایرانی حجم دهنده و پرپشت کننده، به خوبی مژه‌ها را از هم جدا می‌کند و با داشتن برس باریک، ماندگاری مناسب، کاربرد آسان و قیمت مقرون‌به‌صرفه، یکی از بهترین ریمل‌ها برای استفاده روزانه است.

بیشتر ببینید
طرح تاتو کمر - 37 ایده جذاب تاتو

ریمل مای

ریمل مای

ریمل حجم دهنده این لی :

این محصول  ایرانی حاوی خرده مژه‌هایی در ابعاد میکرو است که بلافاصله بعد از استفاده به مژه‌ها حجم می‌دهد. علاوه بر این، برس آن به گونه‌ای طراحی شده است که تک تک مژه‌ها را پوشش می‌دهد و موجب افزایش ضخامت و یکدست شدن رنگ آن‌ها می‌گردد.

ریمل این لی

ریمل این لی

ریمل کالیستا مدل Extend Volume :

ریمل اکستند ولوم از برند کالیستا محصولی با کیفیت است که بدون ایجاد چسبندگی یا سیاه کردن زیر چشم، به مژه‌ها حجم و حالت داده و آن‌ها را پرپشت و بلند می‌کند. دارا بودن اپلیکاتور حرفه‌ای، ماندگاری مناسب، رنگدانه‌های طبیعی، بافت نرم و روان و قابلیت استفاده برای چشم‌های حساس، این محصول را به بهترین مارک ریمل ایرانی تبدیل کرده است.

ریمل کالیستا

ریمل کالیستا

| امیدواریم از دیدن این مطلب لذت برده باشید. |